نتایج جستجو برای عبارت :

تایپوگرافی

تحقیق تاریخچه تايپوگرافي در ایران و جهان فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: docxتعداد صفحات: 72حجم فایل: 744 کیلوبایت قیمت: 9600 تومانتوضیحات:پروژه پایانی رشته گرافیک (هنرهای تجسمی)، با موضوع تاریخچه تايپوگرافي در ایران و جهان، در قالب فایل word و در حجم 72 صفحه.بخشی از متن:تايپوگرافي در ایران به دلیل عدم شناخت طراحان گرافیك از ویژگی‌ها و چندوچون خط فارسی و نوع نگارش آن در اقلام مختلف خوشنویسی و یا تمایل به شیوه‌ها و ملاك‌های زیبایی‌شناسی و ن
نمایشگاه مجازی تايپوگرافي
با مشارکت هنرمندان گرافیست، توسط نگارخانه مجازی #فرهنگسرای_ معرفت
موضوع: امام زمان (عج)
# نگارخانه_در_خانه
#در_خانه_بمانیم
#به_سوی.نماوا کلیپ 5 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تايپوگرافي عید فطر
در فرمت png بوده و به صورت باکیفیت طراحی شده است شما میتوانید این طرح تايپوگرافي عید فطر را در انواع بنرهای عید فطر ، طرح پوستر عید فطر و . به عنوان متن بنر عید فطر استفاده نمایید برای دانلود رایگان طرح تايپوگرافي برای عید فطر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
دانلود رایگان تايپوگرافي عید فطر در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي شب قدر
در فرمت png طراحی شده است که میتوانید این طرح تايپوگرافي شب قدر را به صورت رایگان دانلود نموده و در انواع بنرهای شب قدر و یا انوع پوسترهای شب های قدر استفاده نمایید طرح تايپوگرافي شب قدر در گروه طراحی پی اس دی پرینت طراحی شده برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
دانلود رایگان تايپوگرافي شب قدر در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي روز قدس
در فرمت png و به صورت با کیفیت طراحی شده است شما میتوانید این طرح تايپوگرافي روز جهانی قدس را در انواع بنرهای روز جهانی قدس و یا انواع پوسترهای روز جهانی قدس و . استفاده نمایید شما میتوانید این طرح تايپوگرافي روز جهانی قدس را به صورت رایگان دانلود و استفاده نمایید.
 
دانلود رایگان طرح تايپوگرافي روز جهانی قدس در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي لیله القدر خیر من الف شهر
در فرمت png و به صورت باکیفیت طراحی شده است که میتوانید طرح تايپوگرافي لیله القدر خیر من الف شهر را در انواع بنرهای شب های قدر و یا انواع پوسترهای شب های قدر استفاده نمایید برای دانلود رایگان طرح تايپوگرافي لیله القدر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
دانلود رایگان تايپوگرافي لیله القدر خیر من الف شهر در ادامه مطلب .
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
طرح تايپوگرافي و خطاطی شعار سال 99
طرح تايپوگرافي رایگان شعار سال 99 و یا طرح خطاطی شعار سال 1399 ، که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت png بوده و به صورت باکیفیت در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است
دانلود رایگان طرح خطاطی و تايپوگرافي شعار سال 99 در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي حضرت زینب
در فرمت png طراحی شده است و دارای کیفیت بالا میباشد که می توانید طرح تايپوگرافي حضرت زینب (س) را در انواع طراحی های بنر و پوستر مانند بنر وفات حضرت زینب و یا بنرهای ولادت حضرت زینب و . استفاده نمایید طرح تايپوگرافي حضرت زینب س را به صورت رایگان از ادامه مطلب دانلود نمایید.
 
دانلود رایگان طرح تايپوگرافي حضرت زینب در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي بازگشت آزادگان
در فرمت png طراحی شده و به صورت باکیفیت طراحی شده است که می توانید این طرح تايپوگرافي بازگشت آزادگان با عنوان بازگشت پرستوها به همراه سخن رهبری را به صورت رایگان دانلود نموده و در انواع طرح های بنر برای سالروز بازگشت آزادگان و استفاده نمایید.
 
دانلود رایگان تايپوگرافي بازگشت آزادگان در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
طرح تايپوگرافي فاطمه زهرا
در فرمت png و به صورت باکیفیت طراحی شده است که شما می توانید این طرح تايپوگرافي را به صورت رایگان از سایت ما دانلود نموده و در انواع #بنرهای_ولادت_حضرت_فاطمه_زهرا و یا بنرهای_شهادت_حضرت_فاطمه_زهرا و . می توانید استفاده نمایید.طرح تايپوگرافي فاطمه الزهرا در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است.
 
دانلود رایگان این تايپوگرافي در ادامه مطلب .
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي هفته سلامت
در فرمت png و به صورت با کیفیت طراحی شده است که می توانید این طرح تايپوگرافي هفته سلامت را به صورت رایگان دانلود نموده و در انواع بنرهای هفته سلامت و یا انواع پوسترهای هفته سلامت استفاده نمایید.برای دانلود اریگان طرح تايپوگرافي و متن بنر هفته سلامت به ادامه مطلب مراجعه نماید.
 
دانلود رایگان تايپوگرافي هفته سلامت در ادامه مطلب .
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي اعتکاف
در فرمت png طراحی شده است و دارای کیفیت بالایی میباشد که می توانید طرح تايپوگرافي اعتکاف را به صورت رایگان از ادامه همین مطلب دانلود نموده و در انواع بنرهای اعتکاف ، پوسترهای اعتکاف ، لوح تقدیرهای اعتکاف  و . استفاده نمایید.
 
دانلود رایگان تايپوگرافي اعتکاف در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
طرح تايپوگرافي برای شهدا
در فرمت png و به صورت با کیفیت طراحی شده است که می توانید از این تايپوگرافي شهدا در انواع بنرهای مربوط به شهدا و بنرهای هفته دفاع مقدس و یا انواع بنرهای یادواره شهدا و . به صورت رایگان استفاده نمایید طرح تايپوگرافي شهدا را از ادامه مطلب دانلود نمایید.
 
دانلود رایگان تايپوگرافي شهدا در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
طرح تايپوگرافي بسم الله الرحمن الرحیم
در فرمت png بوده و به صورت با کیفیت طراحی شده است شما میتوانید از این طرح تايپوگرافي بسم الله را به صورت رایگان دانلود نموده و در انواع طرح های خود استفاده نمایید برای دانلود طرح تايپوگرافي بسم الله به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
دانلود رایگان طرح تايپوگرافي بسم الله در ادامه مطلب
 
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي هفته نیروی انتظامی
در فرمت png بوده و باکیفیت بالا طراحی شده است شما میتوانید این طرح تايپوگرافي هفته نیروی انتظامی را به صورت رایگان دانلود نموده و در انواع بنرهای تبریک هفته نیروی انتظامی و یا پوسترهای هفته نیروی انتظامی و . استفاده نمایید. برای دانلود این طرح تايپوگرافي هفته نیروی انتظامی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
دانلود رایگان تايپوگرافي هفته نیروی انتظامی در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي خوش آمدید
در فرمت png بوده و به صورت باکیفیت در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید این طرح رایگان تايپوگرافي خوش آمدید را پس از دانلود در انواع چاپ بنرهای خوش آمدید و . استفاده نمایید برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
دانلود رایگان تايپوگرافي خوش آمدید در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي هفته تعاون
در فرمت png بوده و به صورت باکیفیت تهیه و طراحی شده است. شما میتوانید این طرح تايپوگرافي هفته تعاون را به صورت رایگان دانلود نمایید. و در انواع طرح های بنر برای هفته تعاون و یا انواع پوسترهای هفته تعاون و . استفاده نمایید برای دانلود این طرح تايپوگرافي به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
دانلود رایگان تايپوگرافي هفته تعاون در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي معلم
در فرمت png طراحی شده است و به صورت با کیفیت که می توانید این تايپوگرافي معلم را به صورت رایگان از وب سایت ما در پی اس دی پرینت دانلود نموده و در انواع بنرهای روز معلم و با انواع پوسترهای سالروز شهادت استاد مطهری و یا بنرهای تبریک روز معلم و . استفاده نمایید.
 
دانلود رایگان تايپوگرافي معلم در ادامه مطلب .
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي محفل انس با قرآن
در فرمت png طراحی شده است که میتوانید این طرح تايپوگرافي محفل انس با قران کریم را در انواع بنرهای محفل انسان با قران کریم و یا انواع طرح های تابلو انس با قران کریم به صورت رایگان استفاده نمایید برای دانلود این طرح تايپوگرافي به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
دانلود رایگان تايپوگرافي محفل انس با قران کریم در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي روز معمار
در فرمت png و به صورت با کیفیت بالا طراحی شده است شما می توانید این طرح تايپوگرافي روز معمار را به صورت رایگان از پی اس دی پرینت دانلود نموده و در انواع طرح های بنر روز معمار و روز شیخ بهایی استفاده نماید طرح رایگان خوشنویسی رو معمار را از ادامه مطلب دانلود نمایید.
 
دانلود رایگان تايپوگرافي روز معمار در ادامه مطلب .
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي روز زمین پاک
در فرمت png و به صورت با کیفیت طراحی شده است که می توانید این تايپوگرافي روز هوای پاک را به صورت رایگان دانلود نموده و در انواع طرح های بنر روز هوای پاک که برابر با دوم اردیبهشت ماه میباشد استفاده نمایید دانلود این طرح رایگان روز هوای پاک در ادامه مطلب .
 
دانلود رایگان تايپوگرافي روز زمین پاک در ادامه مطلب .
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي روز روستا و عشایر
در فرمت png بوده و به صورت باکیفیت در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است. شما میتوانید طرح تايپوگرافي روز ملی روستا و عشایر را به صورت رایگان دانلود نمایید و در انواع طرح های بنر روز ملی روستا و عشایر استفاده نمایید.
دانلود رایگان تايپوگرافي روز ملی روستا و عشایر در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي روز جهانی صنایع دستی
در فرمت png بوده و به صورت باکیفیت طراحی شده است که میتوانید این طرح تايپوگرافي روز جهانی صنایع دستی را در انواع بنرهای روز صنایع دستی و یا انواع پوسترهای روز صنایع دستی که برابر با 20 خرداد میباشد استفاده نمایید برای دانلود رایگان طرح تايپوگرافي روز جهانی صنایع دستی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
دانلود رایگان تايپوگرافي روز جهانی صنایع دستی در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي یادواره شهدا
در فرمت png طراحی شده است و دارای کیفیت بالایی میباشد شما میتوانید از این تايپوگرافي در انواع بنرهای لایه باز یادواره شهدا و انواع بنرهای روز بزرگداشت شهدا و انواع و سایر بنرهای مربوط به شهدای عزیزمان استفاده نمایید. برای دانلود رایگان تايپوگرافي یادواره شهدا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
تايپوگرافي رایگان یادواره شهدا در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي لیله القدر
در فرمت png طراحی شده است که میتوانید این متن بنر شب قدر با عنوان لیله القدر خیر من الف شهر را در انواع بنرهای شب قدر و یا انواع طرح های پوستر برای شب قدر استفاده و چاپ نمایید این طرح تايپوگرافي لیله القدر خیر من الف شهر در گروه طراحی پی اس دی پرینت طراحی شده است برای دانلود رایگان تايپوگرافي لیله القدر خیر من الف شهر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
دانلود رایگان تايپوگرافي لیله القدر خیر من الف شهر در ادامه مطلب
پی
طرح تايپوگرافي یا قائم آل محمد (ص)
در فرمت png بوده بوده و به صورت باکیفیت و بدون بکگراند در گروه طراحی پی اس دی پرینت طراحی شده است که می توانید این طرح تايپوگرافي یا قائم آل محمد ص را به صورت رایگان دانلود نمایید و در انواع طرح های بنر مربط با امام زمان عج یا حضرت مهدی عج استفاده نمایید.
دانلود رایگان تايپوگرافي یا قائم آل محمد ص در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي روز شوراها
در فرمت png و به صورت باکیفیت طراحی شده است شما می توانید این طرح تايپوگرافي و خطاطی روز شوراها را به صورت رایگان دانلود نموده و در انواع طرح های بنر روز شورها و یا انواع پوسترهای روز شوراها که برابر با نهم اردیبهشت میباشد استفاده نمایید. طرح خطاطی روز شوراها در گروه طراحی پی اس دی پرینت طراحی شده است .
 
دانلود رایگان طرح تايپوگرافي روز شورها در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
طرح تايپوگرافي امام محمد باقر
در فرمت png طراحی شده است که در کیفیت بالا طراحی شده که می توانید این تايپوگرافي امام محمد باقر را به صورت رایگان دانلود نموده و در انواع بنرهای شهادت امام محمد باقر و یا انواع بنرهای ولادت امام محمد باقر استفاده نمایید طرح تايپوگرافي امام محمد باقر در سایت پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است .
 
دانلود رایگان تايپوگرافي امام محمد باقر در ادامه مطلب .
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي روز مهندسی
در فرمت png و به صورت باکیفیت طراحی شده است که می توانید طرح تايپوگرافي روز مهندس را به صورت رایگان از سایت ما دانلود نموده و در انواع بنرهای روز مهندسی و یا پوسترهای روز مهندسی که برابر با 5 اسفند می باشد استفاده نمایید #طرح_تايپوگرافي_روز_مهندس در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است برای دانلود این طرح به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
دانلود رایگان طرح تايپوگرافي روز مهندس در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - م
تايپوگرافي مرتضی علی علیه السلام
در فرمت png و به صورت باکیفیت طراحی شده است که می توانید به صورت رایگان این طرح دانلود نمایید و در انواع طرح های بنر روز ولادت امام علی و یا انواع بنرهای شهادت امام علی (ع) استفاده نمایید طرح تايپوگرافي امام علی در گروه طراحی پی اس دی پرینت طراحی شده است.
 
دانلود رایگان طرح تايپوگرافي مرتضی علی در ادامه مطلب .
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي علی ولی الله
در فرمت png طراحی شده است که دارای کیفیت بالایی میباشد که میتوانید به صورت رایگان دانلود نمایید از این طرح در انواع بنرهای مربوط به امام علی (ع) می توانید استفاده نمایید مانند بنرهای ولادت امام علی و روز پدر ، بنرهای شهادت امام علی (ع) و . طرح تايپوگرافي علی ولی الله درگروه طراحی پی اس دی پرینت طراحی شده است.
 
دانلود رایگان تايپوگرافي علی ولی الله در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
طرح تايپوگرافي علی ولی الله
در فرمت png و به صورت باکیفیت طراحی شده که می توانید در انواع طرح های بنر برای ولادت امام علی (ع) و یا انواع بنرهای شهادت امام علی (ع) به صورت رایگان استفاده نمایید طرح تايپوگرافي علی ولی الله را از ادامه مطلب دانلود نمایید.
 
دانلود طرح رایگان تايپوگرافي علی ولی الله در ادامه مطلب .
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي روز خلیج فارس
در فرمت png طراحی شده است که می توانید این طرح خطاطی روز ملی خلیج فارس را به صورت رایگان دانلود نموده و در انواع طرح های روز ملی خلیج فارس و یا انواع طرح های بنر و پوستر روز ملی خلیج فارس که برابر با دهم اردیبهشت ماه هر سال میباشد . طرح تايپوگرافي روز ملی خلیج فارس را از ادامه مطلب دانلود نمایید.
 
دانلود رایگان تايپوگرافي روز خلیج فارس در ادامه مطلب .
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي روز اصناف
در فرمت png بوده و به صورت با کیفیت طراحی شده است. شما میتوانید این طرح تايپوگرافي روز ملی اصناف را به صورت رایگان دانلود نمایید و در انواع طرح های بنر برای روز ملی اصناف و یا انواع بنرهای روز ملی اصناف استفاده نمایید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
دانلود رایگان تايپوگرافي روز ملی اصناف در ادامه مطلب .
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي عرفه
در فرمت png و به صورت باکیفیت در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید این طرح را به صورت رایگان دانلود نموده و در انواع طرح ها بنر برای روز عرفه و یا روز نیایش و . استفاده نمایید برای دانلود این تايپوگرافي و متن بنر روز عرفه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
دانلود رایگان تايپوگرافي روز عرفه در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تايپوگرافي هفته دفاع مقدس
در فرمت png بوده و به صورت باکیفیت در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که میتوانید این طرح تايپوگرافي هفته دفاع مقدس را به صورت رایگان دانلود نمایید و در انواع طرح های بنر برای هفته دفاع مقدس استفاده نمایید برای دانلود این طرح تايپوگرافي به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
دانلود رایگان طرح تايپوگرافي هفته دفاع مقدس در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

turneruuqcymmd33 Home سامانه کیفیت شرق آپشن خودرو | گندم کار این مونه خرید اینترنتی ست بافت دونفره مانتو لباس پیراهن زنانه دخترانه فشن ارزان قیمت 2021 دانلود پروژه و پایان نامه دانشجویی ✨Dreamer✨ همه چی وبلاگ نتچرخی