بله یا نه برای انجام ارگاسم یا نه؟

مقالات زیادی در مورد اینکه آیا داشتن ارگاسم وجود دارد یا خیر وجود دارد و این موضوعی است که افراد زیادی را تقسیم می کند. ممکن است ارگاسم داشتن یک شوخی به نظر برسد ، اما فکر می کنم بعضی اوقات برای همه خوب است.

 

البته من نظر خود را بدون تجزیه و تحلیل ترک نخواهم کرد ، بارها در مورد آن فکر کرده ام ، حتی بیشتر درباره آن بحث کرده ام ، با این نتیجه که استدلالی دارم. عمیق تر ، بیشتر ن موافقت خواهند کرد ، حتی اگر نمی خواهند اعتراف کنند.

بیایید با سناریوی کلاسیک شروع کنیم. صبح است ، دوست شما با اشتها به آرامی از خواب بیدار می شود و شروع به قاشق کردن می کند. اما شما از روز قبل تکه تکه هستید ، زیرا کار کرده اید. او اصرار دارد ، شما امتناع می ورزید و شروع به فریاد زدن می کنید که دیگر هرگز رابطه جنسی نخواهید داشت (وقتی در حقیقت فقط یک دوره را پشت سر گذاشته اید). چیکار میکنی

 

شما تسلیم می شوید ، بنابراین او احساس نمی کند که دیگر نمی خواهید ، شما یک کار خوب انجام می دهید! اما اکنون نیرو شروع می شود. او همه چیز را برای رسیدن به ارگاسم انجام می دهد تا بتواند تمام شود ، اما شما نمی توانید کار کنید. دقیقه ها می گذرد و شما می توانید نیم ساعت رابطه جنسی داشته باشید بدون اینکه منتظر بمانید یکی از شما تمام شود.

در آن زمان شما دو راه حل دارید یا به او می گویید که نمی توانید کار دیگری انجام دهید و دوباره صدای ناله می شنوید (مردان هرگز نمی توانند "من در دسترس نیستم" را قبول کنند. آنها همیشه فکر می کنند دلیل دیگری وجود دارد) یا شما فقط وانمود می کنید که ارگاسم دارید! لازم نیست با گفتن اینکه این بهترین جنسی است که تا به حال داشته اید ، به دلیل داشتن اعتقاد به آن ، ارگاسم فوق العاده و اغراق آمیز باشید. اما یک بار دروغ سفید به کسی آسیب نرساند.

 

تمام این مقالات در مورد ریاکاری ارگاسم می گویند که از این طریق مرد نمی فهمد که چه کار اشتباهی انجام می دهد. اما گاهی اوقات به معنای درست یا غلط بودن کاری نیست. ما ن متفاوت عمل می کنیم.

اگر از نظر روانشناختی آمادگی لازم را نداشته باشیم ، برد پیت قادر نخواهد بود ما را تمام کند. اما بسیار مهم است که بدانید چه موقع عمل کنید. هیچ دلیلی برای انجام این کار به صورت روزانه وجود ندارد زیرا معنای رابطه جنسی این است که شما هر دو یک اوقات خوبی دارید و نه فقط یک.

همسرتایم hamsartime  https://hamsartime.ir/
javadtaken ارگاسم ,انجام ,وجود ,تمام ,جنسی ,توانید ,وجود دارد ,برای انجام ,رابطه جنسی ,انجام ارگاسم ,برای انجام ارگاسم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آقا مهدی دل میگه مدلینگ هر چی که بخوای rebekahiavoeo9 Website ای آهن Penelope20wl log لوازم آرایش| زیباییی پوست و مو| ادکلن و عطر دنیای وب دانلود رایگان فیلم و سریال , دانلود موزیک