نتایج جستجو برای عبارت :

يونيک فاينانس در دوبي

۵ میلیارد دلاری ارز رمزنگار ونزوئلا
یونیک فاینانس: ونزوئلا در اولین پیش ارز رمزنگار خود رقم بیش از ۵ میلیارد دلار را ثبت کرد.
 
یونیک فاینانس:به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، پترو، اولین ارز رمزنگار ونزوئلا که توسط ذخایر طبیعی این کشور پشتیبانی می شود در نخستین پیش خود، بیش از 5 میلیارد دلار داشت. 
یونیک فاینانس:بر اساس گزارشات بدست آمده تعداد 83 هزار نفر از 127 کشور ژتون اولیه ارز رمزنگار پترو ر
ارزش بیت کوین صفر است
درآمدی از این راه ایجاد نمی‌شود
یونیک فاینانس:بزرگترین شرکت بیمه اروپا اعلام کرد که ارزش واقعی بیت کوین صفر است و درآمدی از این راه حاصل نمی شود.

یونیک فاینانس:به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا، «آلیانز» یکی از بزرگترین شرکت های بیمه ای اروپا اعلام کرد مطمئن است که حباب بیت کوین ترکیده خواهد شد و مسئله سقوط این ارز رمزنگار فقط به زمان بر می گردد که ممکن است زمان آن دور یا نزدیک باشد.
یونیک ف
 
یونیک فاینانس- سایت افشاگر ویکی لیکس این روزها شرایط خوبی ندارد و پس از سخت گیری های فراوان علیه جولیان آسانژ مدیر این سایت، سایت کوین بیس هم حساب ارز رمزگذاری ویکی لیکس را مسدود کرده است.

به گزارش یونیک فاینانس به نقل از فارس ، ویکی لیکس از این حساب خود برای برخی اقلام با استفاده از ارزهای رمزگذاری شده استفاده می کرد. اما کوین بیس این حساب را به علت نقض شرایط استفاده از خدمات خود مسدود کرده است.
 طبق تحقیقات یونیک فاینانس ویکی ل
یونیک فاینانس:گوگل تبلیغات ارزهای رمزنگار را ممنوع می‌کند
یونیک فاینانس:شرکت گوگل اعلام کرد که هرگونه تبلیغات مرتبط با ارزهای رمزنگار را بر روی پلت فرم خود از اول ژوئن ممنوع خواهد کرد.


 
یونیک فاینانس:به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، شرکت آلفابت گوگل اعلام کرد که هرگونه تبلیغات در مورد ارزهای رمزنگار و محتویات مرتبط با آن را از اول ماه ژوئن ممنوع خواهد کرد. گوگل اعلام کرد که بر اساس ت جدید این شرکت، هرگونه
ترامپ ارز رمزنگار ونزوئلا را تحریم کرد
یونیک فاینانس- رییس جمهور آمریکا در راستای تشدید کردن تراکنش های مالی در سطح بین الملل با ونزوئلا، ارز رمزنگار «پترو» را از مصادیق نقض تحریم های آمریکا بر شمرد.

به گزارش یونیک فاینانس به نقل از ایبِنا ، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا پیش یا عرضه اولیه ژتون های ارز رمزنگار پترو که با ذخایر نفت ونزوئلا پشتیبانی می شود را در فهرست تحریم های ایالات متحده قرار داد.
در همین حال دونالد ترامپ
"تامین مالی یا فاینانس"
تامین مالی یا فاینانس، یعنی تهیه منابع مالی و وجوه برای ادامه فعالیت شركت، ایجاد و راه اندازی طرح های توسعه و درآمدزای این واحدهای اقتصادی.
تامین مالی عمدتا از طریق انتشار سهام، اوراق قرضه، وام و اعتبار صورت میگیرد.ثبت نام در بورس
"تامین مالی یا فاینانس"
تامین مالی یا فاینانس، یعنی تهیه منابع مالی و وجوه برای ادامه فعالیت شركت، ایجاد و راه اندازی طرح های توسعه و درآمدزای این واحدهای اقتصادی.
تامین مالی عمدتا از طریق انتشار سهام، اوراق قرضه، وام و اعتبار صورت میگیرد.آموزش بورس
دلار , پوند و یورو افزایش یافت
یونیک فاینانس: بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز بانکی را برای امروز چهارشنبه اعلام کرد که بر این اساس ۳۶ ارز نسبت به روز گذشته افزایش قیمت و نرخ ۳ ارز کاهش قیمت و ۳ ارز ثابت ماند.
 
به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار», بر این اساس دلار با 85 ریال افزایش قیمت نسبت به روز گذشته 37 هزار و 695 ریال تعیین شد. پوند انگلیس با 460 ریال افزایش قیمت 52 هزار و 717 ریال تعیین شد. یورو با 383 ریال افزایش قیمت 46 هزار و 757 ریال ارزش گذاری شد.

 یو
 بازار دوبی در معاملات چهارمین روز از ماه مارچ، با روند نوسانی شاخص ها همراه شد و به نظر می رسد از جذابیت این بازار برای سرمایه گذاران کاسته شده است.


 
 
به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، بازار دوبی با روزهای طلایی خود فاصله گرفته و سرمایه گذاران کماکان در حال کوچ از این بازار هستند.
ارزش سهام معامله شده در بازار اصلی امارات به پایین ترین میزان نسبت به پنج ماه گذشته رسیده و افت شاخص های این بازار بسیار محسوس بوده
 
یونیک فاینانس: شاخص «بیست-۱۰۰» بورس استانبول در معاملات صبح امروز -جمعه- با افزایش یک درصدی معادل ۹۴۷.۸۶ واحد در سطح ۹۵,۶۹۵.۳۹ واحد قرار گرفت.


 
به گزارش یونیک فاینانس به نقل از ایلنا، شاخص بخش بانکداری بورس استانبول با دو و 25 صدم درصد و شاخص هلدینگ‌ها نیز با 62 صدم درصد افزایش ارزش مواجه شدند.
همچنین شاخص تمام بخش‌های بورس استانبول آخرین روز کاری هفته را با افزایش ارزش سهام آغاز کردند که در میان آنها بخش‌ بانکداری بیشترین
 
یونیک فاینانس- با افزایش امیدها برای توافقی بهتر درباره برگزیت و پیش‌بینی افزایش نرخ بهره بانک مرکزی انگلیس، نرخ برابری پوند به رکورد ۱.۴۳۵۵ دلار رسید.


به گزارش یونیک فاینانس به نقل از مهر ، با افزایش امیدها برای توافقی بهتر درباره برگزیت و پیش‌بینی افزایش نرخ بهره بانک مرکزی انگلیس، نرخ برابری پوند به رکورد 1.4355 دلار رسید.
این نرخ برابری بالاترین سطح آن پس از رفراندوم برگزیت در جون 2016 است.
یونیک فاینانس
طبق گزارش یونیک فاینانس وزیر انرژی امارات خبر داد:
یونیک فاینانس- ‌وزیر انرژی امارات متحده عربی گفت: همه تولیدکنندگان نفت عضو و غیرعضو اوپک از جمله روسیه متعهد هستند تا پایان سال ۲۰۱۸ محدودیت تولیدشان را حفظ کنند.

به گزارش یونیک فاینانس به نقل از ایسنا، سهیل محمد المزروعی در حاشیه کنفرانس نفت و گاز خاورمیانه در ابوظبی گفت: به طور کلی از نظر عوامل عرضه و تقاضا در بازار، ماموریت ما کامل نشده است. ما باید به تلاش ادامه دهیم تا شاهد ایجاد تع
روز بد بورس‌های جهان
یونیک فاینانس- اکثر شاخص‌های مهم بورسی جهان در آخرین معاملات با افت محسوسی مواجه شدند.

به گزارش یونیک فاینانس به نقل از ایسنا ، شاخص های اصلی بورس وال استریت در معاملات دیروز و پیش از جلسه بانک مرکزی آمریکا برای تعیین نرخ بهره روندی کاهشی داشتند که این روند امروز به بورس‌های آسیایی نیز رسید.
سهام شرکت‌های ژاپنی، استرالیایی و تکنولوژی رکورددار کاهش قیمت در شاخص " ام اس سی آی" آسیا-اقیانوسیه بودند.
پس از آن که ج
با ثروتمندترین فرد آسیا آشنا شوید
یونیک فاینانس- لی کا شینگ که در ژوئیه امسال به ۹۰ سالگی می‌رسد و امپراتوری موفقی در زمینه‌هایی چون املاک، ارتباطات، کشتیرانی و خرده ی در هنگ کنگ دارد اخیرا بازنشستگی خود را اعلام کرد.

به گزارش یونیک فاینانس به نقل از ایسنا ، لی در سال 1928 در ایالت " گوانگ دونگ" چین به دنیا آمد و خانواده‌اش در خلال جنگ چین و ژاپن در دهه 1940 به هنگ کنگ نقل مکان کردند. او به دلیل مرگ پدرش مجبور شد تحصیل را رها کند و در 15 س
یونیک فاینانس- قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با ۰.۶۸ درصد کاهش به ۱۳۳۶ دلار و ۳۶ سنت رسید.

به گزارش یونیک فاینانس به نقل از تسنیم ، در حالی که به دلیل احتمال افزایش نرخ بهره در آمریکا و کاهش نسبی نگرانی ها در مورد ریسک های جهانی ی و امنیتی ارزش دلار بالا رفته، قیمت نفت روز جمعه کاهش یافت.
بر اساس این گزارش یونیک فاینانس، قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.68 درصد کاهش به 1336 دلار و 36 سنت رسید. قیمت طلای امریکا نیز در پایان م
به گزارش یونیک فاینانسدراسیون جهانی بورس ها اعلام کرد:
یونیک فایناتس- فدراسیون جهانی بورس ها در گزارش اخیر خود بر تغییر اهداف بورس ها تاکید کرد.

به گزارش یونیک فاینانس به نقل از سنا ، بر اساس گزارش فدراسیون جهانی بورس ها، تا پیش از آغاز بحران مالی در جهان، هدف قانون گذاران بازار سرمایه بر ایجاد شفافیت، رقابت و شرایط برابر رقابت متمرکز بود.
 
 
در آن مقطع زمانی، هدف اصلی قانون گذاران، ایجاد بازاری جهت ارایه خدمات مالی بود. این در
در بازارهای جهانی؛
یونیک فاینانس- درحالی که امیدها برای پیشرفت در مذاکرات تجاری آمریکا و چین کمرنگ شد، سهام آسیایی افت کرد،اگرچه پس از این که فدرال‌رزرو چشم‌انداز افزایش نرخ بهره خود را تایید کرد، دلار بالا باقی ماند.

به گزارش یونیک فاینانس به نقل از مهر، روز پنج‌شنبه درحالی که امیدها برای پیشرفت در مذاکرات تجاری آمریکا و چین، کمرنگ شد، سهام آسیایی افت کرد، درحالی که پس از این که فدرال‌رزرو چشم‌انداز افزایش نرخ بهره خود را
یونیک فاینانس:درباره ریپل ، حقایقی وجود دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید پیش از آن که به سرمایه گذاری فکر کنید.
۱. ریپل چیست؟
یونیک فاینانس:ریپل نام یک ارز دیجیتال به نام (XRP) و یک شبکه گسترده پرداخت است که این ارز در آن جابه‌جا می‌شود. این شبکه توزیع شده و منبع باز است و هنوز در مرحله بتا قرار دارد. هدف این شبکه بنا به ادعای سازندگانش این است که خود را از دیوارهای شبکه مالی مثل: پی پال، کارت‌های اعتباری و … که به هزینه‌های بالا و م
 
یونیک فاینانس: شاخص‌های اصلی بازارهای سهام اکثر کشورهای اروپایی امروز سیر نوسانی در پیش گرفتند.


 
به گزارش یونیک فاینانس به نقل از ایلنا ، شاخص‌های اصلی بازارهای سهام اکثر کشورهای اروپایی امروز -پنج‌شنبه- کار خود را با سیر نوسانی آغاز کردند.
در این راستا شاخص «یورو استوکس 600» با افزایش نسبی به 363.61 واحد و شاخص‌ «داکس» بورس آلمان با کاهش شش درصدی به 11,708.95 واحد رسیدند.
شاخص «کک-40» بورس فرانسه با افزایش 14 صدم در
یونیک فاینانس- سمینار عملیات بانکداری بین المللی سوئیفت که به اختصار SIBOS نامیده می شود، یکی از بزرگترین رویدادهای مالی است که سالانه، مدیران مالی شرکت های بزرگ را به سوی خود جذب می کند.
به گزارش یونیک فاینانس به نقل از سنا، کنفرانس خدمات بانکی سیبوس که توسط جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی (سوئیفت) در شهرهای مختلف به صورت سالانه برگزار می شود یکی از گردهم آیی های مهم در صنعت مالی است که اغلب در کشورهای اروپایی برگزار می شود.
این کنفرانس ت
یونیک فاینانس:هزاران کارآفرین بیست و چند ساله در سراسر جهان وجود دارند که بدون شک در همین لحظه در حال ایجاد یک نوآوری بزرگ هستند. یکی از این کارآفرینان جوان، ویتالیک باترین (Vitalik Buterin) نام دارد که مخترع اتریوم است، جوانی که توانست و اتریوم را به دومین جایگاه ارزهای دیجیتال جهان برساند.
مخترع اتریوم کیست؟
یونیک فاینانس:باترین ۲۳ ساله توانست یک نوع جدیدی از پول را اختراع کند که به اتریوم (Ethereum) مشهور شده است. اتریوم در حال حاضر در مجم
 
یونیک فاینانس: به دنبال سقوط شاخص میانگین صنعتی داوجونز نیویورک، شاخص میانگین سهام 'نیککی' توکیو نیز امروز پنجشنبه بیش از هزار واحد سقوط کرد که بیشترین میزان افت از ماه مارس (اسفند ۹۶) به این طرف است.



به گزارش یونیک فاینانس به نقل از ایرنا، تلویزیون 'ان.اچ.کی' ژاپن روز پنجشنبه اعلام کرد شاخص میانگین صنعتی داوجونز در روز چهارشنبه با 831 واحد کاهش، روز را در سطح 25 هزار و 598 به پایان برد این میزان به نسبت روز سه شنبه 1.3 درصد کمتر بود. افزایش با
 
یونیک فاینانس: بورس طلای شانگهای (Shanghai Gold Exchange) و بورس مسکو (MOEX) در کنفرانس جهانی طلا نسبت به امضای تفاهم‌نامه همکاری در خصوص توسعه محصول، فناوری معاملاتی، توسعه کسب و کار و سایر ابعاد عملیاتی بورس‌ها اقدام کردند.



به گزارش  یونیک فانانس به نقل از کالاخبر ، بورس طلای شانگهای در حال گسترش همکاری‌های خود با بورس‌های سایر کشورهاست تا بتواند به عنوان مرجعیت قیمتی در آسیا و بازار بین‌الملل خدمات معاملاتی ارائه دهد.
بورس مس
بعد از ۳ روز متوالی؛
یونیک فاینانس- قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲ درصد کاهش به ۱۳۴۴ دلار و ۶ سنت رسید.

به گزارش یونیک فاینانس به نقل از کالاخبر، در حالی که به دلیل انتشار آمارهای مثبت اقتصادی و رشد شاخص های بورس در آمریکا، دلار ارزش بالای خود را حفظ کرده، قیمت طلا پس از 3 جلسه متوالی افزایش، امروز با کاهش مواجه بود.
تحلیلگران بانک ای ان زد در یادداشتی نوشتند: «اعلام تعرفه های جدید وارداتی برذرت خوشه ای آمریکا از سوی دولت چین این نگرانی را اف
یونیک فاینانس- صرافی سرشناس کوین چک ژاپن که در ماه ژانویه ۵۰۰ میلیون دلار مورد دستبرد اینترنتی قرار گرفته بود با قیمت ۳۴ میلیون دلار واگذار شد.

به گزارش یونیک فاینانس به نقل از ایبنا ، کوین چک، صرافی ژاپنی که در ماه ژانویه سال جاری میلادی 500 میلیون دلار از ارزهای رمزنگار مشتریان آن توسط هکرها مورد سرقت قرار گرفته بود به شرکت کارگزاری خُرده ی مونکس به قیمت 34 میلیون دلار معادل 3.6 میلیارد ین فروخته شد.
البته بر اساس این قرار داد، منافع ص
 
یونیک فاینانس: به دنبال اعلام برنامه آمریکا برای اعمال تعرفه فزاینده بر روی ۲۰۰ میلیارد دلار از کالاهای وارداتی از چین و تشدید نبردهای تجاری دو کشور، بورس چین بشدت سقوط کرد.



به گزارش یونیک فاینانس به نقل از ایرنا، شاخص سهام در بازار اوراق بهادار شانگهای یکی از مهمترین بورس های چین به پایین ترین میزان از سال 2014 میلادی رسیده است که میزان تبادلات آن 5 هزار میلیارد دلار اعلام شده بود. ارزش سهام در این بازار 1.1 درصد سقوط کرد و به 2 هزار و 651
یونیک فاینانس:کارت های نقدی جدید ارزهای دیجیتال با حساب های مختلف ارزها توسط Wirex در اروپا ارائه شده است.


بانک ارز دیجیتال Wirexکارت های نقدی اعتباری جدیدی برای مشتریان خود در اتحادیه اروپا راه اندازی کرد.نسل جدید کارت های اعتباری از چندین حساب ارز پشتیبانی می کند و پرداخت ها نیز بدون تماس انجام خواهد شد.
گزارش ها حاکی از آن است حساب های جدیدWirexو کارت های جدید در بریتانیا ازتاریخ 8 مارس در دسترس هستند.کاربران در فرانسه،آلمان و ایتالیا قادر خو
 
یونیک فاینانس: بورس کالای بلاروس و بورس پاکستان طی مراسمی‌با حضور رؤسا و مدیران ارشد خود تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.



به گزارش یونیک فاینانس به نقل از کالاخبر ، بر اساس این تفاهم‌نامه طرفین توافق کردند که نسبت به تبادل اطلاعات بورسی، آموزش کارکنان، ترویج و آموزش و فعالیت‌های مشترک در راستای تقویت روابط جامعه بازرگانی و تجاری بلاروس و پاکستان اقدام کنند.
از جمله برنامه‌های دیگر دو بورس برای همکاری درازمدت فی‌مابین
یونیک فاینانس- یک شرکت اماراتی در تلاش برای منطبق کردن و ارزهای دیجیتالی با شریعت اسلامی است و یک ارز دیجیتالی تحت پشتیبانی طلا منتشر می کند.

به گزارش یونیک فاینانس به نقل از تسنیم ، افزایش علاقمندی به ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین و اترئوم به منطقه حاشیه خلیج فارس و جنوب شرق آسیا یعنی مراکز اصلی مالیه اسلامی نیز سرایت کرده است.
اما به دلیل اینکه ارزهای دیجیتالی فرآورده های مهندسی مالی هستند و ابزار سفته بازی به شمار می روند، شر
 
یونیک فاینانس: بورس تونس به عنوان یکی از اعضای اصلی فدراسیون بورس های جهانی انتخاب شد .



به گزارش یونیک فاینانس به نقل از سنا ، در پنجاه و هشتمین نشست سالانه فدراسیون جهانی بورس ها که در سومین روز از اکتبر سال جاری در آتن برگزار شد با عضویت رسمی بورس تونس موافقت شد.
بر طبق نظر اعضای پذیرش فدراسیون بورس های جهانی ، بورس تونس، نهاد ناظر این بازار و بانک مرکزی و دیگر اعضای بازار سهام این کشور قابلیت پذیرش در فدراسیون بورس های جهانی را دا
 
یونیک فاینانس: بانک " جی پی مورگانگ هشدار داد به دلیل سیستم تجاری خودکار فعلی، بحران مالی اقتصادی بعدی می‌تواند در سال۲۰۲۰ اتفاق بیافتد.


 
به گزارش یونیک فاینانس به نقل از ایسنا ، تحلیل‌گران گفته‌اند هر چند که بحران مالی بعدی احتمالا کمتر از سال 2008 طول خواهد کشید، اما احتمالا بازارهای مالی بدترین حالت تاریخ خود را تجربه خواهند کرد. پیش‌بینی شده است که در این رکود، ارزش سهام بورس وال استریت آمریکا 20 درصد ریزش پیدا کند. 
 
یونیک فاینانس: شاخص‌‌های مهم اکثر بازارهای سهام کشورهای اروپایی امروز سیر نزولی در پیش گرفتند.


 
به گزارش یونیک فاینانس به نقل از ایلنا ، شاخص‌های اصلی اکثر بازارهای سهام در کشورهای اروپایی امروز -سه‌شنبه- کار خود را با سیر نوسانی آغاز کردند.
شاخص «یورو استوکس-600» با افت 54 صدم درصدی به 381.87 واحد و شاخص‌ «داکس» بورس آلمان با ریزش 81 صدم درصدی به 12,244.69 واحد رسید.
شاخص «کک-40» بورس فرانسه نیز با نزول 71 صدم درصد
 
یونیک فاینانس- قیمت طلا در هفته گذشته حدود یک درصد کاهش یافت که دومین هفته متوالی کاهشی فلز زرد و بیشترین کاهش هفتگی در طی ۴ هفته گذشته محسوب می شد.

به گزارش یونیک فاینانس به نقل از تسنیم ،پس از آنکه ارزش دلار و میزان سوددهی اوراق خزانه داری آمریکا اندکی کاهش یافت، قیمت طلا روز جمعه شاهد افزایش بود، اما چشم انداز خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره موجب شده تا جذابیت سرمایه گذاری در بازار طلا برای سرمایه داران کاهش یابد.
بر اساس این گزارش ی
یونیک فاینانس: روز سه‌شنبه، پس از افت سنگین هفته پیش، سهام آسیایی توانست با رشدی اندک، زیر پای خود را محکم کند. هرچند کندی رشد تولید کارخانجات چین و افزایش تنش‌ها بین عربستان و غرب، رشد سهام را محدود کرد.


 
به گزارش یونیک فاینانس به نقل از مهر ،روز سه‌شنبه، پس از افت سنگین هفته پیش، سهام آسیایی توانست با رشدی اندک، زیر پای خود را محکم کند. هرچند کند شدن رشد تولید کارخانجات چین و افزایش تنش‌ها بین عربستان و غرب، رشد سهام را محدود ک
یونیک فاینانس: در معاملات امروز بورس نیویورک، شاخص‌های " اس اند پی ۵۰۰" و " داوجونز" رکوردهای جدیدی را به ثبت رساندند.


 
به گزارش یونیک فاینانس به نقل از ایسنا ، در شرایطی که جنگ تجاری بین چین و آمریکا به اوج خود رسیده و چین با اعمال تعرفه بر 60 میلیارد دلار از کالاهای وارداتی آمریکا به اقدام دونالد ترامپ - رئیس جمهور آمریکا - در وضع تعرفه 10 درصدی بر 200 میلیارد دلار از کالاهای وارداتی چین پاسخ داده است، بورس وال استریت بر خلاف دلار، کمتر تح
فونت دوبی، پروژه‌ایست که توسط «شورای اجرایی شهر دوبی» و مایکروسافت به نتیجه رسیده است. این فونت که از شهر دوبی الهام گرفته است، دید مدرنی را با خود دارد. این خانواده‌ی حروف که از ۴ وزن تشکیل شده، می‌خواهد توازنی بین حروف لاتین و عربی ایجاد کند ، برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
فونت برتر | دانلود فونت

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

پنجره روبه آفتاب GOLD MAGAZINE وبلاگ شخصی بهزاد سقاری کنکور ، دانلود سوالات کنکور کلاویوس | مرجع تخصصی تنظیم و آهنگسازی دیجیتال آمینامیس فایل نشر پرنیان دیلمان لنگرود اینجا همه چی هست انجام پروژه های طراحی سایت asp.net MARKETING MODERN