پستی

برای پیامکی کد 19223612 را به شماره 10004410 ارسال کنید

شامپو نرم کننده حیوانات خانگی lively pets

 پستی  شامپو نرم کننده حیوانات خانگی lively pets

 

شامپو نرم کننده ی حیوانات خانگی lively pets سرشار از خواص دارویی و درمانی و ویتامین های گوناگون و همچنین خاصیت نرم کنندگی باعث شادابی و نرمی موهای حیوانات خانگی می شود.شامپو نرم کننده سگ lively pets محصولی فوق العاده در زمینه شستشوی حیوان خانگی شما است. شامپو نرم کننده سگ lively pets همان  طور که از نامش پیداست، دارای نرم کننده قوی برای موهای حیوان خانگی شما است و علاوه بر خواص درمانی که دارد سبب لطافت موهای او میشود. استفاده از این شامپو سبب میشود که حیوان شما به طور طبیعی تمیز و درخشان شود.

 

 پستی  شامپو نرم کننده حیوانات خانگی lively pets

 

این شامپو در واقع دارویی برای سگ ها و گربه هاست و حاوی هر دو ماده ی کتوازول و کلرهگزیدین در یک شامپو است و یک سلاح قدرتمند در برابر بسیاری از بیماری هایی است که می تواند پوست حیوانات خانگی شما را آلوده کند.کتوکنازول یک ضد قارچ است که نه تنها عفونت های قارچی مانند مخمر و کرم های قارچی را درمان می کند، بلکه در برابر بیماری های پوستی مانند درماتیت ، شوره سر، پوسته پوسته شدن و خارش نیز بسیار موثر است.کلرهگزیدین همچنین یک عامل ضد قارچی و ضد باکتری است که در جلوگیری از عفونت های کوچک، خارش، و برش ها و نیز مهار رشد قارچی موثر است و نقاط داغ قرمز خارش را از بین می برد.

 

 پستی  شامپو نرم کننده حیوانات خانگی lively pets

 

روش مصرف:

قبل از شروع به شست وشوی حیوان حتما دستکش بپوشید. حیوان را با آب گرم به خوبیبشویید.شامپوی نرم کننده ی مخصوص را روی کل بدن حیوان (از سر تا دم) بریزید و پوست و موی حیوان را به خوبی با شامپو ماساژ دهید. در پایان کار  بدن حیوان را کاملا و خیلی خوب آبکشی نمایید.

 

 پستی  شامپو نرم کننده حیوانات خانگی lively pets پستی  شامپو نرم کننده حیوانات خانگی lively pets

قیمت این محصول 95000 تومان

 پستی

برای پیامکی کد 19223612 را به شماره 10004410 ارسال کنید


گاه اینترنتی بیست شامپو ,خانگی ,کننده ,حیوانات ,lively ,pets ,حیوانات خانگی ,lively pets ,خانگی lively ,حیوان خانگی ,کننده حیوانات ,حیوانات خانگی lively ,کننده حیوانات خانگی ,شمار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خبرنامه تخصصی سئو حرفه ای اسلام تی وی،سایت اسلام تی وی ،کانال تلگرام مذهبی اسلام تی وی،مسابقات اینترنتی،مسابقه و جایزه Good Vibes Only دنیای از خوشمزه ها دکوراسیون اداری - گروه معماری بام پریز تلفن | کلید برق | کلید تک | کلید مدرن |کلید لوکس آهنگ درخواستی فعال در زمینه خرما دانلود بازی | بازی آنلاین | خرید بازی