راهنمای لپ تاپ

سلام - امیدوارم که حالتون خوب باشه ، خیلی از کاربر ها از من میپرسن که چگونه یک لپ تاپ بخریم که کلاه سرمون نره ؟؟!!! برای همین سعی میکنم توی این پست به کلی چیزهایی که لازم دارید رو در اختیارتون بذارم.

 

از جمله مشخصات و اطلاعات فنی که لازم دارید

و اطلاعاتی راجب بازارهای لپ تاپ ( اینترنتی یا بازاری ؟ )

 

 

پس این مقاله رو کامل بخونید و اگر موردی گفته نشد در نظرات بپرسید. مرسی که همراهی میکنید.
در لپ تاپ چه مواردی مهم است؟ در لپ تاپ خیلی از موارد مهم است که باید قبلش حتما به اون فکر کنید، چون اگر بدون اطلاع قبلی وارد بازار شوید حتما به انتخاب نده یک لپ تاپ باب میل نده رو تهیه کردید و شاید بعداً از آن پشیمون شوید. پس برای لپ تاپ چه کنیم؟ در لپ تاپ یک سری نکات فنی و غیر فنی وجود دارد که من سعی میکنم توی این پست بهشون بپردازم.
اطلاعات فنی که لازم دارید :  

پردازنده یا CPU لپ تاپ

 

حافظه RAM لپ تاپ

 

هارد لپ تاپ (حافظه ذخیره لپ تاپ)

 

گرافیک یا پردازنده تصویری لپ تاپ

 

صفحه نمایش لپ تاپ (نمایشگر)

 

قدرت ، کارایی ، برند و عمر باتری لپ تاپ

 

 

این ها موارد کلی بود که در بحث فنی لپ تاپ باید درباره آن تحقیق کنید.

 برای این ها در یک پست دیگر به کلی توضیح دادم ، که اگر شناختی از مشخصات فنی لپ تاپ ها ندارید حتما پست ( ) را مطالعه کنید. CPU و رم و هارد ، از سه مشخصه اصلی یک لپ تاپ هستند که باید یک شناخت نسبی و معمولی راجب آنها داشته باشید، در مرحله بعدی گرافیک یک لپ تاپ مورد بررسی قرار میگیرد ، که خصوصاً کسانی که با لپ تاپ امور طراحی و گرافیک یا بازی انجام می دهند این مورد برایشان خیلی مهم است چرا که وابسته به مدل گرافیک لپ تاپ شما دارد. صفحه نمایشگر هم یکم سلیقه ایست اما امروزه اکثریت لپ تاپ ها 15 اینچی هستند ، یعنی کاربران بیشتر بدنبال این ابعاد هستند. البته اندازه صفحه نمایشگر به قدری مهم است اما مهمتر از آن کیفیت و وضوح تصویر لپ تاپ است ، که باید بررسی شود. برخی افراد هستند که ترجیح میدن صفحه نمایش 13 اینچی بخرند اما CPU لپ تاپ از قدرت بالاتری برخوردار باشد، خب این دسته افراد بیشتر پروگرامینگ (برنامه نویس) هستند و صفحه نمایش خیلی برایشان مطرح نیست. بستگی به نیاز شما دارد.   نکات دیگری که در امر لپ تاپ بسیار مهم است ، قدرت کیفیت ساخت ، جنسه بدنه، عمر باتری و . می باشد، اما نکته مهم که خیلی از کاربران هم مطرح می کنند ، برند لپ تاپ است. لپ تاپ دل ؟ لپ تاپ یا مک بوک اپل ؟ لپ تاپ لنوو ؟ لپ تاپ ایسوس ؟ لپ تاپ ایسر ؟ لپ تاپ اچ پی ؟ و کدام برند در لپ تاپ را انتخاب کنیم؟   بین برند های موجود در امر لپ تاپ باید به اصالت و کیفیت برند دقت کرد ، مهم تر از تبلیغات بیلبوردی ، کیفیت یک برند است. خیلی درگیر تبلیغات خیابان و روی پاساژ های کامپیوتری نشوید، چرا که به شخصه فکر میکنم هر چی بازار یک لپ تاپ (دلالی) گرم تر باشد ، تبلیغات هم به طبع بیشتر می شود. در ضمن وجود نمایندگی برند مورد نظر در ایران هم خیلی مهمه ، که حتما یک نمایندگی معتبر داشته باشه و خدمات پس از نیز ارائه شود.
  نیاز سنجی در لپ تاپ       بحث دیگری که بسیار مهم است ، نیاز سنجی در لپ تاپ است. تمام نکات مهم و فنی را هم که بلد باشید تازه میرسیم به مبحث نیازسنجی که خیلی مهمه ، برای چی میخواین لپ تاپ ب ؟ چه کارهایی قراره با لپ تاپ انجام بدید؟ و. اینکه بخواین کارهای معمولی رو با لپ تاپ انجام بدید ، مثل مشاهده کردن فیلم و موزیک یا ویرایش کردن اسناد در پاورپوینت و ورد و. تمامی این امور ، نیاز به سیستم خیلی قدرتمندی ندارد و یک لپ تاپ معمولی می تواند شما را راضی کند. این نوع دسته از افراد باید دنبال لپ تاپ هایی با کاربری مالتی مدیا باشند. اگر گیمر هستید ، باید به دنبال سری گیمینگ لپ تاپ ها باشید ، که از گرافیک و وزن بالایی هم برخوردار هستند و قیمت لپ تاپ های گیمینگ در بازار از 4 میلیون تومان شروع می شود. اگر مدیر یا یک کارشناس هستید که لپ تاپ شما باید جلوه زیبایی داشته باشد باید به دنبال سری لاکچری برندها باشید ، برای مثال ، مک بوک اپل ، یا سری اکس پی اس دل که رقیب جدی اپل در این زمینه محسوب می شوند ، این لپ تاپ ها بسیار زیبا و ظریف هستند و چهره شما را در جلسات مختلف بسیار خاص می کند. و. خلاصه بعد از نیاز سنجی ببینید با چه برنامه هایی کار میکنید و چه کانفیگی برای برنامه مورد نظر شما نیاز است ، سپس رنج (حدود) مشخصات خود را مشخص می کنید و می توانید یک مناسب داشته باشید.

راهنمای لپ تاپ خیلی ,برند ,گرافیک ,صفحه ,مورد ,داشته ,نیاز سنجی ,راهنمای ,صفحه نمایش ,لازم دارید ,خیلی مهمه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ گل چت ، چت گل خبرنامه پمپ آب ویسکو فیلم | وبلاگ فیلم و سریال ویسکو فیلم sanat1 نُت یاب (بانک نُت موسیقی) نظر سنجی اختراعات