پردرآمدترین شغل ها در هر جای دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. همه ما لازمه قبل از ورود به دانشگاه دنبال یک لیست از مشاغل پر درآمد باشیم، اینگونه یک چشم اندازی از آینده زندگی کاری خود به دست می آوریم. این چشم انداز در جهت‌دهی به مسیر شغلی شما کمک زیادی می‌کند و باعث می‌شود راه درستی برای انتخاب شغل مورد علاقه خود پیدا کنید. در ادامه به برخی از آشناترین مشاغل پردرآمد پرداخته‌ایم. برای شروع کار با سرمایه کم کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه یافتن پردرآمدترین شغل ها در ایران  می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 09351520300 تماس بگیرید.

 

منبع : پردرآمدترین مشاغل در ایران

 

 

 

پردرآمدترین شغل ها در ایران

در ایران نیز برخی مشاغل به دلیل درآمد زیادشان طرفداران زیادی دارند. اما در این میان شغل هایی وجود دارند که کمتر شناخته شده هستند و در عوض درآمد زیادی به همراه دارند. شناخت بازار کار به شما اجازه می دهد تا فرصت های خود را بهتر بشناسید و درآمدتان را افزایش دهید. مرکز کاردوک به شما برای ورود به بازار و انتخاب مسیری ارزشمند جهت کسب درآمد بیشتر راهنمایی و مشاوره ارائه می دهد. با ما در ادامه مطلب برای معرفی پردرآمدترین مشاغل همراه باشید.

مشاغل مرتبط با کامپیوتر

در ایران مردم بیشتر از آنکه تمایل به انجام کارهای دفتر و به نوعی کاغذ بازی را داشته باشند، جذب دنیای سیستم‌ها و تکنولوژی‌های مختلف شده‌اند. از این رو اگر بتوانید در زمینه علوم کامپیوتر از قبیل سخت افزار و نرم افزار دانش و اطلاعات لازم را به دست آورید و در این زمینه شروع به فعالیت کنید، آینده کاری خوبی خواهید داشت.

مشاغلی چون برنامه‌نویسی، راه اندازی کسب و کار آنلاین، راه اندازی وبسایت، ساخت اپلیکیشن، نویسندگی، مترجمی، طراحی سایت و گرافیک یکی از مهم‌ترین مشاغل در زمینه انواع علوم کامپیوتر است.

پردرآمدترین شغل ها | مشاغل علوم پزشکی

پزشکی در ایران همیشه در رتبه نخست پر طرفدارترین و پردرآمدترین مشاغل قرار داشته است. اوضاع اقتصادی در کشور به هر طریقی که باشد باز هم مشاغل حوزه پزشکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. البته شما باید توانایی کار کردن در این دست از مشاغل را داشته باشید. داشتن اعصابی آرام و تحمل دیدین وضعیت ناخوش بیماران باید از جمله مهم‌ترین شرایط و توانایی شما برای قدم گذاشتن در این شغل باشد.

دامنه فعالیت در پزشکی بسیار زیاد است. اما اگر بخواهیم به پردرآمدترین آن‌ها اشاره کنیم باید بگوییم که دندان‌پزشکی، پزشک متخصص داخلی، چشم پزشک، متخصص گوش، حلق و بینی، مامایی و مشاغل جانبی مانند پرستاری از جمله این مشاغل پردرآمد محسوب می‌شوند.

وکالت

حقیقتاً شغل وکالت یکی از گران‌ترین و از جمله سخت‌ترین مشاغل بعد از پزشکی است. اگر شما هم سرتان برای حل دردسرهای پیش آمده در دنیا آدم‌های اطرافتان درد می‌کند، توصیه می‌کنم که این شغل را انتخاب کنید. بعد از اینکه آموزش کامل دانشگاهی و دوره‌های مختلف جهت اخذ پروانه وکالت را گذراندید، حالا می‌توانید یک دفتر باز کنید و از طریق حل پرونده‌های مختلف میلیون‌ها و میلیاردها تومان درآمد در ماه داشته باشید.

پردرآمدترین شغل ها | مشاغل کشاورزی

کشاورزی هنوز هم در کشور ایران پردرآمد است، البته به شرطی که فرد کشاورز از شیوه‌های پیشرفته برای انجام این نوع از فعالیت استفاده کند و روش‌های سنتی را کنار بگذارد. بسته به محصولاتی که زیر کشت می‌رود درآمد کشاورزان متفاوت است. اگر شما دارای مدرک کشاورزی هستید و از طرفی دیگر از کار کردن روی زمین و انجام فعالیت‌های بدنی لذت می‌برید، این دست از مشاغل مناسب شما خواهد بود.

شما می‌توانید محصولاتی چون چغندر قند، پنبه، تأمین بذر محصولات کشاورزی از داخل، توسعه گلخانه‌ها، توسعه باغات در اراضی شیبدار، توسعه و فرآوری گیاهان دارویی، تأمین نهال‌های اصلاح شده و را راه اندازی کنید. در ضمن شما می‌توانید با صادرات موارد ذکر شده به درآمد بیشتری دست پیدا کنید.

مشاغل در زمینه صنعت گردشگری

ایران مقصد بسیاری از گردشگران خارجی است. از این رو با توجه به وسعت کشور و وجود آثار و بناهای تاریخی فراوان، فعالیت در این صنعت حرفه‌ای ضمن رشد و رونق گردشگری در ایران باعث کسب درآمد بسیار زیادی خواهد شد. فعالیت در صنعت گردشگری بسیار گسترده است. به طوری که برخی از کشورها از طریق این صنعت توانسته‌اند به پیشرفت برسند.

البته برای اینکه درآمد بیشتری کسب کنید لازم است در زمینه‌ای خاصی فعالیت خود را شروع کنید. همه ما می‌دانیم که در همه جای این کره خاکی هتل‌هایی پنج ستاره با امکانات رفاهی فراوان وجود دارد. اما با توجه به بافت سنتی و قدیمی ایران شما می‌توانید در زمینه اقامتگاه‌های بومگردی فعالیت کنید. این موضوع برای توریست‌های خارجی بسیار جذاب است و می‌توانید از این طریق به درآمدهای میلیاردی دست پیدا کنید.

پردرآمدترین شغل ها | فعالیت در زمینه بازار بورس

تا چند سال قبل مردم بهترین روش پس انداز و افزایش سرمایه خود را در بانک‌ها می‌دیدند. اما امروزه همه چیز برعکس شده و افراد برای اینکه اندک سرمایه‌شان رشد خوبی را داشته باشد اقدام به سهام در بازار بورس می‌کنند. البته برای انجام این فعالیت شما باید از قبل درآمد داشته باشید. اگر درآمد دارید این مهم می‌تواند برای شما بسیار سود بخش باشد. چرا که اگر سهام اری شما توسط شما رشد خوبی داشته باشد به راحتی در یک دقیقه چند ده و یا چند صد میلیون سود خواهید کرد.

این یک روش درآمدی آسان اما پر خطر است که امروزه طرفداران زیادی را پیدا کرده است.

اگر می‌خواهید در هر شغلی در ایران به موفقیت برسید باید سختکوشی و صبر را به عنوان دو ارزش مهم در خود نهادینه کنید.

سایر مشاغل پردرآمد در ایران

علاوه بر مشاغل ذکر شده شما می توانید در بسیاری از زمینه های دیگر نیز درآمد بالایی کسب کنید. اما برای رسیدن به هدف تان باید مهارت هایی را در خود پرورش دهید. در نظر داشته باشید فردی را که سرمایه زیادی دارد، اما نمی داند با آن چگونه درآمد ایجاد کند؛ اینگونه او با انتخاب های نادرست خود تنها سرمایه شان را از دست می دهند. شما می توانید با دریافت مشاوره از مرکز کاردوک با دیگر شغل های پردرآمد و فرصت های سرمایه گذاری آشنا بشید. همچنین می توانید برای اطلاع از نحوه راه اندازی کسب و کار کلیک کنید.

سؤالات متداول در مورد پردرآمدترین شغل ها در ایران

آیا برای مشاغل گفته شده نیازمند مدرک دانشگاهی هستیم؟

به غیر از بورس برای سایر مشاغل باید تحصیلات مرتبط با شغل مورد نظر خود را گذرانده باشید.

در زمینه تکنولوژی کدامیک از موارد نام برده شده بیشترین درآمد را دارد؟

همه مشاغل در زمینه تکنولوژی و کامپیوتر درآمد خوبی دارند. اما مهم‌ترین آن‌ها برنامه‌نویسی و تأسیس گاه آنلاین است. از این طریق می‌توانید روزانه چند ده تا چند صد میلیون تومان درآمد کسب کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاغل پر درآمد در ایران  می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 09351520300 تماس بگیرید.

 

منبع : پردرآمدترین مشاغل در ایران


مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک مشاغل ,درآمد ,پردرآمدترین ,زمینه ,فعالیت ,داشته ,داشته باشید ,دریافت مشاوره ,پیدا کنید ,پردرآمدترین مشاغل ,مشاغل پردرآمد ,طریق شماره 09351520300 ,بر? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانلود فایل های کمیاب مگنا ار ایکس نوشته های یک پرستار fashion محمد صادق حسنی جوریابی