یوسف زمانی خواننده معروف و مشهور این روزهای عرصه موسیقی متولد 14 تیرماه سال 1371 در تهران هست. وی که در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه مشغول به تحصیل شد پس از مدتی و عدم علاقه کافی به این رشته تحصیلی با تغییر گرایش به رشته استودیو رفت و در این زمینه مشغول به تحصیل شد.

بیوگرافی یوسف زمانیبیوگرافی یوسف زمانی

 

به گفته یوسف زمانی در ابتدا به صورت مبتدی وارد عرصه موسیقی شد و در ابتدا با مخالفت خانواده روبرو شده بود و از این کار وی رضایتی نداشتند و این مخالفت ها ادامه داشت تا زمانی که برای اولین بار در دورانی که در خدمت سربازی بود وارد برنامه ی زنده ی تلوزیونی شد. پس از آن مخالفت های خانواده اش کاهش یافت و خانواده اش متوجه شده اند که وی در زمینه موسیقی و آهنگ استعداد فراوانی دارد.

یوسف زمانی -خوانندهیوسف زمانی -خواننده

یوسف زمانی می گوید :

"هم اکنون در استودیو شخصی خودم فعالیت می کنم و امیدوارم بتوانم در ادامه ی کارم موفق تر باشم و بتوانم کارهایی بسازم که دلنشین باشند و در دل هوادارانم بنشیند و مرا حمایت کنند."

شباهت صدای یوسف زمانی به مرتضی پاشایی

نکته جالب توجه اینست که صدای یوسف زمانی شباهت بسیاری به صدای مرتضی پاشایی دارد و برخی پیام های کاربران برای وی به این صورت است :

"سلام یوسف جان واقعن عالی حرف نداری صداتم مثل صدای مرتضی پاشایی است و واقعا خیلی دوستت دارم."

"سلام من دفعه اول که آهنگاتونو گوش کردم فک کردم مرتضی پاشایی هست صداتون عالیه."

"خداوکیلی صدات عالیه"

"بعد از مرتضی نفر اول ایرانی بی تردید"

"خداوکیلی یه چیزی میگم طرفداری مرتضی ناراحت نشن ولی خدایی صدات بالاتره . تو هر کاری کنی با مرتضی مقایسه میشی سعی کن همین جور به کارت ادامه بدی . دوست دارت البومت شاهکاره"

منبع : ویرگول


زومیت یوسف ,زمانی ,مرتضی ,پاشایی ,صدای ,مخالفت ,یوسف زمانی ,مرتضی پاشایی ,صدای مرتضی ,صدای یوسف ,بیوگرافی یوسف ,صدای مرتضی پاشایی ,یوسف زمانی خواننده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Aubreybgpgdekm9 Diary فروشگاه حمید گرافیک بهترین ارس فورج نمایندگی پکیج بوتان و ایران رادیاتور اجناس فوق العاده