رفع چروک دورچشم
همه خانم ها خواهان پوستی شفاف و بدون چین و چروک هستند. دست مالیدن، خندیدن و . از عوامل ایجاد چین و چروک هستند. در ادامه قصد داریم راه های خانگی برای درمان چین و چروک را مطرح کنیم. سازندگان کرم های دور چشم بر این باورند که محصولات چین و چروک موجب از بین رفتن چین و چروک های پوست می شوند و موجب توقف روند پیری پوست می شوند. بایستی در جریان باشید که این راه موثر است ولی راه رایج برای رفع چین و چروک نمی باشد. اکثر این کرم ها بسیار روغنی بوده و موجب تحریک دور چشم می گردد. به جای آن می توانید از محصولات طبیعی مثل گیاهان استفاده نمایید تا هیچ آسیبی نیز به پوستتان وارد نشود. در ادامه درمان های خانگی رفع چین و چروک دور چشم را آورده ایم.
یکی از راه های موثر برای از بین بردن و یا کاهش چین و چروک دور چشم، استفاده از کیسه چای مرطوب است. کیسه چای مرطوب را در یخچال گذاشته و بعد از خنک شدن، در قسمت های حاوی چین و چروک بگذارید. انجام مداوم این کار موجب کاهش چین و چروک خواهد شد. اگر بخواهیم یک سم زدای قوی نام ببریم باید به گل یا گیاه قاصدک اشاره کنیم. این گیاه پوست را به شکل طبیعی سم زدایی کرده و خون و سیستم لنفاوی را نیز تصفیه می کند. اندکی شیر را با قهوه جوشانده، کاملا هم زده و اندکی صبر کنید تا خشک شود. بعد از آن با پنبه آغشته به آن، روی پوستتان بمالید. این گونه پاکسازی پوست خود را به شیوه طبیعی انجام داده اید و چین و چروک های پوستتان هم کمتر می گردد.

استفاده مداوم از سفیده تخم مرغ می تواند پوست زیر چشم را سفت کند و چین و چروک ها را کاهش دهد. باید مداوم سفیده تخم مرغ را به پوست خود بمالید تا نتیجه آن را مشاهده کنید. 
مالیدن آب آلوئه ورا از سایر راه های موثر می باشد.
هم چنین مالیدن یخ نیز از سایر راه های کاهش چین و چروک است. 
اگر یک مرطوب کننده مناسب بخواهید می توانید از روغن کرچک استفاده نمایید. دست و صورتتان را در آغاز کار شسته و خشک کنید. انگشتانتان را به روغن آغشته کرده و زیر چشمانتان بمالید. یک تیر و دو نشان! هم پوستتان نرم و جوان می شود هم چین و چروک ها کمتر می شود. 
روغن نارگیل هم کاری شبیه به روغن کرچک انجام می دهد. با این تفاوت که در کمتراز یک هفته نتیجه آن را مشاهده خواهید کرد.
روغن بادام شیرین و روغن طبیعی و صمغ کندر در مصر قدیم برای از بین بردن چین و چروک کنار دهان و چشم مورد استفاده قرار می گرفت. روزی 2 بار به آهستگی این روغن را اطراف چشم خود ماساژ بدهید تا پوستتان نرم بشود. 
برای کاهش چین و چروک چشم می توانید انگور را برش بزنید و روی چین و چروک چشم قرار بدهید. اسیدهای موجود در انگور موجب سفت شدن پوست زیر چشم می شود. 
آب خیار دارای ماده طبیعی می باشد که هم پوست را صاف کرده هم پوست زیر چشم را نرم و صاف هم می کند. 
ویتامین E در از بین بردن چین و چروک بسیار موثر است. می توانید از روغن ویتامین E استفاده نمایید و یا های دارای ویتامین E را اندکی سوراخ کرده و اطراف چشم خود بمالید. 
هم چنین روغن هسته انگور نیز پوست را نرم و مرطوب می کند و در از بین بردن چین و چروک ای پوست نیز نقش بسزایی دارد. 
دوری از استرس و خواب کافی موجب کاهش چین و چروک و کاهش سیاه های دور چشم می شود.
استفاده از میوه ها که منبع غنی آنتی اکسیدان هستند و سبزی های تازه که سرشار از ویتامین C ، E، فلاوانوئید و فیتوفنولز هستند را فراموش نکنید. 
به مقدار کافی آب نوشیده و در معرض نور خورشید قرار نگیرید. لازم به ذکر است برای اجرای این روش ها بهتر است پیش از انجام، اندکی از مواد مورد استفاده را روی دستانتان آزمایش کرده و نسبت به عدم واکنش آن اطمینان یابید. 
گیاه دم اسبی و رزماری هم پوست را نرم می کنند.


میکاپ روز چروک ,پوست ,استفاده ,روغن ,کاهش ,موجب ,استفاده نمایید ,مورد استفاده ,روغن کرچک ,موجب کاهش ,چروک هستند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرجع تخصصی فیلم و سریال ایرانی اطلاعات جامع تخصصی پزشکی ایران و جهان دانلود آهنگ های جدید Reza Modiri ARTWORKS خبرنامه بهار مهم ترین نکات خرید ریبون پرینتر این‌ساید تک طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا