شبکه های اجتماعی در حال حاضر بهترین افزار برای پیوستگی با مخاطبین محسوب می شود و شما برای حفظ این پیوستگی باید به طور پیوستگی در این شبکه ها حضور داشته باشید، با رعایت این نکات می توانید روند رو به رشدی را برپایی کرده و نتایج بهتری در فرآوری درونمایه برای شبکه های اجتماعی بدست آورید. مشکل است که دائم با آخرین تکنیک‌های مطلب نویسی در شبکه‌های اجتماعی قبل برویم. ولی همیشه نکاتی هست که برای مطلب گذاشتن باید آن‌ها را بدانیم و رعایت کنیم:

 

 

 

 

 

1. مطالبی بگذارید که ارزش به اشتراک گذاری فوقانی دارند:

باید مطالبی منتشر کنیم که ازنظر دیگران و دوستانمان ارزش به اشتراک گذاری فوقانی داشته باشند. کوشش کنید در اثناء درج مطلب به این جستار دقت کنید که چرا باید این مطلب را دیگران به اشتراک بگذارند! اگر بتوانید محتوایی فرآوری کنید که سبب انتشار دوباره توسط پیگیری کنندگان شما بشود، به راحتی توسط سایرین خودتان را معرفی می کنید.

 

 

 

2. با قصد و منظور مطلب بگذارید:

به مخاطبان خویش با قراردادن یا مطالب هدفمند مقاوم کنید شما اگرچه شاید خیلی چیره دست نباشید ولی به اصول حرفه ای این پیشه اهمیت می‌دهید. تنها فرآوری درونمایه کافی نیست، شما باید از فرآوری محتوای خود هدفی داشته باشید و این را به بیننده نیز انتقال دهید.

 

بیشتر بخوانید: (SMM) بازاریابی در شبکه های اجتماعی چگونه مارا به هدفمان می رساند؟

 

 

 

3. سرتیترهای عالی و مهم برگزیدن کنید:

چه مطلب شما اختصار باشد و چه بلند، باید از سرتیترهای عالی و مهم بهره‌گیری کنید الی در شبکه‌های اجتماعی گزینه ای پسندیده برای به اشتراک گذاری گزینش شوید. چرا که اولین چیزی که از یک مطلب یا پیام قابل رؤیت است و معمولاً برای کل مهم‌ترین دسته به حساب می‌آید، سرتیتر یا جستار اصلی آن مطلب یا پیام می‌باشد.

 

 

 

4. عملکرد کلی خود را بهبود بدهید:

ثابت شده است هرچه محتویات شما بیشتر باشد کنترل کیفیت آن پیچیده تر می‌شود. سعی کنید هوشمندانه اما ساده عمل کنید و به یاد داشته باشید طولانی بودن اصل نیست بلکه کیفیت اصل می‌باشد. پس کیفیت را به کمیت ترجیح دهید. زمانبندی پسندیده و ثابت قدم بودن در فرآوری محتوا یک ریشه-بن-بیخ مهم است که باید به آن پایبند باشید.

 

 

 

 

 

5. برای ارتقای نیرو کلیدواژه‌ها پست‌های بلند هم بگذارید:

مطالب بلند بالا نیز گاهی برای ارتقای قدرت کلیدواژه‌ها در متن‌های طولانی دربایستن است. در نکته قبل اشاره به کیفیت شد ولی می تاب با تولید محتوای ارزشمند و طولانی البته با فاصله های زمانی زیاد به کیفیت کلمات کلیدی مطالب و وانگهی ارزش مطالب تان بیافزایید.

 

بیشتر بخوانید: چگونه استراتژی شبکه های اجتماعی خویش را بهبود دهیم؟

 

 

 

6. درونمایه طولانی تر بک لینک‌های بهتری می‌سازند

همانطور که می دانید تولید محتوای طولانی سبب افزایش کیفیت آن مطلب می شود و وانگهی بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند. اگر به تعقیب برپایی کردن بک لینک های مستحکم برای سایت خود هستید تولید محتوای طولانی را در ارجعیت پیمان دهید.

 

بیشتر بخوانید: چگونه با به کارگیری شبکه های اجتماعی سایت خویش را سئو کنیم؟

 

7. برای مطالب تارنگار خود از زمان بندی کاربرد کنید و آن‌ها را بازبینی کنید:

زمانی که مقالات طولانی تر می‌نویسید، آن را به چهره موعد بندی شده باره مرور و چرا باید برای شبکه های اجتماعی خود محتوا با کیفیت تولید کنیم؟  ویرایش قرار دهید. با این پیشه نه تنها مطالب خویش را به روز نگه می‌دارید، بلکه طی دو یا سه بار ویرایش، تقریباً اکثر ایرادات آن را مرتفع می‌کنید. در ضمن می توانید با تعیین سررسید مناسب برای انتشار مطالب بعدها در وب سایت خودتان و در شبکه های اجتماعی همش سایت و شبکه های اجتماعی خویش را بروز نگه دارید.

 

 8. از عکس‌های بزرگ‌تر و بهتر، اغلب بهره‌گیری کنید:

اگر خواهان جلب پروا اغلب خوانندگان مطالب خود هستید، اگر می‌خواهید آن‌ها از خواندن مطالب طولانی شما خسته نشوند می‌بایست آن‌ها را با عکس‌ها و عکس ها جذاب تشویق کنید. عکس‌های جالب بازدید کنندگان را تشویق به مطالعه متن مربوط به آن‌ها می‌کنند. نه فقط عکس‌ها و تصاویر، بلکه به کارگیری عناصر گرافیکی نیز زیاد سودمند می‌باشد.

نکته مهم اینجاست که باید از کیفیت و مرتبط بودن آن‌ها با پست و محتوای مطلبتان اطمینان حاصل کنید. رعایت این موارد به مقدار زیادی کاربران را تحریک به برپایی بستگی می‌کند. نتایج تحقیقات پرتو می‌دهد، استفاده از تصاویر با کیفیت در فیسبوک به افزایش میانگین 53 درصدی اشتراک گذاری‌ها منجر شده است. در ضمن استفاده از تصاویر مایه شده است که نظرات (Comments) مطالب نیز با بیش از 104% افزایش رو به رو شود.


akhbar tecnolozh11 اجتماعی ,شبکه ,مطالب ,مطلب ,کیفیت ,طولانی ,تولید محتوای ,اشتراک گذاری ,بیشتر بخوانید ,برای شبکه ,بخوانید چگونه ,تولید محتوای طولانی ,بیشتر بخوا? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اس ام اس سیتی Ingridtt405 Zuhause درمان زود انزالی پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال دانلود آهنگ جدید