اسپیسر پنجره های دوجداره و سه جداره

پنجره های سه جداره و سه جداره وقتی ساخته می شوند که دو یا چند صفحه شیشه ای به طور موازی و با فاصله های مساوی کنار هم قرار بگیرند. حفظ و ثبات این فاصله مشروط به استفاده از قطعه ای به نام اسپیسر شیشه دوجداره است که در کارگاه های تولید شیشه دوجداره دیده می شود. در این فضای خالی میان صفحات شیشه ای، گاز بی اثری با فشار تقریبا برابر با فشار هوای بیرون دمیده می شود. بیشتر در ساخت پنجره های دوجداره و سه جداره از اسپیسر آلومینیومی استفاده می کنند. داخل اسپیسرها را با ماده ای موسوم به نمگیر برای جذب رطوبت این محفظه پر می کنند.

در تولید شیشه دوجداره و چند جداره می توان از انواع شیشه های معمولی، رفلکس، لمینت، رنگی و . استفاده کرد.

ویژگی شیشه دوجداره

شیشه ها و به مراتب پنجره های دوجداره عایق حرارتی و برودتی هستند.

با استفاده از پنجره های دوجداره می توان تا میزان 45 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی نمود.

عایق صوت هستند و از ورود 30 دسی بل به بالای صوت به داخل جلوگیری می کنند.

نسبت به پنجره های معمولی تک جداره ایمن تر هستند.

با استفاده از پنجره های دوجداره که با چسب پلی سولفاید با کیفیت بالا ساخته شده است می توان از نم زدگی و ایجاد بخار آب بر روی شیشه ها جلوگیری کرد و از این رو طول عمر پنجره ها را افزایش داد.

کاربرد شیشه دوجداره

ویژگی عایق بودن پنجره های دوجداره در برابر حرارت و برودت و همچنین آلودگی های صوتی سبب شده که استفاده از این پنجره ها در بسیاری از اماکن همچون واحد های مسی (به خصوص ساختمان هایی که در خیابان های شلوغ و پرتردد شهر و یا در حاشیه اتوبان ها و نزدیک ریل راه آهن و فرودگاه ها قرار دارند)، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، مراکز آموزشی و پژوهشی، کارخانجات، کتابخانه ها و . رواج بیشتری داشته باشد.
علاوه بر اینکه پنجره های دوجداره عایق صوتی خوبی به شمار میروند شیشه سکوریت را هم میتوان به عنوان عایق صوتی استفاده کرد و این شیشه ها از مقاومت بالایی برخوردارند که از چسب شیشه سکوریت در مراحل ساخت آن استفاده می شود.

 


آشنایی با ساخت پنجره دوجداره و سه جداره شیشه ,دوجداره ,پنجره ,استفاده ,جداره ,عایق ,شیشه دوجداره ,شیشه سکوریت ,پنجره دوجداره ,عایق صوتی ,دوجداره عایق منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبگردی سامانه نظارت آزاد آموزش سئو گم شده در زمان rashid اخبار بهترین روش کاشت مو جهان panjarehvintech vabasteh اینجا همه چی هست اجناس فوق العاده