نتایج جستجو برای عبارت :

انتقال خون غیر نطنز

مدیر عامل مجتمع فولاد نطنز و صاحب فولاد نطنز ، جواد توکلی طرقی
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مرکز اصفهان؛ با بهره برداری از خط تولید کلاف میلگرد صنعتی در فول.تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
فرمانده انتظامی نطنز گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان نطنز محموله قهوه و نسکافه و مواد شوینده قاچاق به ارزش ۱.۵میلیارد ریال در شهرستان نطنز کشف و ضبط شد.
سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با قاچاق، در پی دریافت خبری مبنی بر جابجایی محموله کالای قاچاق در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
 بادرود رسانه
نطنز- مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: برخورد دو دستگاه تریلر در آزادراه کاشان–نطنز، محدوده عوارضی بادرود منجر به مصدومیت دو تن از سرنشینان شد.

حسین مخلصی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز با اعلام این خبر گفت: این حادثه صبح امروز (چهار شنبه) ساعت ۴:۵۰ بامداد در آزادراه کاشان – نطنز محدوده عوارضی بادرود، رخ داد و امدادگران مستقر در پایگاه امداد و نجات و اورژانس ۱۱۵ سرآسیاب بادرود پس از اطلاع از وقوع تصاد
نطنز- شهردار نطنز گفت: شهر نطنز به عنوان یکی از چهار شهر پایلوت در طرح ویژه و جدید جامع شهری در کشور انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، علی پیراینده امروز (یکشنبه) در آیین تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: مسکن مهر نطنز با حدود چهار هزار نفر جمعیت نیازمند ارائه خدمات است، اما متاسفانه در حال حاضر به دلیل مشکلات و کمبود اعتبارات دولتی تحقق این مهم ممکن نیست.
بادرود رسانه
نطنز-فرمانده انتظامی نطنز گفت :سارق حرفه ای خودرو ‌پراید کمتر از ۲۴ساعت توسط پلیس نطنز دستگیر شد 

به گزارش ایمنا از شهرستان نطنز ؛سرهنگ مرتضی هادیان فرمانده انتظامی شهرستان نطنز ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: درپی اعلام سرقت  یک دستگاه خودرو پراید دریکی از محله های نطنز  بلافاصله شناسایی سارق خودرو در دستور کار پلیس قرار گرفت. 
هادیان گفت: در پی انجام کارهای اطلاعاتی ماموران در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی سا
در وصف استاد رضا گُلبیدی شاعر معاصر به نام خداوند جان آفرین حکیم سخن در زبان آفرین نوشتن در وصف استاد بزرگوار و ارجمند شاعر گرانقدر معاصر همچون شخصیتی شناخته شده در سطح کشور در صحنه فرهنگ و ادبیات فارسی مانند استاد رضا گُلبیدی قلم عاجز و زبان الکن است. ایشان اهل کاشان ساکن شهرستان نطنز شغل فرهنگی بازنشسته و دارای فوق لیسانس رشته ادبیات و مسئول انجمن شعر و ادب یادمان نطنز ( سال تأسیس انجمن 1378 ه ش) می باشد.
نطنز-مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در آزاد راه کاشان - نطنز کیلومتر ۱۵ بادرود منجر به مصدومیت پنج نفر از سرنشینان شد.

حسین مخلصی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: ساعت ۱۱ امروز (شنبه) با واژگون شدن یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در آزاد راه نطنز-کاشان متاسفانه پنج تن از سرنشینان خودرو مصدوم شدند.
وی افزود: مصدومان حادثه توسط کارشناسان فوریت های پزشکی و پایگاه امداد و
نطنز-مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: واژگون شدن سواری پیکان در محور قدیم کاشان-نطنز، مرگ راننده را رقم زد.

حسین  مخلصی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: ساعت ۱۴:۵۰ امروز(دوشنبه) یک دستگاه سواری پیکان  با سه سرنشین در محور قدیم نطنز؛ محدوده گردنه عباس آباد؛ واژگون شد.
وی گفت: به محض اطلاع سامانه ۱۱۵؛ اکیپی از نیروهای امدادی جهت درمان مصدومان در صحنه حضور یافتند.
مسئول مرکز مدیریت حوادث و فور
نطنز-فرمانده انتظامی نطنز گفت: با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی نطنز سارقان خودرو  دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ سرهنگ مرتضی هادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران کلانتری این شهرستا در حین گشت زنی در یکی از روستاهای شهر نطنز به یک دستگاه خودرو مزدا مشکوک که پس از متوقف کردن خودرو و استعلام مشخص شد که خودرو سرقتی بوده است.
وی افزود: راننده به همراه دو نفر سرنشین پس از رویارویی با پلیس قصد فرار داشتند ک
نطنز- در نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مراسم رژه موتوری در نطنز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مراسم نمادین استقبال از تمثال حضرت امام خمینی(ره) در نطنز با حضور مردم، بسیجیان و نیروهای رژه موتوری برگزار و زنگ انقلاب نیز در نخستین روز از آغاز دهه فجر با حضور مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی برگزار شد.
حجت الاسلام امینی امام جمعه نطنز در مراسم زنگ انقلاب با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره اما
شماره 1 : www.bartarinha.irرییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به بازدید وزیر خارجه کشورمان از تاسیسات غنی‌سازی کشور
شماره 2 : صالحی: ظریف در نطنز و فردو حس غرور داشت - سایت خبری تحلیلی رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به بازدید وزیر خارجه کشورمان از تاسیسات غنی‌سازی کشور پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان
نطنز-با حضور مسئولان سالن پیش‌سرد کشتارگاه شهرستان نطنز با صرف هزینه یک میلیارد ریال اعتبار افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، علی پیراینده، شهردار نطنز امروز (شنبه) در افتتاح سالن پیش سرد کشتارگاه این شهرستان اظهار کرد: این سالن با ظرفیت گوشت گیری پنج تن در روز آماده بهره برداری است البته از ابتدای بهمن ماه به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده بود.
وی گفت: این سالن با مساحت ۳۴ مترمربع اتاق پیش سرد، شش مترمربع اتا
وزیر جهاد کشاورزی در جریان سفر یک روزه به استان اصفهان به شهرستان نطنز سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، محمود حجتی در جریان سفر یک روزه به استان اصفهان امروز پنجشنبه_پنجم اردیبهشت ماه_ به شهرستان نطنز سفر خواهد کرد.
وزیر جهاد کشاورزی در این سفر از مجتمع کشت و صنعت شریف خالدآباد و شرکت گاوداری فجر رحمت آباد نطنز بازدید خواهد کرد.
همچنین در جمع کشاورزان و دامداران جهت بررسی و پیگیری مشکلات و کمبودهای این بخش حاضر خواهد
نطنز- رییس اداره تعاون روستایی شهرستان نطنز گفت: در آستانه عید نوروز ۶۰ تن سیب و پرتقال با قیمت مصوب در شهرستان نطنز توزیع می شود.

مرتضی مهدی پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار میوه شب عید مقدار ۶۰ تن سیب و پرتقال با قیمت مصوب در شهرهای نطنز، بادرود، خالدآباد و طرقرود توزیع خواهد شد.
رییس اداره تعاونی روستایی نطنز با تاکید بر اینکه توزیع میوه شب عید از روز یکشنبه آغاز می‌شود افزود: قیمت می
نطنز- سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز گفت: نخستین "جشنواره شربت‌های گیاهی" با هدف شناساندن بیشتر باغشهر نطنز به عنوان تولیدکننده فرآورده‌های گیاهی دارویی، دمنوش‌ها و شربت‌های گیاهی برگزار می‌شود.

حسین یزدانمهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: برای نخستین بار به صورت جداگانه "جشنواره شربت‌های گیاهی" از دوم شروع و تا ششم اردیبهشت‌ماه در نطنز برگزار می‌شود. وی گفت: این جشنواره
نطنز-فرماندار نطنز گفت: سال گذشته شهرستان نطنز میزبان ۴۷ هزار و ۵۰۰ گردشگر خارجی و دو میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر داخلی بوده است.

یوسف حسنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، با اشاره به افتتاح طرح های گردشگری در این شهرستان اظهار کرد: افتتاح هتل یک ظرفیت مهم برای حوزه گردشگری و اقامتی شهرستان است. 
وی گفت: خوشبختانه شهرستان نطنز به لحاظ دارا بودن جاذبه‌های تاریخی و گردشگری از جمله روستای ابیانه و آستان مقدس آقا علی عباس (ع) به ع
نطنز- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب با بیش از پنج هزار عنوان کتاب در شهرهای نطنز و بادرود برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، علی مشربی در آیین گشایش نمایشگاه بزرگ کتاب اظهار کرد: کتاب های این نمایشگاه در موضوع های گوناگون مذهبی، علمی و آموزشی، ادبیات و روان شناسی، تاریخی در دو بخش کودکان و بزرگسالان عرضه می شود.
مشربی افزود: بیش از پنج هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است که همگی آن ها با ت
نطنز-رییس دانشگاه آزاد نطنز گفت: نخستین همایش ملی حقوق و امور مدنی با حضور اساتید برجسته حقوق کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز برگزار می شود.

سید رضا شریعت زاده در گفت و گو  با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: نخستین همایش ملی حقوق و امور مدنی امروز(پنجشنبه) در محل دانشگاه آزاد اسلامی نطنز و با حضور اساتید و حقوقدانان برجسته کشور برگزار خواهد شد.
رییس دانشگاه آزاد نطنز هدف از برگزاری این همایش را ارتقاء دانش حقوق و هم
نطنز- رییس اداره مخابرات نطنز گفت: تعداد ۱۷ طرح مخابراتی با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در شهرهای نطنز و طرقرود و روستاهای تابعه به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، عباس فردوسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای پایانی دهه فجر انقلاب اسلامی، تعداد ۱۷ طرح مخابراتی با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در شهرهای نطنز و طرقرود و روستاهای تابعه به بهره برداری رسید.
رییس اداره مخابرات نطنز گفت: ج
سرپرست شبکه دامپزشکی نطنز گفت: در حال حاضر ۷۳ واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت بیش از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در شهرستان نطنز فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، سیامک رضوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین فعالیت صنایع دامپروری صنعتی و سنتی شهرستان نطنز در زمینه‌های پرورش دام سبک و سنگین، طیور و زنبور عسل است.
سرپرست شبکه دامپزشکی نطنز گفت: شهرستان نطنز در حال حاضر دارای ۷۳ واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت بی
اَبیانه روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان نطنز در استان اصفهان است. این روستا در 35 کیلومتری شمال غربی نطنز، در دامنهٔ کوه کرکس است. این روستا یکی از بلندتر.آوینا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان نطنز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 18 کیلوبایت قیمت: 4300 تومانتوضیحات:نقشه ی مرز شهرستان نطنز. این شیپ فایل در محیط نرم افزار GIS  قابل ویرایش و قابل نمایش می باشد.در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتارپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.آراس44
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان نطنز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 18 کیلوبایت قیمت: 3300 تومانتوضیحات:نقشه ی مرز شهرستان نطنز. این شیپ فایل در محیط نرم افزار GIS  قابل ویرایش و قابل نمایش می باشد.در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتارپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.اسرا44
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان نطنز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 18 کیلوبایت قیمت: 3300 تومانتوضیحات:نقشه ی مرز شهرستان نطنز. این شیپ فایل در محیط نرم افزار GIS  قابل ویرایش و قابل نمایش می باشد.در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتارپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.ایگل44
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان نطنز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 18 کیلوبایت قیمت: 4300 تومانتوضیحات:نقشه ی مرز شهرستان نطنز. این شیپ فایل در محیط نرم افزار GIS  قابل ویرایش و قابل نمایش می باشد.در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتارپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.بهارفایل
اَبیانه روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان نطنز در استان اصفهان است. این روستا در 40 کیلومتری شمال غربی نطنز، در دامنهٔ کوه کرکس است. این روستا یکی از بلندتر.نسیم آر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
نطنز-فرمانده انتظامی نطنز گفت: سارقان حرفه‌ای سیم‌های برق با بیش از ۲۰ فقره سرقت، در دام پلیس گرفتار شدند.

سرهنگ مرتضی هادیان فرمانده انتظامی شهرستان نطنز در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: درپی اعلام مرکز پیام ۱۱۰ پلیس مبنی بر سرقت سیم برق و حضور سارقان در یکی از روستاهای نطنز بلافاصله ماموران این فرماندهی با اتحاذ تدابیر و شگردهای پلیسی در صحنه وقوع جرم حاضر شدند.
وی افزود: سارقان پس از مواجه با پلیس قصد فرار با خ
مسئول امور دام جهاد کشاورزی نطنز گفت: در سال جاری زنبورداران نطنز بیش از ۳۰ تن عسل تولید کردند که نسبت به سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

احمد مظلومی درگفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تولید عسل شهرستان نطنز اظهار کرد: همزمان با آمار گیری سراسری کندوهای زنبور عسل کشور، در مهر ماه امسال تعداد ۵۶۰۰ کلنی زنبور عسل از زنبورستان‌های شهرستان سر شماری شد.
 وی گفت:در سال جاری از مجموع ۵۶۰۰ کلنی زنبور عسل درشهرستان، حدود ۳۱ تن عس
مسئول امور دام جهاد کشاورزی نطنز گفت: در سال جاری زنبورداران نطنز بیش از ۳۰ تن عسل تولید کردند که نسبت به سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

احمد مظلومی درگفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تولید عسل شهرستان نطنز اظهار کرد: همزمان با آمار گیری سراسری کندوهای زنبور عسل کشور، در مهر ماه امسال تعداد ۵۶۰۰ کلنی زنبور عسل از زنبورستان‌های شهرستان سر شماری شد.
 وی گفت:در سال جاری از مجموع ۵۶۰۰ کلنی زنبور عسل درشهرستان، حدود ۳۱ تن عس
اَبیانه روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان نطنز در استان اصفهان است. این روستا در 35 کیلومتری شمال غربی نطنز، در دامنهٔ کوه کرکس است. این روستا یکی از بلندتر.آوینا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
نطنز- سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نطنز گفت: بیش از ۱۳ هزار متر مربع از زمین های ملی با دستور قاضی اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب نطنز در منطقه آب سنجد نطنز رفع تصرف شد.

سعید زمانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: در اجرای دستور قاضی شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب نطنز ماموران اداره منابع طبیعی شهرستان به همراه عوامل انتظامی به منطقه آب سنجد عزیمت و مقدار ۱۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی
نطنز-در چهارمین روز از دهه مبارک فجر؛ ۹۰ نفر از دانش آموز بسیجی شهرهای نطنز و بادرود در قالب دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ امروز(یکشنبه) سرهنگ دوم پاسدار کریم اکبری جانشین فرمانده سپاه ناحیه نطنز در حاشیه بدرقه دانش آموزان در جوار شهدای گمنام نطنز، اظهار کرد: برنامه های متنوع فرهنگی در سطح شهرستان همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می شود که اعزام راهیان نور نیز از جمله این
نطنز- نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌هایی که در شهرستان نطنز وجود دارد، اولویت نخست را بر اصل گردشگری و جذب توریست داخلی و خارجی قرار داده‌ایم.

مرتضی صفاری نطنزی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال ۹۷ اظهار کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های فراوانی که به لحاظ گردشگری، تاریخی، فرهنگی و کشاورزی در شهرستان نطنز وجود دارد، اولویت نخست را بر اصل گردشگ
نطنز- رییس انجمن هنرهای نمایشی نطنز گفت: دهمین همایش یاوران کوچک امام حسین (ع) در ایام اربعین در نطنز برگزار می‌شود.

 علی ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، اظهار کرد: دهمین همایش یاوران کوچک امام حسین (ع) ویژه کودکان و نوجوانان کمتر از ۱۳ سال از ۲۱ الی ۲۷ مهرماه سال جاری طبق روال سالهای گذشته در مرکز فنی و حرفه ای خواهران نطنز برگزار می‌شود.
وی افزود: از اقدامات قابل توجه در برگزاری همایش تشکیل یک گروه منتخب از ک
نطنز-امام جمعه نطنز گفت: دهه فجر و 22 بهمن  یادآور خاطرات شیرین ملت انقلابی است چرا که سرنوشت مردم را تغییر داد 

 به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر به رویدادهای دی و بهمن سال 57 اشاره کرد و اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب با کمک الطاف الهی شورای انقلاب را قبل از ورود به ایران تشکیل دادند و بعد از آن واقعه فرار شاه، تشکیل دولت بختیار، سخنان

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

بلاگ ایران دلنوشته های کنکوری اینجا همه چی هست دلم تنگ كسي است كه Beat Record Co خدمات نمای ساختمان معرفی گوشی موبایل و اخبار فناوری