اسپرسو نوعی قهوه غلیظ است که آب جوش با فشار از میان دانه های آسیاب شده قهوه عبور داده می شود.اسپرسو پایه نوشیدنی هایی مانند کافه لاته،کاپوچینو،کافه موکا و کافه آمریکانو می باشد.کافئین موجود در اسپرسو از سایر نوشیدنی ها بیشتر می باشد و به همین دلیل اسپرسو در شات های کوچک سرو می شود.برای تهیه اسپرسو دستگاههای اسپرسوساز در مدل های مختلف و با قابلیت های خاص  توسط تولید کنندگان لوازم خانگی به بازار ارائه شده است.یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع قهوه ساز و اسپرسوساز، شرکت نسپرسو می باشد که در کنار تولید انواع دستگاه اسپرسوساز، انواع کپسول های نسپرسو را تولید نموده است. کپسول های نسپرسو حاوی دانه های قهوه در طعم های متنوع می باشند.جنس کپسول های نسپرسو آلومینیوم و جنس لایه داخلی،پوشش نازک از ماده بهداشتی می باشد.هر کپسول نسپرسو برای تهیه یک فنجان قهوه مناسب می باشد.
گاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه سندباد با گردآوری مجموعه ای عظیم از محصولات لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه و امکان آنلاین این محصولات، رفاه حال شما دوستان عزیز را در نظر گرفته و برندهای معتبر دنیا را با قیمتی استثنایی در اختیار شما قرار داده است.
در این محصول طعم خالص و مخملین وانیل با مزه قهوه لیوانتو به ترکیبی با طعم متعادل تبدیل شده است.این محصول از معتبرترین قهوه های عربیکای امریکای مرکزی و جنوبی است که در مناطق کاستاریکا و کلمبیا با روشهای سنتی کشت میشوند تهیه شده است تا خاصیتهای مالت گونه و میوه ای خود را به خوبی حفظ نمایند.این محصول با طعمی متعادل و فرمی کامل و دانه های تازه تفت داده شدهَ قهوه ، ترکیبی کارامل دار از قهوه ای بی نظیر با طعم غلات ، مالت و چاشنی میوه ای به یادگار گذاشته . ویژگی پکیج حاوی کپسولهای قهوه نوع " وانیلیو " : - تعداد 10 عدد کپسول حاوی قهوه تفت داده شده و آسیاب شده با طعم طبیعی وانیل و دیگر چاشنی های طبیعی که برای سیستم ماشینهای قهوه ساز نسپرسو آماده گردیده. - وزن خالص بسته 10 کپسولی : 50 گرم - مقدار غلظت : 6 - مقادیر قهوه برای فنجانها به اندازهَ اسپرسو 40 میلی لیتر. - ساخت و تهیه در کشور سوئیس می باشد.  

برای کلیک کنید >>>> نسپرسو

  

لینک شبکه های اجتماعی گاه لوازم خانگی سندباد: 

آپارات،یوتیوب،گوگل پلاس،اینستاگرام،تویتر،لینکدین،فیس بوک.


نمایندگی محصولات نسپرسو قهوه ,نسپرسو ,اسپرسو ,کپسول ,لوازم ,داده ,لوازم خانگی ,تولید انواع ,برای تهیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تیزهوش ها پارمیس شرکت سایبان برقی متین opset طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی دانلود رایگان مقاله آموزش , مشاوره و تحلیل بازار فارکس اشپزی