آيا چاق هستيد و در كنار آن با فشار خون بالا مواجه هستيد؟ آيا ميدانيد هايپرتانسيون يا افزايش فشار_خون به چه معنا است و چگونه ايجاد ميشود؟ با نحوه درمان آن آشنا هستيد؟ دوست داريد هم چاقي و هم مشكل هايپرتانسيون خود را با هم درمان كنيد؟رابطه بين عمل لاغري و فشار خون بالا چست؟ آيا ميتوان با جراحي لاغري به درمان فشار خون بالا كمك كرد؟ حتما اين مقاله را بخوانيد تا ببينيد چگونه يك جراح لاغري ميتواند به شما در اين خصوص كمك كند. 

سه عمل زير مهمترين و بهترين روش لاغري هستند كه به درمان فشار خون بالا هم كمك ميكنند.

عمل اسليو معده

در عمل اسليو معده حدود ۷۵ درصد حجم معده برداشته شده و از شكم خارج ميشود. تنها چيزي كه باقي ميماند در اين حالت چيزي شبيه به يك موز است. شخص با وجود چنين معده كوچكي غذاي كمي ميخورد، سريع سير ميشود و در نهايت به مرور زمان هم چاقي اش درمان ميشود و هم فشار خون بالايش از بين ميرود.

عمل باي پس معده و درمان فشار خون بالا

جراح لاغري با انجام اين عمل كاري ميكند كه بخش بزرگي از معده از مسير گوارشي كنار برود تا شخص نتواند زياد غذا بخورد. جراح لاغري ابتدا بخش فوقاني معد كمي پايينتر از محلو ورود غذا از مري به معده را جدا كرده و روده را نيز از دوازده جدا ميكند تا به همان بخش جدا شده معده متصل كند. به اين شكل شخص بعد از خوردن غذا سريع سير ميشود و غذا هم خيلي زود وارد روده ها ميشود.

عمل باي پس روده

اين عمل نيز از جديدترين متدهاي جراحي لاغري است كه باعث درمان چاقي، ديابت، فشار خون بالا و ساير مشكلات مرتبط با چاقي ميشود. باي پس روده تركيبي از عمل اسليو و باي پس معده  است.

براي درمان فشار خون بالا و ساير بيماري هاي مرتبط با چاقي چه وقتي بايد عمل لاغري انجام داد؟

براي اينكه بتوانيد تحت عمل جراحي لاغري قرار بگيريد بايد واجد شرايط باشيد. براي مثال شما بايدشاخص توده بدني بالاي ۳۵ داشته باشيد و يا با هيچكدام از روش هاي لاغري نتوانسته باشيد چاقي خود را درمان كنيد. اگر ميخواهيد بدانيد آيا واجد شرايط و كانديد هستيد ، بهتر است با يك متخصص جراحي لاغري م كنيد.


اندام آرا فشار ,لاغري ,درمان ,معده ,ميشود ,چاقي ,درمان فشار ,جراح لاغري ,واجد شرايط ,جراحي لاغري ,براي درمان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

helen77 خاطرات ریحون پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان نیمه روز راه مبین Sky مشاوره تلفنی تحصیلی خرید و فروش مواد شیمیایی بیتوته وب