در حالی که ایتالیایی ها روزهای بسیار سختی را پی گسترش گسترده ویروس کرونا در این سرزمین پشت سر می گذارند بازگشایی زود هنگام کارخانه فراری در مودنا و مارانلوو ایتالیا پرسش بر انگیز شده است. فراری رسما اعلام کرده است که تولید مجدد سوپرخودروهای خود را از تاریخ 14 آپریل (26 فروردین) آغاز خواهد کرد.

 

ModenaFerrari-Jon-Hunt  

 

این در حالی است که اکثر خودروسازان در تلاش اند تا به بخش های درمانی کمک کنند. به طور مثال لامبورگینی در حال تولید ماسک و محافظ صورت است و دیگر خودروسازان نیز در سرتاسر اروپا به دنبال تولید دستگاه مکانیکی کمک تنفسی موسوم به ونتیلاتور هستند.

در ظاهر به نظر می رسد که فراری اهمیتی به موضوع جان کارکنان و هموطنان خود نمی دهد اما در واقعیت خانواده آنیلی و منلی به عنوان سهام داران اصلی گروه FCA و فراری کمک های فراوان زیادی به کشور خود کرده اند.

 

 

 

به طور مثال این گروه عهده دار تهیه تعداد زیادی دستگاه ونتیلاتور، آمبولانس شده و تمامی کارکنان خود را بدون کسر حقوق به قرنطینه خانگی روانه کرده است.

البته فراری پس از گسترش شایعات در خصوص بی اهمیتی این شرکت به جان کارمندان و کارکنان خود اعلام کرد که این بیانیه را بر اساس زمان پایان قرنطینه خانگی در کشور ایتالیا که 3 آپریل پیش بینی شده بود صادر کرده است و قرار بر این است که از سرگیری تولید محافظه کارانه باشد.

 

فراری  

 

در نهایت نمی توان انتظار داشت که فراری به دنبال راهی برای شروع مجدد کسب و کار عظیم و تاریخی خود نباشد. فراری با سابقه طولانی در یکی از مهم ترین رقابت های ورزشی دنیا یعنی مسابقات فرمول 1 راه و روش های مخصوص به خود را خواهد داشت.

اما مسئله اصلی تامین قطعات برای تولید محصولات و انتقال سفارش ها به سرتاسر جهان است که به نظر می رسد فراری زمان بازگشایی مجدد کارخانه خود را بسیار خوشبینانه اعلام کرده است.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/04/07/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%da%af%d8%b4%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%ae%d8%b7-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7/


akhbar tecnolozh13 فراری ,تولید ,کرده ,کارکنان ,مجدد ,اعلام ,قرنطینه خانگی ,اعلام کرده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Bia2Tv | دانلود فیلم ایرانی | دانلود فیلم ایرانی جدید نرخ روز باران چت |تک باران چت |روم باران | باران چت (((عاشقانه))) divas4 تولید و فروش انواع سیلیس دانلودها