برش لیزر فناوری است، که در دهه های اخیر بیشترین کاربرد را در فرم دادن و تغییر شکل اجسام سخت مانند آهن، پلاستیک، انواع فلزات، الماس و غیره داشته است، با استفاده از این تکنولوژی می توانید، طراحی های ظریف و پیچده هنری را با استفاده از انواع نرم افزار های قدرتمند طراحی  و به روی هر سطحی با بالاترین کیفیت انجام دهید.  از انواع دستگاه هایی که با استفاده از گاز های مختلف برش لیزر را انجام می دهند و امروزه جزء پر ترین دستگاه های برش لیزر می باشند، می توان به ماشین لیزر Nd، ماشین لیزر Nd-YAG و دستگاه برش لیزر co2 اشاره  کرد، که با استفاده از  جدید ترین متدها مانند برش لیزر پلاسما، برش لیزر هوا فضا، روش ساده برش لیزر، برش واتر جت و برش ورق با گیوتین خدمات برش فلزات را انجام می دهند. قیمت  خدمات برش لیزر با توجه به نوع دستگاه، روش انتخابی، طراحی و حجم کاری محاسبه و به اطلاع متقاضیان می رساند. در این روش ها به دلیل استفاده از به روز ترین تجهیزات دنیا طراحی ها با بالاترین کیفیت و عدم ایجاد سوختگی و تغییر رنگ در متر یال اصلی انجام می شود، و توانسته سطح مطلوبی از رضایت متقاضیان را کسب نماید.

از انواع دستگاه هایی که در گذشته برای برش لیزر فلزات از آن ها استفاده می شود، می توان به دستگاه های تراشکاری، دستگاه فرز، سنگ زنی و رزوه زنی اشاره کرد، که به علت دو باره کاری در برخی موارد، سوختگی برخی سطوح و مواد اصلی، سرعت پایین و در نیامدن قالب اصلی و غیره به سرعت جای خود را به دستگاه های مدرن امروزی دادند. امروزه در تمامی صنایعی که دقت و ظرافت اهمیت بسیار بالایی دارد از دستگاه های پیشرفته و مدرن برش لیزر استفاده می شود، برای مثال می توان صنایع آزمایشگاهی، طلا سازی، نظامی،  قطعه سازی و هوافضا را نام برد.

شرکت برش لیزر نیک از بزرگترین و مجهز ترین شرکت هایی است که با استفاده از به روز ترین تجهیزات دنیا در زمینه ی انجام برش لیزر آلومینیوم ارزان  ، آهن، برنج و غیره فعالیت می کند، و با استفاده از یک کادر مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بهترین نرم افزار های طراحی توانسته رضایت تمامی متقاضیان خود را کسب نماید و در کنار برترین شرکت های داخلی برش لیزر قرار بگیرد. متقاضیان محترم این خدمات می توانند به وب سایت این شرکت مراجعه کرده و با مشاهده نمونه کار های آن، سفارشات خود را در زمینه برش لیزر ثبت نمایند، تا کارشناسان شرکت برش لیزر نیک در اولین فرصت ممکن با آن ها تماس بگیرند و مشاوره های لازم را به متقاضیان بدهند.  

 

 

آدرسکرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

 


ترازو-باسکول لیزر ,استفاده ,دستگاه ,متقاضیان ,طراحی ,شرکت ,تجهیزات دنیا ,ترین تجهیزات ,دستگاه هایی ,انواع دستگاه ,بالاترین کیفیت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انواع مدل های جدید دستبند طلا و پابند طلا بـــرگــﮧ سفیـــــנ تخفیف ویژه Clash oOf Aps دختری از تبار مهر graygirl.blogfa.com