بررسی تلویزیون سونی  SONY X940E

اگر می خواهید تلویزیون سونی  SONY X940E را اری نمایید، با اطمینان کنید. اصولا کیفیت تلویزیون های سونی ثابت شده اند و به راحتی و با اطمینان می توانید این تلویزیون را اری نمایید. طراحی ظریف و بی نظیر، کیفیت صدا و تصویر همه ی فاکتورهای کلی است که در تلویزیون باید به آن توجه داشت تا در نهایت به راحتی بتوانید از کیفیت این تلویزیون برای سالیان طولانی استفاده نمایید.

ویژگی های تلویزیون سونی SONY X940E

تلویزیون های LED و OLED سونی از کیفیت بالایی برخوردار است. به راحتی می توان کیفیت و وضوح تصاویر را در این دو مدل مشاهده کرد.

مزایا تلویزیون سونی SONY X940E

اصولا کیفیت تصویر در این تلویزیون بسیار واضح و معلوم است. کیفیت تصاویر بسیار بالاست و حتی در صحنه های اکشن و سرعت دار مثل فوتبال نیز کیفیت را مشاهده می کنید. بدون نگرانی می توانید مسابقات را بدون کاستی در کیفیت مشاهده نمایید.

فناوری کیفیت 4K تصاویر نیز در این تلویزیون گنجانده شده است.

معایب تلویزیون سونی SONY X940E

یکی از معایب این تلویزیون که ممکن است آزار دهنده باشد کندی فناوری SMSRT است. ممکن است به کندی برنامه ها و بازی ها را بالا بیاورد و برای اجرای برنامه ها باید صبر داشته باشید.

عیب بعدی این تلویزیون قیمت آن است. امروزه خانواده های ایرانی درصدد کم کردن هزینه های خود و همچنین ن دستگاه با کیفیت هستند. تلویزیون های سونی نیز به دلیل قیمت، دارای مشتریان خاص خود می باشد.

مشخصات کلی

به طور کلی یکی از مشخصه های کلی در تمام مدل های سونی کیفیت در تصاویر است که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

نوع پنل و صفحه ی نمایشگر در این تلویزیون LED VA است که در کنار فناوری های 4K، HDR و Local Dimming کیفیت تصاویر به صورت چشم گیری افزایش پیدا می کند.

کیفیت تصاویر در این تلویزیون از فناوری 4K استفاده می کند تا به راحتی بتوانید عمق و جزئیات تصاویر را به طور کامل و واضح حس کنید.

همچنین در این تلویزیون شاهد نرخ تازه سازی واقعی تصاویر هستیم. این نرخ 120htz می باشد و به راحتی می تواند در طبیعی سازی تصاویر نقش ویژه ای داشته باشد.

از ویژگی های خاص و مثبت این تلویزیون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

به لطف فناوری HDR به راحتی می توانید رنگ مشکی را بسیار خوب و با عمق ببینید. به گونه ای که اگر از فاصله ی نزدیک تلویزیون را تماشا می کنید پیکسل ها به راحتی رنگ مشکی را با کیفیت بالایی به نمایش می گذارند.

HDR علاوه بر عمیق نشان دادن رنگ مشکی می تواند روشنایی صفحه نمایش را نیز تامین کند و به راحتی می توان تصاویر را با روشنی طبیعی و خاص خود مشاهده کرد.

این قابلیت به راحتی می تواند نور دهی را ب صورت موضعی و به طور باور نکردنی به نمایش بگذارد.

منبع: تعمیرات تلویزیون

 


موسسه حقوقی تلویزیون ,کیفیت ,تصاویر ,سونی ,راحتی ,x940e ,تلویزیون سونی ,سونی sony ,sony x940e ,کیفیت تصاویر ,کیفیت بالایی ,سونی  sony x940e منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کینگ 2 مووی هر چی کی بخوای ساخت استخر | تجهیزات استخر‎ ساروگرافیک فرادید پرهام ایرانیان معرفی کالا فروشگاهی امتحان کد