پروفیل استیل یکی از محصولات خام ورق های استیل می باشد که با نام قوطی استیل در بازار شناخته می شود و برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا از پروفیل های استیل برای ساخت نرده های ساختمان، راه پله ها، درب و پنجره، انواع دستگاه صنعتی مواد غذایی و غیره استفاده می شود، کالاهای متعددی با مشخصات فنی متفاوت تولید می شود که نقش مهمی در سرعت و کیفیت کالاها دارد.

با گذشت زمان صنعت گران برای تولید محصولات جدید، ورق های استیل را با فرم های متفاوت به صورت خام به می رسانند. بنابراین  و پروفیل استیل ، میلگرد استیل، لوله های استیل و غیره گسترش پیدا کرد و در ابعاد و شاخص‌های متفاوت به کارخانجات و شرکت های صنعتی به صورت استاندارد عرضه می‌شود.

کاربرد پروفیل استیل

از کاربردی ترین مصارف پروفیل ها می توان به اتصالات چند قطعه به یکدیگر اشاره نمود که مرز بین چند وسیله را تکمیل می کنند که غالباً از جنس استیل می باشند. پروفیل های استیل از نظر شکل ظاهری در دو نوع پروفیل استیل باز و پروفیل استیل بسته تقسیم بندی می شود تا به راحتی بتوان برای ساخت کالاهای مختلف به کار برد. به عنوان مثال از پروفیل های استیل باز که در مقاطع مختلفی چون U و Z ساخته می شوند، بهترین گزینه برای مصارف صنعت ساختمان می باشد.

معروف ترین سری پروفیل های استیل می توان به پروفیل های استیل گرید ۲۰۱ و گرید ۳۰۴ اشاره کرد. 

در نتیجه بهتر است پیش از پروفیل های استیل، تمام مشخصات ساخت پروفیل ها را بررسی نمائید تا مناسب ترین آلیاژ صنعتی را برای تولید کالاها اری کنید. پروفیل در واقع از ورق های استیل ساخته می شود که دارای مقطعی معین در ابعاد متفاوت است که بر اساس استانداردهای مشخص برش می خورند تا در ساده ترین قسمت های کالاها، دستگاه ها و وسایل دکوراسیون ساختمان از قبیل درب، پنجره و نرده ها به کار گرفته می شود. قیمت ارزان انواع پروفیل استیل 

همانطور که می دانید قیمت هر نوع پروفیلی، بستگی به جنس فولاد، ضخامت، خواص آلیاژ، درصد عناصری که با یکدیگر ترکیب شده اند و ابعاد مقاطع دارد. پس هنگام انواع پروفیل استیل باید تمام مسائل را در نظر داشته باشید. 

شرکت الف استیل در حوزه پروفیل، ورق، لوله و میلگرد استیل فعالیت دارد، از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موجودیت و قیمت هر یک از پروفیل ها با واحد تماس بگیرید. 

 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

 


ترازو-باسکول استیل ,پروفیل ,متفاوت ,تولید ,ابعاد ,انواع ,پروفیل استیل ,انواع پروفیل ,برای ساخت ,برای تولید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگیجات پرنسس اسکای استار ellislqk6 Rede کادو سرا وبلاگ آرش همه چی پز salamati