نتایج جستجو برای عبارت :

بارکد خوان گاج

دانلود برنامه QR & Barcode Scanner PRO بارکد خوان اندروید
برنامه QR & Barcode Scanner PRO یا بارکد خوان یکی از سریع ترین اسکنر QR (بارکد) می باشد. اسکنر بارکد برنامه ضروری برای هر دستگاه اندروید است. QR و اسکنر بارکد (خواننده کد QR) است و بسیار آسان برای استفاده خواهد بود. به سادگی با این برنامه که به طور خودکار اسکن و شناسایی محصولات و هر چیزی که QR دارد مانند بازی ها و برنامه ها و غیره و لازم به اتصال به کامپیوتر ندارد کار کنید. با روشن کردن دوربین گوشی خود و بدون
بارکد خوان سی بن CB-N210W
تکنولوژی خواندن: لیزری
فاصله اسکن : صفر تا 250 میلی متر
معرفی و بررسی بارکد خوان سی بن CB-N210W
بارکد خوان سی بن CBON CB-N210W یک دستگاه بارکد خوان لیزری می باشد که برای اسکن بارکد کالاها در گاه ها، سوپر مارکت ها، انبارها و سالن های تولیدی و صنعتی می توان از آن استفاده کرد.
این بارکد خوان از نوع بی سیم است و دارای برد حداکثر 100 متری می باشد. بنابراین می توان از بارکد خوان سی بن CB-N210W در اتاق ها و سالن های نسبتا بزرگ بهره برد.
با
بارکد خوان سی بن CB-H2000H
سرعت اسکن: 75 اسکن بر ثانیه
تکنولوژی خواندن: لیزری
معرفی و بررسی بارکد خوان سی بن CB-H2000H
اگر به یک بارکد خوان قوی و سریع برای استفاده در گاه های شلوغ یا انبارهای بزرگ نیاز دارید، بارکد خوان سی بن CBON CB-H2000H یک انتخاب ایده آل و مناسب برای شماست.
 بارکد اسکنر سی بن CBON CB-H2000H از نوع لیزری می باشد و توانایی اسکن بارکد به صورت خطی (20 خط) در 5 جهت مختلف را با سرعت 75 خط در ثانیه داراست.
در معرفی و
بارکدخوان تایسون Ty-2115w
سرعت اسکن: 300 اسکن در ثانیه
تکنولوژی خواندن: نوری
معرفی بارکدخوان تایسون Ty-2115w
بارکد خوان تایسون Tyson Ty-2115w یک دستگاه بارکد خوان بی سیم می باشد که برای استفاده در محیط های گاهی و انبارداری یک انتخاب ایده آل به شمار می آید. این بارکد خوان دارای ابعاد 140*109*260 میلی متر و وزن 400 گرم است و به آسانی در دست قرار می گیرد.
طراحی ارگونومیک بارکدخوان تایسون Ty-2115w برای کسانی که ساعاتی طولانی از روز را به کار با بارکد خوان می گذرانند
بارکد خوان زبرا MT2000
پایه: دارد
تکنولوژی خواندن: لیزری
معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا MT2000
بارکد خوان زبرا Zebra MT2000 Mobile سری دیگر از اسکنرهای صنعتی زبرا است. ترکیب سادگی یک اسکنر با قدرت مغزی یک کامپیوتر همراه با فرم بسیار سبک اسلحه مانند و ارگونومیک فوق العاده سادگی و لذت را به شما هدیه می کند.
بارکدخوان زبرا MT2000 انعطاف پذیری بالایی را برای رفع نیازهای مختلف کسب و کار ارائه می دهد.
این بارکدخوان با بلوتوث یکپارچه همراه است که برای اتصال بی سیم
بارکدخوان نتوم NT-2028
سرعت اسکن: 120 اسکن در ثانیه
تکنولوژی خواندن: لیزری
معرفی بارکدخوان نتوم NT-2028
بارکد خوان نتوم Netum NT-2028 یک بارکد خوان بیسیم ارزان که از توانایی تشخیص و اسکن انواع بارکدهای یک بعدی و خطی بهره می برد.
از این جهت بارکد خوان نتوم NT-2028 یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در گاه ها، رستوران ها، هایپر مارکت ها، داروخانه ها و دیگر محیط های گاهی به حساب می آید.
اتصال بارکد اسکنر نتوم NT-2028 به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق دان
بارکدخوان هانی ول 1900gHD
وضعیت سیم : با سیم
تکنولوژی خواندن: هیبریدی/ تصویر برداری+لیزری
بارکدخوان هانی ول Xenon 1900gHD
بارکد اسکنر هانی ول Honeywell 1900gHD یکی از دستگاه های بارکدخوان دقیق و قدرتمند موجود در بازار است که از تکنولوژی تصویربرداری محدوده برای اسکن بارکد موجود بر روی کالاها بهره می برد. 
بارکدخوان هانی ول Xenon 1900gHD برای استفاده در حجم کاری زیاد در انبارها، تولیدی ها، داروخانه ها،  گاه ها و دیگر محیط هایی که به اسکن بارکد و جمع آ
بارکدخوان دی کا تی 7208
سرعت اسکن: 100 اسکن بر ثانیه
تکنولوژی خواندن: لیزری
معرفی بارکدخوان دی کا تی 7208
دستگاه بارکد خوان 7208 یک بارکد خوان گاهی است که در ابعاد 140 * 90 * 60 میلی متر و وزن تنها 60 گرم عرضه شده و برای کسانی که ساعات زیادی از روز را به کار با بارکد خوان می گذرانند، انتخاب بسیار مناسبی است.
این بارکد خوان به ویژه در محیط های گاهی که باید در آنها در مدت زمانی کم و با سرعتی بالا اجناس بسیاری توسط اپراتور در سیستم ثبت شوند کارب
بارکد خوان دنزو AT20Q-SM
پایه: ندارد
تکنولوژی خواندن: نوری
معرفی و بررسی بارکد خوان دنزو AT20Q-SM
بارکدخوان AT20Q-SM محصول شرکت دنزو ترکیبی از کد QR و بارکد را می خواند. این محصول به دلیل سرعت اکسن بالایی که دارد برای بهبود کارایی در انجام کارها طراحی شده است.
شارژر این بارکدخوان در 2.5 ساعت شارژ می شود و تا 28 ساعت شارژ نگه می دارد تا کاربر تمام روز بتواند با آن کار کند.
در ادامه معرفی و بررسی بارکد خوان دنزو AT20Q-SM باید بگوییم که در این بارکدخوان تعداد پیک
بارکد خوان زبرا DS457
پایه: دارد
تکنولوژی خواندن: لیزری
معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا DS457
به طور کلی بارکد مجموعه ای از خطوط عمودی سیاه رنگ می باشد که معمولا بر روی زمینه ای سفید چاپ شده که با استفاده از دستگاهی به نام بارکد خوان شناسایی شده و قیمت کالا مشخص می گردد.
بارکد خوان دستگاهی الکترونیکی است که با استفاده از تابش نور به بارکد کالاها اطلاعات را اسکن کرده و ذخیره می کند. سرعت اسکن کردن بارکد خوان در مدل های متنوع متفاوت می باشد. همچنی
بارکد خوان زبرا DS4308P
پایه: دارد
تکنولوژی خواندن: نوری
معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا DS4308P
هنگامی که شما DS4308P را انتخاب می کنید، یک اسکنر بارکد دستی و غیر دستی همه کاره با آخرین تکنولوژی روز در اختیار خواهید داشت که می توانید اسکن هر بارکد را در هر محیطی و در هر شرایطی به دست آورید.
کارکنان گاه ها می توانند از طریق یک بارکد خوان مناسب گاه فورا بین حالت دستی و بدون نیاز به دست و به سادگی و تنها با یا برداشتن اسکنر از پایه تنطیم تغییر د
بارکد خوان زبرا MS954
پایه: ندارد
تکنولوژی خواندن: لیزری
معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا Symbol MS954
بارکد خوان زبرا Zebra Symbol MS954 به شما کمک می کند تا بدون نیاز به در دست گرفتن آن در حین اسکن کردن عملا هر بارکد 1D را اسکن کنید.
این محصول به عنوان یکی از کوچکترین، سبک ترین و درخشان ترین اسکنرهای ثابت موجود است که امروزه در دسترس بوده و به بازار عرضه شده است.
این بارکدخوان برای طرح های دستگاه OEM که با محدودیت فضا رو به رو هستند مانند کیوسک و دستگاه های خودپ
بارکدخوان نیولند HR100
سرعت اسکن: 300 اسکن در ثانیه
تکنولوژی خواندن: نوری
معرفی بارکدخوان نیولند HR100
اگر به یک بارکد خوان برای استفاده در تولیدی ها، انبارها، خرده ی ها و محیط های اداری احتیاج دارید، دستگاه بارکد خوان نیولند HR100 انتخاب مناسبی برای شما است.
همچنین این دستگاه یک بارکد خوان دفترچه بیمه تامین اجتماعی به شمار می آید و از قابلیت خوانش بارکدهای دفترچه بیمه و همچنین بارکدهای چاپ شده بر روی لیبل های براق و شبرنگ برخوردار م
بارکدخوان میندئو MP8300
فاصله اسکن: 0 تا 500 میلی متر
تکنولوژی خواندن: نوری
معرفی بارکدخوان میندئو MP8300
اگر صاحب یک گاه یا هایپر مارکت بزرگ هستید و به یک دستگاه بارکد خوان دقیق و سریع برای اسکن بارکد کالاهای خود احتیاج دارید، بارکدخوان میندئو MP8300 انتخاب ایده آلی برای شما است.
این بارکد خوان از جمله دستگاه های بارکد خوان رومیزی محسوب می شود و به صورت لیزری چند جهته عمل اسکن را انجام می دهد.
از بارکد اسکنر میندئو MP8300 می توان به صورت رومیز
بارکدخوان هانی ول YJ3300
وضعیت سیم : با سیم
تکنولوژی خواندن: لیزری
معرفی بارکدخوان هانی ول Youjie YJ3300
دستگاه بارکد خوان یا بارکد اسکنر وسیله ای پرکاربرد در محیط های گاهی است که با اسکن بارکد موجود بر روی کالا، اطلاعات مربوط به آن را جمع آوری می کند.
بارکد اسکنر هانی ول YJ3300 یکی از بارکد خوان های باکیفیت موجود در بازار می باشد که برای استفاده در گاه ها، سوپر مارکت ها، داروخانه ها و. با حجم کاری کم و سبک طراحی شده است.
این بارکد خوان ف
بارکدخوان دلتا OD7270
سرعت اسکن: 2100 اسکن در ثانیه 
تکنولوژی خواندن: نوری
معرفی بارکدخوان دلتا OD7270
یکی از دستگاه های پرکاربرد در گاه ها، سوپر مارکت ها، انبارها، کتابخانه ها و داروخانه ها بارکد خوان یا بارکد اسکنر است که برای جمع آوری اطلاعات کالاها از طریق اسکن بارکد موجود بر روی آنها مورد استفاده قرار می گیرد.
بارکدخوان دلتا OD7270 از جمله بارکد خوان رومیزی محسوب می شود و از قابلیت اسکن بارکدهای تک بعدی و دو بعدی بهره می برد.
بار
بارکد خوان یک بعدی بی سیم نیولند مدل NLS HR15 قیمت : تومانبرند : متفرقه پستی بارکد خوان یک بعدی بی سیم نیولند مدل NLS HR15 قیمت بارکد خوان یک بعدی بی سیم نیولند مدل NLS HR15  برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.   تصاویر بیشتر    برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    بارکد خوان یک بعدی بی سیم نیولند مدل NLS HR15 ارزان , بارکد خوان یک بعد
بارکد خوان سی بن مدل CB-N200 قیمت : تومانبرند : سی بن پستی بارکد خوان سی بن مدل CB-N200 قیمت بارکد خوان سی بن مدل CB-N200  برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.   تصاویر بیشتر    برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    بارکد خوان سی بن مدل CB-N200 ارزان , بارکد خوان سی بن مدل CB-N200 با قیمت ارزان , سی بن ارزان , سی بن با قیمت ارزان , پس
بارکد خوان اسکار مدل 80DBWI قیمت : تومانبرند : اسکار پستی بارکد خوان اسکار مدل 80DBWI قیمت بارکد خوان اسکار مدل 80DBWI  برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.   تصاویر بیشتر    برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    بارکد خوان اسکار مدل 80DBWI ارزان , بارکد خوان اسکار مدل 80DBWI با قیمت ارزان , اسکار ارزان , اسکار با قیمت ارزان ,
بارکد خوان میندئو مدل 6100 قیمت : تومانبرند : میندئو پستی بارکد خوان میندئو مدل 6100 قیمت بارکد خوان میندئو مدل 6100  برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.   تصاویر بیشتر    برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    بارکد خوان میندئو مدل 6100 ارزان , بارکد خوان میندئو مدل 6100 با قیمت ارزان , میندئو ارزان , میندئو با قیمت ارزان , خر
بارکد خوان سینو F560
وضعیت سیم : با سیم
تکنولوژی خواندن: نوری
معرفی بارکدخوان سینو F560
بارکد خوان سینو Cino F560 از تکنولوژی FuzzyScan برای اسکن بارکد بهره می برد و می توان از آن برای خوانش انواع بارکدهای یک بعدی چاپ شده بر روی کاغذ، لیبل یا پلاستیک استفاده کرد.
همچنین این دستگاه بارکد خوان قابلیت خواندن بارکد از روی مانیتور یا صفحه نمایش موبایل و تبلت را دارا می باشد و توانایی بسیار بالایی در تشخیص و اسکن بارکدهای بی کیفیت، رنگ و  رو رفته، کثیف و
بارکدخوان رومنس LS-1245W
وضعیت سیم : بی سیم
تکنولوژی خواندن: لیزری
معرفی بارکدخوان رومنس LS-1245W
بارکدخوان رومنس LS-1245W یک دستگاه بارکد خوان بی سیم است که می توان از آن در سالن های صنعتی، انبارها و محیط های گاهی برای اسکن بارکد، جمع آوری اطلاعات کالا و ارسال آن به کامپیوتر جهت پردازش استفاده کرد.
این بارکد خوان گاهی دارای برد 350 متر در فضای باز و 150 متر در فضای بسته است و از امکان ارسال اطلاعات بین طبقات ساختمان و از پشت دیوارهای اتاق
مکانیزه شدن گاه های امروزی به صاحبان این مراکز کمک کرده تا بتوانند به سادگی آنها را مدیریت کنند. یک گاه را در نظر بگیرید که چه تعداد کالای مختلف دارد.
اگر ابزار و تجهیزات کمکی مانند بارکد خوان وجود نداشته باشند، رسیدگی به مشتریان، مخصوصا در مراکز بزرگ تقریبا غیر ممکن است و باعث ایجاد صف های طولانی می شود.
برای جلوگیری از این موضوع، این مراکز برای هر بخش تسویه از یک بارکد اسکنر استفاده می کنند تا با سرعت بالا، تنها بارکد محصولا
بارکد خوان اسکار مدل 60LWW قیمت : تومانبرند : اسکار پستی بارکد خوان اسکار مدل 60LWW قیمت بارکد خوان اسکار مدل 60LWW  برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.   تصاویر بیشتر    برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    بارکد خوان اسکار مدل 60LWW ارزان , بارکد خوان اسکار مدل 60LWW با قیمت ارزان , اسکار ارزان , اسکار با قیمت ارزان , پست
بارکد خوان زبرا Symbol LS3578-ER
پایه: دارد
تکنولوژی خواندن: لیزری
معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا Symbol LS3578-FZ
در مورد معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا Symbol LS3578-FZ باید گفت که این محصول اسکنر دستی است که برای دریافت بارکد های D1 در سخت ترین شرایط و حتی زمانی که برچسب ها در فاصله های مختلف نسبت به شما هستند به کار می آید.
بارکد خوان زبرا Zebra Symbol LS3578-FZ با در اختیار داشتن وسیع ترین محدوده کاری موجود برچسب ها را از فاصله 64 سانتی متری تا 13.7 متری می خواند.
به عل
بارکد خوان اسکار مدل 60LWW قیمت : تومانبرند : اسکار پستی بارکد خوان اسکار مدل 60LWW قیمت بارکد خوان اسکار مدل 60LWW  برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.   تصاویر بیشتر    برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    بارکد خوان اسکار مدل 60LWW ارزان , بارکد خوان اسکار مدل 60LWW با قیمت ارزان , اسکار ارزان , اسکار با قیمت ارزان , پست
بارکدخوان اسکوپ SP3080G
سرعت اسکن: 300 اسکن در ثانیه 
تکنولوژی خواندن: نوری
معرفی بارکدخوان اسکوپ SP3080G
یک  دقیق و سریع می تواند باعث هر چه راحت تر انجام شدن جمع آوری اطلاعات کالاها در محیط های گاهی شود.
بارکد خوان اسکوپ Scope SP3080G یکی از بارکد خوان های دستی موجود در بازار می باشد که در ابعاد 162 * 82 * 66 میلی متر و وزن 231.4 گرم عرضه شده است.
این بارکد خوان گاهی که از تکنولوژی نوری برای اسکن بارکدها بهره می برد، قابلیت خواندن انواع
بارکد خوان هانی ول 7120
وضعیت سیم : با سیم
تکنولوژی خواندن: لیزری
بارکد خوان هانی ول Orbit 7120
بارکد خوان هانی ول Honeywell Orbit 7120 یک بارکدخوان چند جهته می باشد که در ابعاد 105 * 102 * 150 میلی متر و وزن 400 گرم عرضه شده است 
از قابلیت های بارکد اسکنر هانی ول Orbit 7120 این است که هم به صورت دستی یا هم ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد. این بارکدخوان توانایی بالایی در اسکن انواع بارکدهای یک بعدی و GS1 دارد.
بارکدخوان هانی ول Orbit 7120 که دستگاهی با سیم
بارکد خوان دو بعدی کد 7208 قیمت : تومانبرند : متفرقه پستی بارکد خوان دو بعدی کد 7208 قیمت بارکد خوان دو بعدی کد 7208  برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.   تصاویر بیشتر    برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    بارکد خوان دو بعدی کد 7208 ارزان , بارکد خوان دو بعدی کد 7208 با قیمت ارزان , متفرقه ارزان , متفرقه با قیمت ارزان ,
بارکدخوان چمپتک LG610
سرعت اسکن: 50 اسکن بر ثانیه
تکنولوژی خواندن: لیزری
معرفی بارکدخوان چمپتک LG610
 بارکد خوان یا بارکد اسکنر وسیله ای است که برای اسکن بارکد موجود بر روی کالاها، قبوض، رسیدها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
بارکدخوان چمپتک LG610 یک دستگاه بارکد خوان ارزان قیمت است که برای استفاده در گاه ها، هایپر مارکت ها، داروخانه ها و انبارها گزینه بسیار مناسبی است.
این دستگاه بارکد خوان LG610 از نوع با سیم می باشد و از طریق کا
بارکد خوان سان لاکس XL-626A
سرعت اسکن: 100 اسکن بر ثانیه
تکنولوژی خواندن: لیزری
معرفی و بررسی بارکد خوان سان لاکس XL-626A
دستگاه بارکد اسکنر سان لاکس Sunlux XL-626A یکی از تجهیزات گاهی شرکت سان لاکس می باشد که به منظور اسکن بارکدهای تک بعدی موجود بر روی کالاها طراحی و تولید شده است. 
این بارکد خوان با سرعت 100 اسکن در ثانیه عمل خوانش بارکد را انجام می دهد و برای استفاده در محیط های گاهی و مشاغلی مانند انبارداری ک
بارکد خوان یک بعدی رابین مدل RS1100 قیمت : تومانبرند : رابین پستی بارکد خوان یک بعدی رابین مدل RS1100 قیمت بارکد خوان یک بعدی رابین مدل RS1100  برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.   تصاویر بیشتر    برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    بارکد خوان یک بعدی رابین مدل RS1100 ارزان , بارکد خوان یک بعدی رابین مدل RS1100 با قیمت ارزان , ر
بارکدخوان دلتا 2200
فاصله اسکن: صفر تا 250 میلی متر 
تکنولوژی خواندن: لیزری
معرفی بارکدخوان دلتا 2200
اگر به یک بارکد خوان دقیق، سریع و پیشرفته برای اسکن بارکد کالا احتیاج دارید، بارکدخوان دلتا مدل 2200 یک انتخاب کاملاً ایده آل برای شما است.
این بارکد خوان از جمله دستگاه های بارکد خوان لیزری موجود در بازار می باشد که به صورت چند پرتویی یا چند جهته قادر به اسکن بارکدها است.
نکته قابل توجه در رابطه با بارکد خوان دلتا 2200 این است که این دست
بارکد خوان زبرا Symbol LS3578-ER
پایه: دارد
تکنولوژی خواندن: لیزری
معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا Symbol LS3578-ER
در مورد معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا Zebra Symbol LS3578-ER باید گفت که بدون کابل بین اسکنر و میزبان ارتباط برقرار می کند.
با این ویژگی کارکنان می توانند آزادانه در سراسر محیط کاری خود حرکت کنند که موجب افزایش بهره وری و کارایی کار می شود.
همچنین ای بارکد خوان رومیزی با در اختیار داشتن وسیع ترین محدوده کاری موجود، برچسب ها را از فاصله 64 سانتی متری ت
بارکد خوان بی سیم سی بن مدل CB-N210W قیمت : تومانبرند : سی بن پستی بارکد خوان بی سیم سی بن مدل CB-N210W قیمت بارکد خوان بی سیم سی بن مدل CB-N210W  برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.   اسکنر بارکد خوان لیزری وایرلس مارک CBON مدل CB-N210W با توانایی خوانش بارکدها ی خطی(تک بعدی) با فاصله زیادقادر به قرائت با سرعت بالا می باشد و دارای شکل ظاهری مناسب و همینطور مقاوم در برابر شوک و یا سقوط از فاصله 1/20 متری ارتباط از طریق پورت USBاست. و
بارکد خوان بی سیم سی بن مدل CB-N210W قیمت : تومانبرند : سی بن پستی بارکد خوان بی سیم سی بن مدل CB-N210W قیمت بارکد خوان بی سیم سی بن مدل CB-N210W  برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.   اسکنر بارکد خوان لیزری وایرلس مارک CBON مدل CB-N210W با توانایی خوانش بارکدها ی خطی(تک بعدی) با فاصله زیادقادر به قرائت با سرعت بالا می باشد و دارای شکل ظاهری مناسب و همینطور مقاوم در برابر شوک و یا سقوط از فاصله 1/20 متری ارتباط از طریق پورت USBاست. و
بارکد خوان بی سیم سی بن مدل CB-N210W قیمت : تومانبرند : سی بن پستی بارکد خوان بی سیم سی بن مدل CB-N210W قیمت بارکد خوان بی سیم سی بن مدل CB-N210W  برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.   اسکنر بارکد خوان لیزری وایرلس مارک CBON مدل CB-N210W با توانایی خوانش بارکدها ی خطی(تک بعدی) با فاصله زیادقادر به قرائت با سرعت بالا می باشد و دارای شکل ظاهری مناسب و همینطور مقاوم در برابر شوک و یا سقوط از فاصله 1/20 متری ارتباط از طریق پورت USBاست. و
بارکدخوان میندئو ES4650-SR
فاصله اسکن: 0 تا 500 میلی متر
تکنولوژی خواندن: نوری
معرفی بارکدخوان میندئو ES4650-SR
اگر به یک بارکد خوان فوق العاده سبک و جمع و جور برای اسکن دقیق بارکدهای خود احتیاج دارید، بارکد خوان میندئو Mindeo ES4650-SR برای شما کاملا مناسب است.
این بارکد خوان دارای ابعاد 19*41*43.5 میلی متر و وزن تنها 68 گرم بدون کابل می باشد و به آسانی هر چه تمام تر می توان آن را با خود حمل یا جابه جا نمود.
همچنین برای استفاده از بارکدخوان میندئو ES4650-SR تنها کافی
بارکدخوان هانی ول Hyperion 1300g
وضعیت سیم : با سیم
تکنولوژی خواندن: خطی
معرفی بارکدخوان هانی ول Hyperion 1300g
بارکد خوان یا بارکد اسکنر دستگاهی است که در محیط های گاهی و انبارداری برای جمع آوری اطلاعات کالاها از طریق اسکن بارکد موجود بر روی آنها مورد استفاده قرار می گیرد.
بارکد خوان هانی ول Honeywell Hyperion 1300g یکی از پرطرفدارترین دستگاه های بارکد خوان موجود در بازار می باشد که قابلیت اسکن انواع بارکدهای یک بعدی و GS1 را داراست.
این بارکد خوان
بارکد خوان دوبعدی دلتا مدل OD7270 قیمت : تومانبرند : دلتا پستی بارکد خوان دوبعدی دلتا مدل OD7270 قیمت بارکد خوان دوبعدی دلتا مدل OD7270  برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.  OD7270 برای گاه ها جهت بارکد خوان های رومیزی بسیار مناسب است .و در حال حاضر در گاه های بزرگ جایگرین برندهای معتبر قبلی شده است .و با قابلیت خواندن بارکد های تک بعدی و دو بعدی ،امکان اسکن بارکد به صورت خودکار با سرعت 2100 اسکن بر ثانیه وامکان کام
بارکدخوان آکسیوم 331
سرعت اسکن: 200 اسکن بر ثانیه
تکنولوژی خواندن: خطی
معرفی بارکدخوان آکسیوم 2290
بارکد خوان آکسیوم 2290 در ابعاد 110 * 150 * 210 میلی متر و وزن 220 گرم ارائه شده و از جمله بارکد خوان های با کیفیت و خوش دست موجود در بازار به شمار می آید.
این بارکد خوان از تکنولوژی خطی برای اسکن بارکدها بهره می برد و می توان از آن در گاه ها، سوپر مارکت ها، انبارها و دیگر محیط های نیازمند جمع آوری اطلاعات کالاها از طریق اسکن بارکد استفاده کرد.
د
بارکدخوان اسکوپ SP-5013
فاصله اسکن: 0 تا 360 میلی متر 
تکنولوژی خواندن: نوری
معرفی بارکدخوان اسکوپ SP-5013
اگر به یک بارکد خوان خوش دست برای اسکن بارکدهای یک بعدی و دو بعدی یا QR Code احتیاج دارید، بارکد خوان اسکوپ SP-5013 انتخاب ایده آلی برای شماست.
بارکد خوان اسکوپ Scope SP-5013 عمل اسکن بارکد را به صورت نوری انجام می دهد و برای استفاده در محیط های گاهی و انبارداری کاملاً مناسب است.
ویژگی اصلی بارکد خوان نوری اسکوپ SP-5013 در بدون سیم بودن آن
بارکدخوان هانی ول Solaris 7980g 2D
وضعیت سیم : با سیم
تکنولوژی خواندن: نوری - دو بعدی
معرفی بارکدخوان هانی ول Solaris 7980g 2D
اگر به دنبال یک بارکد خوان حرفه ای با قابلیت ها و امکانات زیاد برای استفاده در حجم کاری بالا هستید، بارکد خوان هانی ول Solaris 7980g 2D می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد.
این بارکد خوان از جمله دستگاه های بارکد خوان رومیزی و ثابت محسوب می شود و توانایی اسکن و خواندن انواع بارکدهای یک بعدی و دو بعدی را داراست.
سرعت و دقت بالا در
بارکدخوان هانی ول Stratos 2700
وضعیت سیم : با سیم
تکنولوژی خواندن: هیبریدی شامل لیزری و تصویربرداری
معرفی بارکدخوان هانی ول Stratos 2700
بارکد خوان هانی ول Honeywell Stratos 2700 یک دستگاه بارکد خوان حرفه ای است که در ابعاد 292*178*104 میلی متر ارائه شده است.
این بارکد خوان از نوع پیشخوانی می باشد و به صورت ثابت بر روی میز مورد استفاده قرار می گیرد.
اگر به یک دستگاه بارکد خوان رومیزی سریع برای استفاده در محیط های گاهی و انبارداری در حجم کاری بالا هستید،
بارکدخوان هانی ول Solaris 7980g 2D
وضعیت سیم : با سیم
تکنولوژی خواندن: نوری - دو بعدی
معرفی بارکدخوان هانی ول Solaris 7980g 1D
بارکد خوان Solaris 7980g یکی از بارکد خوان های با کیفیت و قدرتمند محصول شرکت هانی ول است که با طراحی مدرن و منحصر به فرد و قابلیت های فراوان خود به یکی از بارکد اسکنر های پرطرفدار در میان کاربران تبدیل شده است.
این بارکد خوان از نوع رومیزی و یک بعدی است و برای اسکن بارکد تنها کافیست تا بارکد موجود بر روی کالا را در مقابل آن قرار دهید.
کابل رابط بارکد خوان مدل HS09 قیمت : تومانبرند : متفرقه پستی کابل رابط بارکد خوان مدل HS09 قیمت کابل رابط بارکد خوان مدل HS09  برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.  این کابل مخصوص دستگاه بارکد خوان مدلMevaمی باشد. این کابل رابط بارکد خوان USB به سوکت 10 پین برای دستگاه های مختلف طراحی شده و عرضه می شود. این کابل ها ساخت ایران هستند و مطابق نقشه کابل های اصلی بارکدخوان های مختلف با کیفیت بالا ساخته شده اند.هر کدام از کابل ه
کابل رابط بارکد خوان مدل HS07 قیمت : تومانبرند : متفرقه پستی کابل رابط بارکد خوان مدل HS07 قیمت کابل رابط بارکد خوان مدل HS07  برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.  این کابل مخصوص دستگاه بارکد خوان مدلMindeo 2250 AT Plusمی باشد. این کابل رابط بارکد خوان USB به سوکت 10 پین برای دستگاه های مختلف طراحی شده و عرضه می شود. این کابل ها ساخت ایران هستند و مطابق نقشه کابل های اصلی بارکدخوان های مختلف با کیفیت بالا ساخته شده اند.هر کدام
کابل رابط بارکد خوان مدل HS02 قیمت : تومانبرند : متفرقه پستی کابل رابط بارکد خوان مدل HS02 قیمت کابل رابط بارکد خوان مدل HS02  برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    این کابل رابط بارکد خوان USB به سوکت 10 پین برای دستگاه های مختلف طراحی شده و عرضه می شود. این کابل ها ساخت ایران هستند و مطابق نقشه کابل های اصلی بارکدخوان های مختلف با کیفیت بالا ساخته شده اند. هر کدام از کابل ها دارای یک سر USB و یک سر سوکت شبکه 10 پین با نقش
بارکدخوان هانی ول 1900gHD
وضعیت سیم : با سیم
تکنولوژی خواندن: هیبریدی/ تصویر برداری+لیزری
بارکدخوان هانی ول Xenon 1900gHD
بارکد اسکنر هانی ول Honeywell 1900gHD یکی از دستگاه های بارکدخوان دقیق و قدرتمند موجود در بازار است که از تکنولوژی تصویربرداری محدوده برای اسکن بارکد موجود بر روی کالاها بهره می برد.
بارکدخوان هانی ول Xenon 1900gHD برای استفاده در حجم کاری زیاد در انبارها، تولیدی ها، داروخانه ها، گاه ها و دیگر محیط هایی که به اسکن بارکد و ج
بارکد خوان زبرا DS4800
پایه: دارد
تکنولوژی خواندن: نوری
معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا DS4800
امکانات گاه شما نشان دهنده هویت و عملکرد شما است. شما در طراحی گاه خود محیطی که ایجاد می کنید که در نهایت ظرافت باشد و با معماری مدرن آن را مزین می کنید.
شما به سختی کار کرده اید تا مطمئن شوید که لحظه ای که مشتری از گاه شما می کند احساس لذت بخشی داشته باشد.
شما با این بارکدخوان زیبا و هوشمندانه زبرا سری DS4800 می توانید این تجربه را برای مشتری

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

webgardha100 مرکز فروش فلزیاب | طلایاب | دفینه مجازی آنلاين | دانلود کتاب انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی قلم رنجه های یک‌ذهن‌ آشفته خرید اینترنتی بازاریابی انفجار شرطبندی خريد دستگاه بند انداز برقي صورت دخترانه زنانه 2020 دختری از کوچه پس کوچه های زندگی