متون تخصصی شما به زبان کردی است؟ دنبال دارالترجمه رسمی زبان کردی میگردید؟ دارالترجمه رسمی در تهران خدمات ترجمه فارسی به کردی کردستان را برای شما عزیزان ارائه میدهد. زبان های خاص مانند کردی برای ترجمه رسمی و غیر رسمی نیاز به تجربه بالا و آشنا به تمامی واژه های کردی است. دارالترجمه رسمی در تهران با مهارت و تخصص در ترجمه کردی، در زمینه های متفاوت متنهای تخصصی، علمی، مقالات، قراردادها و مناقصه ها و . ترجمه با کیفیت و کنترل شده ای را تحویل میدهد.

ترجمه فارسی به کردی کردستان, ترجمه کردی

ثبت سفارش ترجمه فارسی به کردی کردستان

زبان کردی، در غرب کشور ایران و همچنین دیگر کشورهایی چون: عراق، سوریه، گرجستان، آذربایجان، ترکیه، لبنان، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان رایج است. با گسترش روابط اقتصادی، علمی، ی و . میان کشورها ترجمه رسمی مدارک، اسناد و قراردادها و . ضرورت بسیاری دارد. بنابراین دارالترجمه رسمی شهر به ثبت سفارش ترجمه فارسی به کردی کردستان کاملا با کیفیت میپردازد. 

حقایق زبان کردی

زبان کردی شامل گویشهای بسیاری است که وسعت مناطق جغرافیایی را در بردارد. زبانهای زیر شاخه زبان کردی در نقاط شمال غربی ایران مورد استفاده قرار میگیرند که این زبانها از خانواده زبانهای اروپایی،هندی و ایرانی است. زبانهای بلوچی، گیلکی و تالشی مشابه زبان کردی می باشند.

گویش های اصلی زبان کردی: گویش شمالی و مرکزی یعنی کرمانجی شمالی، معروف به کرمانجی، شامل مناطق شمالی کردستان عراق، سوریه، قفقاز و آناتولی می باشد. گویش دیگر سورانی است؛ مناقطق غرب ایران و بخش وسیعی از کردستان عراق در بردارد.

ترجمه فارسی به کردی کردستان, ترجمه فارسی به کردی

بیشتر واژگان کلیدی و استاندارد زبان کردی، برگرفته از زبان ایرانی و نشأت گرفته از اشعار فارسی است. ساخت واژگان کردی فقط متعلق به ایران نبوده و دیگر کشورهایی چون: عربی، آمریکایی، ترکی و قفقازی و واژگان با ریشه اروپایی در آن نقش داشته اند.

ساختار نوشتاری مختلف متون کردی سه نوع است. استفاده از الفبای لاتین در سوریه و ترکیه، در ایران و عراق استفاده از الفبای عربی که نسخ تغییریافته، استفاده از فرم تغییریافته الفبای سیریلیک در برخی مناطق روسیه رایج می باشد.


targeting کردی ,زبان ,ترجمه ,رسمی ,کردستان ,فارسی ,زبان کردی ,کردی کردستان ,ترجمه فارسی ,دارالترجمه رسمی ,عراق، سوریه، ,سفارش ترجمه فارسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بدیجات روناس MOD GAME فناوری اطلاعات خدمات مکانیک و برق ایزدی تجربیات شخصی هتل چت | تالار چت | چت روم تالار | چتروم هتل دستنوشته ها دانلودستان