امروز می خواهیم به شما یک درمانگاه قلب و عروق در شیراز را به شما معرفی کنیم که مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های شخصی اکوکاردیو گرافی، تست ورزش، الکترو کاردیو گرافی، هولتریتم و هولتر فشارخون می باشد.

 

وجود داشتن پتانسیل بعضی از بیماری های قلبی و عروقی در بیمار، در اکثر مواقع یکی از علت های ارجاع بیمار به یک متخصص قلب است. یک پزشک متخصص قلب و عروق در اولین ملاقات با بیمار، درباره سابقه پزشکی او سوال کرده است و سایر علائم فیزیکی او را معاینه میکند.

 

پزشکانی که در کلینیک قلب و عروق در شیراز کار می کنند یکی از بهترین متخصص ها هستند که در کارشان تخصص فراوانی دارند و با شیوه های درمانی آشنایی کامل را دارند. درمانگاه قلب و عروق در شیراز دستگاه های پیشرفته ای دارد که درمان بیماران را به بهترین نحو انجام میدهند. تیم تخصصی درمانگاه قلب در شیراز با بسیاری از مشکلاتی که در قلب و عروق امکان دارد رخ دهد آشنایی دارد و به همین دلیل می توانند انواع بیماری های قلب و عروق را درمان کنند.

 

درمانگاه قلب و عروق در شیراز

این درمانگاه خدمات متفاوتی انجام می دهد که بسیار متنوع است و هر کدام از این خدمات به بهترین شکل ممکن انجام می شوند. در زیر شما را با بخشی از این خدمات آشنا می کنیم.

 

نوار قلب

نوار قلب یکی از خدماتی است که بسیاری از پزشکان برای تشخیص بیماری از آن استفاده می کنند. این دستگاه دارای اهمیت فراوانی بوده و در بیشتر اتاق عمل ها و آمبولانس ها نیز وجود دارد.

 

اکو قلب

اکو قلب با فرستادن امواج صوتی از قلب شما عکس گرفته می شود. وقتی که پزشک اکو بیمار را مشاهده می کند به راحتی می تواند به بیماری های قلبی و عروقی آن پی ببرد.

 

 


بوژان عروق ,درمانگاه ,شیراز ,بیماری ,خدمات ,انجام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده انجمن خوشنویسان شعبه لاهیجان خرید اینترنتی پمپ سرنگی | پمپ تزریق اسم بچه مرکز تخصصی طراحی و چاپ متین ، بزرگترین مرکز تخصصی انواع چاپ در ایران چهارباغ دکتر معتبر کیسه راشل،توری بسته بندی محصولات کشاورزی