نتایج جستجو برای عبارت :

متن درباره محیط مدرسه

هر ساله با ورود فصل پاییز و بازگشایی
مدارس، دانش آموزان زیادی در سراسر کشور قدم به مدرسه می‌گذارند تا سال
جدید تحصیلی را آغاز کنند. در چند سال اخیر چیزی که به طور جدی درباره محيط
مدرسه مورد توجه قرار گرفته بهداشت محيط آنست و مسئولین از اولیاء مدرسه
می‌خواهند تا حداکثر تلاش را جهت پاکیزگی این محيط انجام دهندپایگاه سلامت دانش آموزی لارستان
معاونت خدمات مدرسه و محيط زیست نقش بسیار مهمی در آماده‌سازی فضای مدرسه برای تقویت روحیه دانش‌آموزان دارد. ایجاد، نگهداری و توسعه فضای سبز، زیباسازی محيط مدرسه، نظافت و پاکیزگی مدرسه و بهداشت محيط، از محورهای مهم وظایف این معاونت است. سایر وظایف مهم این معاونت در ادامه آمده است.
مدرسه دوست داشتنی خانم معلم مدرسه دوست داشتنی شما کجاست ؟ رویای تان درباره مدرسه دوست داشتنی چیست؟ او سال هاست ذهنش را بر این انگاره متمرکز کرده است. دوست دارد در مدرسه دوست داشتنی و دست یافتنی اش، فرصت های یادگیری پیش روی دانش آموزان باشند تا چالش ها را بدون ترس و نگرانی ببینند تا برای رسیدن به مدرسه لحظه شماری کنند. دو رتبه برتر تدریس
در این پست بهترین تغذیه بچه های مدرسه آماده شده است
امروز درباره تغذیه مدرسه بچه ها و همچنین طرز تهیه و بسته بندی انواع تغذیه مناسب برای مدرسه بچه ها صحبت می‌کنیم. بچه ها هرروز حداقل پنج ساعت را در مدرسه می گذرانند، آنها تعلیم میبینند، بازیگوشی می‌کنند و هم از لحاظ جسمی و هم مغزی احتیاج بـه تغذیه کامل دارند. در ادامه بیشتر درباره این موضوع صحبت می‌کنیم با مـا همراه باشید. اینترفان
آیا جو و حال و هوای مدرسه مهم است؟ آیا رابطه‌ای بین جو و محيط مدرسه با موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان وجود دارد؟ ممکن است این سوالات به نظر پاسخ‌های بسیار بدیهی داشته باشند اما واقعیت این است که هنوز در بسیاری از نظام‌های آموزشی و در ذهن اکثریت آموزشگران و والدین این باور وجود دارد که مدرسه تنها جای درس خواندن است و بس؛ و هر تلاشی برای تغییر حال و هوای مدرسه منجر به حواسپرتی و دور شدن از کارکرد اصلی آموزش و پرورش است.
1- توجه به زیبا سازی مدرسه - درخت کاری و گل کاری در حیاط مدرسه - قرار دادن گلدان در سالن ها و محيط مدرسه - استفاده از رنگ های شاد در کلاس - استفاده از تابلو ها و پیام های بهداشتی شاد و شعر های شادی آفرین - استفاده از رنگ های شاد برای لباس دانش آموزان - استفاده از رنگ های شاد برای معلمین و کادر اجرایی در مدرسه 2- توجه به وضعیت بهداشت محيط مدرسه - توجه به نظافت مدرسه و دانش آموزان - رعایت اصول بهداشتی دستشویی ها و آبخوری ها - آموزش صحیح رعایت بهداشت فردی
با کم کردن حجم درس ها کمتر کردن تعداد کتاب ها وزنگ های تفریح بیشتر که دانش آموز بتوانددرس ها را بفهمد وخستگی سر کلاس از تنش در بیاید با برنامه هاش شاد و متنوع مثل مسابقات ورزشی ،PS4،ایکس باکس ،برنام های مناسبتی می تواند محيط مدرسه را شاد وبچه ها را به رفتن به مدرسه تشویق کند.وبا کم کردن تعداد روز های مدرسه از 5روز به 3یا چهار روز درهفته می تواند به شاد تر شدن مدرسه کمک بسزایی بکند.البته اگر این چهار یا سه روزهمش از ساعت 9تا1بعد از ظهر بیاییم مدرسه
-به نظرم اولین گام پذیرش این موضع در نظام آموزشی است که به دنبال تربیت نسلی باشیم که در امروز و همین طور در آینده شادی و نشاط را برای خود و دیگران هم بخواهد.محيط مدرسه را شاداب کنیم.رنگ مدرسه، نوع پوشش دانش آموزان و اولیاء مدرسه، رنگ کلاس ها و تجهیزات و . شادی را منتقل کند.استفاده از معلمین با انگیزه و مدیران شایسته راه دیگری است. این که گفتم شادی همیشه خنده نیست منظورم همین هست.مدیر خوب با اعمال مدیریت خوب خودش می تواند شادابی را در مدرسه ایج
نهچون تو مدرسه فقط کتاب و امتحان است غیر از این چیزی نیست.اگر هم مناسبتی باشد که برنامه ای برگزار شود هم اخرش معلم ها این شادی برنامه مناسبتی رو از ما میکشم بیرونمدرسه باید بخش کوچکی از کار هایش درس باشد( تکرار می کنم درس)مدرسه باید مراسمات شاد روبا شکوه بگیرد اهنگ بگذارند برای بچه ها جشن و شیرینی و برگزار کنند .مدرسه محيط آموزشی ولی آموزش در مدرسه فقط به کتاب ومعلم ختم می شود.مدرسه باید سبک زندگی و مارو برای بازار کار آماده کند نه برای نمر
مفهوم ابعاد سه گانه مدیریت مدرسه در ماتریس، شغل، فرد، محيط اجتماعى، محتوا، فرایند، توالى و زمان معنادار است. مدیریت در آموزش و پرورش، از سه مهارت فنى، انسانى، و ادراكى پیروى مى كند. این مهارت ها اجزاى وحدت یافته شخصیت مدیر هستند و احتمالاً از راه شناخت محتوا، روابط انسانى پرورش مى یابند احترام به جایگاه معلم در محيط اموزشی و اجتماع، برابر است با تلاش بیستر و انگیزه بهتر برای فعالیت در محيط اموزشی و در نتیجه ایجاد محيط دلپذیر برای دانش اموز
روش های ایجاد نشاط در مدرسه یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محيط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ار
عوامل مؤثر بر شور و نشاط دانش آموزان الف) شاداب سازی ظاهری مدرسه محيط ظاهری و فیزیکی شاد بر شادابی و شادمانی افراد تأثیر دارد. این بخش شامل: ۱- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه: دیوارهای تزیین شده با نقاشی های زیبا، سطح زمین مناسب، کاشت درخت و فضای سبز، قرار دادن نیمکت های رنگی، زیبا، تابلوی زیبا در سردر مدرسه، مناسب بودن اندازه محيط مدرسه. ۴- پوشش های ظاهری معلم ها، مدیر و کارکنان، دانش آموزان: استفاده از روپوش های شاد برای دانش آموزان و همچنین
باز هم مهرماه و شروع یک سال تحصیلی دیگر رسید.
مهر ماه که می رسد کمتر کسی است که روزهای نخستین مدرسه و کلاس درس را فراموش کند.
همه ی ما یکی از خاطرات مهم زندگیمان مربوط به اولین روزی است که پا در خانه ی دوم خود گذاشته ایم 
شاید بارها و بارها ان را در ذهن خود مرور کرده ایم.
باز آمد بوی ماه مدرسه ////بوی بازی های راه مدرسه 
بوی ماه مهر،ماه مهربان////بوی خورشید پگاه مدرسه 
از میان کوچه های خستگی /////می گریزم در پناه مدرسه
باز می بینم ز شوق بچه ه
باز هم مهرماه و شروع یک سال تحصیلی دیگر رسید.
مهر ماه که می رسد کمتر کسی است که روزهای نخستین مدرسه و کلاس درس را فراموش کند.
همه ی ما یکی از خاطرات مهم زندگیمان مربوط به اولین روزی است که پا در خانه ی دوم خود گذاشته ایم 
شاید بارها و بارها ان را در ذهن خود مرور کرده ایم.
باز آمد بوی ماه مدرسه ////بوی بازی های راه مدرسه 
بوی ماه مهر،ماه مهربان////بوی خورشید پگاه مدرسه 
از میان کوچه های خستگی /////می گریزم در پناه مدرسه
باز می بینم ز شوق بچه ه
با کم کردن حجم درس ها کمتر کردن تعداد کتاب ها وزنگ های تفریح بیشتر که دانش آموز بتوانددرس ها را بفهمد وخستگی سر کلاس از تنش در بیاید با برنامه هاش شاد و متنوع  مثل مسابقات ورزشی ،PS4،ایکس باکس ،برنام های مناسبتی می تواند محيط مدرسه را شاد وبچه ها را به رفتن به مدرسه تشویق کند.وبا کم کردن تعداد روز های مدرسه از 5روز به 3یا چهار روز درهفته می تواند به شاد تر شدن مدرسه کمک بسزایی بکند.البته اگر این چهار یا سه روزهمش از ساعت 9تا1بعد از ظهر بیاییم مدر
این کتاب، یه رمان است که نویسنده با الهام گرفتن از زندگی واقعیش نوشته. داستان درباره پسر نوجوانیه که توی قرارگاه سرخپوستان زندگی میکنه. اطرافیانش مرتب آزارش میدن و کلی هم مشکلات جسمی داره. یه روز تصمیم میگیره مدرسه اش رو عوض کنه بره مدرسه ای که همه اونجا سفیدپوست هستن. میشه اولین سرخپوست اون مدرسه. مشکلش دو تا میشه: کنار اومدن با شرایط توی مدرسه جدید، و زندگی کنار آدمهای قبیله اش که بهش میگن خائن.
مدرسه موقعیتی فراهم می كند تا دانش آموزان بتوانند فارغ از دغدغه های بزرگ سالانه، زندگی را بازی و تمرین كنند و كم كم آماده شوند تا در زمین واقعی زندگی به اجرا درآورند.الف) شاداب سازی ظاهری مدرسهمحيط ظاهری و فیزیكی شاد بر شادابی و شادمانی افراد تأثیر دارد. این بخش شامل:۱- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه: دیوارهای تزیین شده با نقاشی های زیبا، سطح زمین مناسب، كاشت درخت و فضای سبز، قرار دادن نیمكت های رنگی، زیبا، تابلوی زیبا در سردر مدرسه، مناسب بو
مدرسه موقعیتی فراهم می كند تا دانش آموزان بتوانند فارغ از دغدغه های بزرگ سالانه، زندگی را بازی و تمرین كنند و كم كم آماده شوند تا در زمین واقعی زندگی به اجرا درآورند.الف) شاداب سازی ظاهری مدرسهمحيط ظاهری و فیزیكی شاد بر شادابی و شادمانی افراد تأثیر دارد. این بخش شامل:۱- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه: دیوارهای تزیین شده با نقاشی های زیبا، سطح زمین مناسب، كاشت درخت و فضای سبز، قرار دادن نیمكت های رنگی، زیبا، تابلوی زیبا در سردر مدرسه، مناسب بو
مدرسه هوشمند مدرسه یی است كه علاوه بر استفاده از امكانات فیزیكی مدرسه و برنامه هایی مانند سایر مدارس تلاش دارد تا با تجهیز به امكانات رایانه یی و فناوری های مربوطه كنترل و مدیریت خود را بر این اساس مبتنی كند و محتوای اكثر دورس را الكترونیكی كرده و ارزشیابی و نظارت سیستم را هوشمند گرداند.
اولین گام پذیرش این موضع در نظام آموزشی است که به دنبال تربیت نسلی باشیم که در امروز و همین طور در آینده شادی و نشاط را برای خود و دیگران هم بخواهد.محيط مدرسه را شاداب کنیم.رنگ مدرسه، نوع پوشش دانش آموزان و اولیاء مدرسه، رنگ کلاس ها و تجهیزات و . شادی را منتقل کند.استفاده از معلمین با انگیزه و مدیران شایسته راه دیگری است.
با کم کردن حجم درس ها کمتر کردن تعداد کتاب ها وزنگ های تفریح بیشتر که دانش آموز بتوانددرس ها را بفهمد وخستگی سر کلاس از تنش در بیاید با برنامه هاش شاد و متنوع  مثل مسابقات ورزشی ،PS4،ایکس باکس ،برنامه های مناسبتی  می تواند محيط مدرسه را شاد وبچه ها را به رفتن به مدرسه تشویق کند.وبا کم کردن تعداد روز های مدرسه از 5روز به 3یا چهار روز درهفته می تواند به شاد تر شدن مدرسه کمک بسزایی بکند.ویا با برگزاری اردو های بیشتر بچه ها را درون مدرسه نگذارند وآن
سلام مهندس حبیبی متولد ایران ساکن آمریکا ، خرداد ماه 99 در ایران هنرستان علم و صنعت بطور اتفاقی (جهت یاد آوری خاطرات)حضور داشت ایشان اظهار می کرد 57 سال قبل در ایران در این محل تحصیل می کرده دبیرستان سابق امام خمینی ره چها راه پاستور فعلی،بحث از مدرسه شاد و محيط شاد در مدرسه پیش آمد؛ مهندس حبیبی می گفت وقتی مدرسه ای به این بزرگی تکه تکه شده و 4 مدرسه و خوابگاه در اوردن چگونه انتظار دارید مدرسه شاد داشته باشید؟
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محيط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند ایده
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محيط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند ایده
االف)معلمین ب)دانش آموزان ج) محيط مدرسه د)برنامه ریزی ه)انجمن اولیاءومربیان انجمن اولیاءومربیان به مثابه پلی است که بین خانه و مدرسه ایجاد شده و نقش ارزنده آن مسلم و مشخص است . این نکته حائز اهمیت است که برای داشتن مدرسه ای سالم ،مطلوب و شاد باید به تمامی عوامل و اجزای تشکیل دهنده آن پرداخت .
مدرسه خانه دوم ماست! این جمله ایست که از کودکی به ما آموخته شده است و هیچ گاه از یاد نبرده ایم. اما همانطور که محيط خانه و خانواده باید دارای یک سری ویژگی ها باشد تا تربیت فرزندان و روابط بین اعضاء خانواده به بهترین شکل ممکن باشد، محيط مدرسه نیز باید دارای این چنین ویژگی هایی باشد. انتخاب مدرسه خوب ، همیشه یکی از دغدغه های با اهمیت والدین در زمینه تربیت فرزندانشان می باشد. مدرسه خوب ، ویژگی های بسیاری دارد که این خصوصیات هم مادی می باشند و غ
سلامت جسمانى و روان کودکان, نشاط و شادابی در مدرسه, شاد زیستن در شرایطی که بیشتر خانه‌های شهری تبدیل به آپارتمان‌های کوچک و به دور از فضاهای بازی شده است، حداقل کاری که می‌توان برای تامین بهداشت جسمی و روحی كودكان و نوجوانان داشته باشیم، ایجاد فضای شادی‌بخش در مدرسه است. دانش‌آموزان چندین ساعت از روز را در مدرسه می‌گذرانند و اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود، به شاد زیستن فرزندان خود کمک کرده‌ایم.‏
انشا درباره حیاط مدرسه صفحه 20 کتاب نگارش پایه هفتم

مقدمه:خاطرات
ما و لحظه های خوب و بدما همیشه در جایی است که در انجا عمری را گذرانده
ایم ،جایی  است که اولین بار با اولین قدم دانش اموز انجا را دیده و قدم در
راه مدرسه و رو به پیشرفت گذاشته است.


انشا
مدرسه شاد و با روح: مدرسه نیز خود از یک روح سرشار برخوردار است،این موضوع به ندرت مورد تایید قرار می گیرد،و در عوض مدرسه به صورت یک ماشین و یا یک کارخانه شناخته شده است.در مدرسه می توان دانه جست وجو گری و پرسش را در زمین فکر و اندیشه نسل کوچک و کم سال کاشت تا این دانه رشد کند،همراه او بزرگ شودوزندگی بزرگسالی او را از زود باوریها،ساده اندیشی ها،بی دقتی ها، تقلیدها ،پیروی هاو باری به هر جهت گذراندن ها نجات دهد.درعوض او را انسانی متفکر،منطقی،فکور
مجموعه مدارس فرهنگ زیر نظر غلامعلی حداد عادل اداره می‌شود. سخنان طیبه ماهروزاده همسر حداد باعث شد فعالیت این مدارس زیر ذره بین قرار بگیرد. رویداد۲۴ در این گزارش امکانات مدرسه، شهریه، وضعیت داخل مدرسه و . را بررسی کرده است. طیبه ماهروزاده در این برنامه تلویزیونی می‌گوید: «با تاسیس مدارس غیر انتفاعی مخالف بودم، اما خودم به عنوان موسس، مدرسه‌ای راه اندازی کردم. زیرا پسرم می‌خواست به رشته علوم انسانی برود و ما نیز به دنبال مدرسه‌ای بودیم ک
1- توجه به زیبا سازی مدرسه- درخت کاری و گل کاری در حیاط مدرسه  - قرار دادن گلدان در سالن ها و محيط مدرسه - استفاده از رنگ های شاد در کلاس - استفاده از تابلو ها و پیام های بهداشتی شاد و شعر های شادی آفرین  - استفاده از رنگ های شاد برای لباس دانش آموزان - استفاده از رنگ های شاد برای معلمین و کادر اجرایی در مدرسه 2- توجه به وضعیت بهداشت محيط مدرسه-  توجه به نظافت مدرسه و دانش آموزان - رعایت اصول بهداشتی دستشویی ها و آبخوری ها - آموزش صحیح رعایت بهد
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محيط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محيط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

با سلامتی تخفیف دونی تجهیزات آشپزخانه | لوازم آشپزخانه | هود - فر - سینک -اجاق گاز یازهرای (س) (میمه اصفهان) ارس سامانه طراحی جولیا موبیلیکا | همه چیز در مورد موبایل