محافظت در برابر بدافزار

عملکرد آنتی ویروس ESET Mobile Security در جهت اسکن انواع بدافزارها، بسیار ایده آل و قوی است چرا که از 3لایه امنیتی برای اسکن تلفن همراه استفاده می‌کند. جالب است بدانید که اسکن سریع تلفن همراه، که شامل فایل‌های مختلف مانند پرونده‌های اجرایی، کتابخانه‌ها و فایل‌های ZIP می‌شود، تنها 6 ثانیه طول می‌کشد. البته، هرچه که میزان اطلاعات شما در حافظه microSD بیشتر باشد، مدت زمان اسکن نیز بیشتر خواهد شد.

علاوه بر اسکن سریع، این برنامه دارای یک حالت دیگر اسکن که به نام Deep Scan یا Full Scan شناخته می‌شود، برای اسکن تمام فایل‌های تلفن همراه، اعم از حافظه داخلی و حافظه خارجی استفاده می‌شود. بر اساس آمار متوسطی که منتشر شده است، برای انجام این اسکن چیزی حدود 1 دقیقه زمان نیاز است.

در صورتی که شما از ورژن رایگان آنتی ویروس اندروید ESET کنید، باید برای اسکن تلفن همراه به صورت دستی عمل کنید. اما اگر قابلیت‌های ESET Live Grid و Real-time Scanning فعال باشند، تلفن همراه شما در برابر تمام آنچه که وارد گوشی شما می‌شود، ایمن خواهد بود.

نسخه غیر رایگان آنتی ویروس ESET Mobile Security این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با زمان‌بندی که تعیین می‌کنید، اسکن تلفن همراهتان به صورت خودکار انجام گردد. به عنوان مثال کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند مشخص کنند که چه ساعتی از روز اسکن تلفن همراه انجام شود. خصوصاً افرادی که در مورد سلامت باتری نگران هستند. چرا که می‌توان تعیین کرد که این اسکن هنگامی که تلفن همراه در شارژ است انجام گردد.

اگر شما کاربر آنتی ویروس ESET Mobile Security هستید، در صورتی که برنامه موفق به شناسایی فایل مشکوکی شود، از شما می خواهد که فایل شناسایی شده را حذف کرده و یا آن را نادیده بگیرید. اما در صورتی که در حال استفاده از ورژن غیر رایگان هستید، می‌توانید برنامه را بدون آن که حذف کنید، در حالت قرنطینه قرار دهید.

ویژگی‌ها و امکانات آنتی ویروس ESET Mobile Security

قابلیت ضد سرقت در آنتی ویروس اندروید ESET

مسلماً اگر کاربر ورژن غیر رایگان این اپلیکیشن هستید، از قابلیت‌های بیشتری برخوردار خواهید بود. یکی از مهم‌ترین آن‌ها، قابلیت ضد سرقت در آنتی ویروس اندروید ESET می‌باشد. در صورتی تلفن همراه شما به سرقت برود و یا برنامه متوجه رفتار عجیبی در تلفن همراهتان شود (وارد کردن رمز به اشتباه چندین بار پشت سر هم، حذف سیم کارت و …) ، به شبکه‌های پرتابل وب ESET ، my.eset.com و همچنین Proactive Protection اعلام وضعیت می‌کند.

بنابراین زمانی که شما وارد پورتال وب شوید، می‌توانید به بخش ضد سرقت رفته و لیست دستگاه‌هایتان را که از این آنتی ویروس استفاده می‌کنند، مشاهده نمایید. سپس گزینه اعلام وضعیت را انتخاب کرده تا اطلاعات دقیقی از موقعیت دستگاه دریافت کنید.

راهنمای جانبی: البته در صورتی که گزینه Proactive Protection فعال نباشد، شما بازد از طریق دکمه قرمز رنگ Device Is Missing اقدام کنید. در این شرایط، تلفن به خودی خود قفل شده و شروع به ارسال موقعیت مکانی خود می‌کند. سپس از طریق دوربین جلو و عقب چندین عکس گرفته و در سایت قرار می‌دهد. در صورتی که تلفن همراه شما توسط فردی پیدا شود، پیغام تماس با صاحب تلفن برای وی نمایش داده می‌شود. در این شرایط، فرد می‌تواند از طریق آدرس ایمیل و یا شماره‌هایی که از قبل تعیین کرده‌اید، با شما ارتباط برقرار کند.

یکی دیگر از ترفندهایی که هنگام سرقت تلفن همراه به کار شما می‌آید، ارسال اطلاعات و موقعیت مکانی گوشی از طریق my.eset.com می‌باشد. این قابلیت که Signal Flare نامیده می‌شود برای مواقعی پیشنهاد می‌شود که سیگنال گوشی به هر دلیلی در حال خارج شدن از دسترس می‌باشد.

قابلیت شناسایی فیشینگ در آنتی ویروس ESET Mobile Security

یکی دیگر از مزایای مهم این آنتی ویروس، شناسایی سایت‌های فیشینگ، ارسال پیام هشدار و مسدود کردن آن‌ها می‌باشد. اما نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که این قابلیت تنها برای برخی از مرورگرها قابل استفاده است. اگرچه در وب‌سایت رسمی ESET اعلام شده که این قابلیت با تمام مرورگرهایی که به صورت پیش فرض در گوشی‌های اندروید قرار دارند سازگار است، اما با مرورگر کروم در Android 6 Marshmallow سازگار نیست.

اگرچه بر اساس برخی از آزمایش‌هایی که انجام شده، این قابلیت چندان هم به موقع و درست عمل نمی‌کند. بنابراین اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که نگرانی زیادی در خصوص سایت‌های فیشینگ دارید، بهتر است که از اپلیکیشن های جایگزین مانند Bitdefender Mobile Security، Norton Mobile Security و Avast Mobile Security استفاده کنید.

تنظیمات امنیتی در آنتی ویروس اندروید ESET

اگر نمی دانید که دانلود کدام برنامه برای شما خطرآفرین است، می‌توانید از این قابلیت آنتی ویروس استفاده کنید. با فعال بودن این گزینه، تلفن همراه شما در برابر هرگونه خطری از سوی اپلیکیشن های مختلف، ایمن خواهد ماند.

نظارت بر دستگاه اولین بخش از Audit Security می‌باشد و مواردی از قبیل اتصالات جهت وصل شدن به شبکه‌های Wi-Fi ، عدم وجود فضای داخلی در دستگاه یا رومینگ داده‌ها را بررسی می‌کند.

یکی دیگر از اموری که وظیفه انجام آن به عهده تنظیمات امنیتی در آنتی ویروس اندروید ESET می‌باشد، دسته‌بندی برنامه‌های مختلف بر اساس معیارهایی مانند میزان استفاده، دسترسی به موقعیت مکانی و … می‌باشد. شما از طریق همین بخش می‌توانید وارد تنظیمات برنامه‌ها شده و برنامه‌ای را حذف کنید.

تأثیر آنتی ویروس ESET Mobile Security بر عملکرد سیستم

بر اساس آزمایش‌هایی که انجام شده است، این آنتی ویروس نسبت به سایر آنتی ویروس‌های موجود در بازار عملکرد بهتری دارد. بنابراین اگر نگران عملکرد سیستم هنگام استفاده از این اپلیکیشن هستید، باید به شما بگوییم که تأثیر این آنتی ویروس بر تلفن همراه مشابه با Bitdefender Mobile Security و Kaspersky Internet Security است.

رابط کاربری آنتی ویروس اندروید ESET

در میان آنتی ویروس‌های اندروید موجود در بازار، این اپلیکیشن از رابط کاربری ساده‌ای برخوردار است. در صفحه اصلی این آنتی ویروس 6 آی بزرگ وجود دارد که هر یک از آن‌ها امکانات اصلی برنامه هستند. بنابراین اگر به دنبال پیچیدگی زیادی نیستید، استفاده از این برنامه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

منبع:"proline-iran.com"

 


عرضه نرم افزار های اورجینال آنتی ,ویروس ,تلفن ,eset ,اسکن ,security ,آنتی ویروس ,mobile security ,تلفن همراه ,eset mobile ,اندروید eset ,eset mobile security ,آنتی ویروس اندروید ,آنتی ویروس استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان اخبار سایت بلگ بیست شمال خودرو rozmodel تــــرانُو بازی آنلاین پاتوقـــ!گر Maybe سرزمینم ایران