با پیشرفت صنعت ساختان سازی و هنری تر شدن سازه های ساخت بشر همه روزه ساختمان های بیشتری را می بینیم که از حالت کلاسیک خارج تر هتسند و مرز های معماری را جابه جا می کنند این سازه ها با آن چیز هایی که تصوراتمان می رود متفوت سهتند و برای همین عکاسان زیادی به جای های مختلف می روند تا ایده های خود را در یک کادر با وجود آن ها نشان دهند. 

برای کسانی که می خواهند این کار را شروعه کنند یک دربین و لنز به همراه سه پایه برای ثبت عکس های معمولی کافیست. برای همین نیازی نیست که بیش از اندازه برای ابزار های گران قیمت خرج کنید. اما اگر می خواهید حرفه ترین ها را در کارت حافظه خود داشته باشید باید کمی بیشتر خرج کنید. 

برای یادگیری شروع عکاسی معماری کلیک کنید.

نکات مهم شروع عکاسی معماری

تنظیم نور

روشنایی خوب یکی از مهمترین عوامل گرفتن عکس های خیره کننده است . در اصل گرفتن عکس هایی با کیفیت و خیره کننده به جا و مکان شما بستگی دارد ، بهترین مکان برای عکاسی شما ، جاییست که بهترین نور را دریافت میکند . به طور کلی باید نور عکس را جوری تنظیم کنیم که نه کم باشد نه زیاد ، زیاد بودن میتواند عکس های زیبای ما را به عکس های نافرم  تبدیل کند ، برای حل این مشکل می توانیم از تکنیک HDR ، استفاده کنیم و تصاویر کنترل شده تری را داشته باشیم .


digi24 عکاسی ,معماری ,عکاسی معماری ,خیره کننده ,شروع عکاسی ,برای همین ,شروع عکاسی معماری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان ایران اینجا همه چی هست کابینت پی وی سی کتابخانه شهید الیاس موحد شاهنامه آخر زمان آموزش جوجه کشی دانستنیهای تکنولوژی جدید