در پی شیوع ویروس کرونا در ایران، حفظ بهداشت فردی و توصیه برای پرهیز از حضور در امکان عمومی و شلوغ باعث شده تا برخلاف همیشه کارشناسان استفاده از خودروهای شخصی به جای خودروهای حمل و نقل عمومی و مترو را توصیه کنند، حالا مسئولان شهری نیز تصمیم گرفته اند تا در همین راستا ساعات اجرای دو طرح ترافیک و کاهش آلودگی را برای مدتی کاهش دهند.

جریمه ورود به منطقه طرح ترافیک 5 برابر شد [به روز رسانی] - فروردین 99

براساس این مصوبه و بند 126 جریمه تردد غیرمجاز وسایل نقلیه در محدوده‌های ممنوع مصوب در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و شورای هماهنگی ترافیک استان‌ها که به طور موقت از طرف پلیس راهور ممنوع اعلام می‌شود، مبلغ یک میلیون ریال است.

براین اساس مبلغ جریمه ورود به منطقه طرح ترافیک از ابتدای اردیبهشت ماه از 20هزار به 100 هزار تومان افزایش می‌یابد.

 

   

 

جزئیات طرح ترافیک سال 99 [به روز رسانی] - فروردین 99

طرح ترافیک سال جدید از 20 فروردین اجرایی می‌شود. مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران جزییات تسهیلات جدید شهرداری تهران، برای تردد ساکنان محدوده طرح‌های ترافیکی در سال جاری را ارائه کرد.

طرح از ساعت 6:30 تا 19 به جز روزهای پنج‌شنبه و تعطیلات رسمی اجرا می‌شود. به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلاً از ساعت 8 صبح تا 17 اجرایی می‌شود. ساکنان محدوده طرح قبل از ساعت 9 صبح یک خروج رایگان و بعد از ساعت 16 یک ورود رایگان دارند و نرخ تعرفه برای آنها نیم‌بها بود.

امکان رزرو سالیانه طرح وجود ندارد و نهایتاً بازه زمانی برای رزرو هفتگی است. انصراف از رزرو طرح، تا قبل از ساعت 6 صبح امکانپذیر است و رزرو بلااستفاده طرح، جریمه دارد.

20 روز تردد رایگان برای پلاک‌های تهران و 15 روز تردد رایگان برای پلاک‌های سایر مناطق همچنان پابرجاست. فردی که فقط از طرح خارج می‌شود یک بار تردد در طرح داشته هزینه طرح را باید بپردازد.

آغاز طرح ترافیک 99 از 16 فروردین/اجرای طرح از ساعت 8 الی 17 [به روز رسانی] - فروردین 99

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه طرح ترافیک سال ۱۳۹۹ از ۱۶ فروردین ماه آغاز می‌شود، گفت: بنابر اعلام شورای ترافیک تهران، ساعت محدوده‌های ترافیکی نیز به روند گذشته یعنی از ۸ صبح الی ۱۷ عصر تا اطلاع ثانوی خواهد بود.

ساعات اجرای طرح ترافیک و طرح زوج و فرد پنج شنبه ها

طبق رویه چند سال گذشته، ترافیک تهران در روزهای پایانی سال به شدت افزایش می یابد. درست است که دستگاه های زیادی به صورت هم عرض تلاش می کنند که این ترافیک را کنترل کنند، اما کافی است که پشت یک ترافیک سرسام آور، یک ساعت بی حرکت باقی بمانید تا این فکر به ذهنتان خطور کند که هیچ کس حواسش به ترافیک نیست. تشدید ترافیک و زمان کشی از یک سو و آلودگی و آلایندگی از سوی دیگر بر شهروندان بی تأثیر نیست.
سردار محمدرضا مهماندار در خصوص طرح ترافیک در روزهای پایانی سال اعلام کرد:

از پنج شنبه 2 اسفند در شهر تهران طرح ترافیک و طرح زوج و فرد اجرا می‌شود.

 

طرح ترافیک  

 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص اجرای طرح ترافیک و طرح زوج و فرد برای اسفند ماه سال جاری گفت: با نزدیک شدن به عید نوروز شاهد افزایش حجم تردد در پنج‌شنبه‌های ماه اسفند و حضور مردم در مراکز و مناطق مرکزی شهر خواهیم بود.
با توجه به ترافیک شدید این مناطق ساعت اجرای طرح ترافیک و ساعت اجرای طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌ شنبه از ساعت 6:30 صبح تا 13 اجرا می‌شود.
وی در ادامه افزود: اتخاذ این تصمیم به دلیل درخواست مردم و تسهیل در امور کسبه بازار و مراکز بوده و توصیه می‌شود، شهروندان برای تردد در نواحی طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از وسایل نقلیه‌ی عمومی استفاده کنند.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/04/07/%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c%da%a9-%d9%88-%d8%b2%d9%88%d8%ac-%d9%88-%d9%81%d8%b1%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d9%81%d9%86%d8%af/


akhbar tecnolozh11 ترافیک ,ساعت ,تردد ,می‌شود ,اجرای ,فروردین ,اجرا می‌شود ,جریمه ورود ,رسانی فروردین ,تردد رایگان ,ساعت اجرای ,شیوع ویروس کرونا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هواداران باشگاه شیرین فراز کرمانشاه بیست موزیک - ایرانی - دانلود آهنگ جدید مشهد چت |بمب چت |مشتی چت واقع گرایان آرمان خواه گوناگون عروس آلما کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. نمایندگی نزم افزار حسابداری هلو فارس کانکس