موتور سایددرب های اتوماتیک چگونه کار می کنند؟

 بیشتر درهای اتوماتیک از حسگرهای تشخیص حرکت یا سنسورهای نوری که در طرفین درب نصب شده اند ، برای باز کردن / بسته شدن دربها استفاده می کنند. موتور ساید به دلیل مقاومت بالا و تحمل وزن زیاد در درب های صنعتی و بزرگ کاربرد زیادی دارد.

بسیاری از افراد تمایل دارند و بر این باورند که دربهای اتوماتیک ابداعی از دنیای مدرن است ، اما ممکن است شما را شگفت زده کند که بدانید دربهای اتوماتیک تقریباً نیم قرن است. با گذشت زمان ، این درها از نظر فنی پیشرفته تر شده اند ، اما این ایده مدتی است که به وجود آمده است.


کلیه درب های اتوماتیک ، صرف نظر از نوع یا طراحی آنها ، از سنسورهایی تشکیل شده است که در هنگام نیاز به باز و بسته شدن درها کمک می کنند. همچنین یکی از اقلام مورد استفاده برای باز و بسته شدن درب های اتوماتیک استفاده از موتور ساید می باشد.

درهای اتوماتیک برای استفاده از برق از موتور ساید برای باز کردن درب استفاده می کنند. از بازكننده اتومبیل غالباً به عنوان اپراتور اتومبیل یا اپراتور با انرژی پایین یاد می شود. انرژی کم به سرعت و نیروی نوسان باز شدن درب اشاره دارد. درهای بازكننده اتومبیل به آرامی درب را باز می كنند و اگر در حین باز شدن درب ، درب را در هر چیزی كه می تواند متوقف شود و حرکت نوسانی را معكوس كند ، وارد شود. این عملکرد ممکن است به سازنده دستگاه بستگی داشته باشد. این گزینه اندازه گیری ایمنی را برای افرادی که از داخل درب عبور می کنند یا به آن نزدیک می شوند فراهم می کند.

انواع موتور ساید

موتور ساید با استفاده از یک موتور الکتریکی ساخته شده است که توان مقاومت بسیار بالایی دارد در حال حاضر در اکثر کرکره های برقی از انواع مختلف موتور ساید استفاده می شود به دلیل اینکه موتور ساید مقاومت بالایی دارد و تحمل وزن های زیاد را می تواند تحمل کند از موتور ساید در انواع کرکره های برقی استفاده می شود برای بالا و پایین بردن موتور ساید می توان از ریموت استفاده کرد که استفاده از ریموت باعث شده است کار کردن با موتور ساید بسیار کاربردی و آسان باشد. همچنین موتور ساید از خلاص کن دستی استفاده می کند.

 

مزایای موتور ساید

موتور ساید حداکثر می تواند تا 1500 کیلوگرم وزن را تحمل کند. همچنین موتور ساید می تواند تعداد تردد بالایی را ساپورت کند. همچنین از نظر زیبایی بسیار کارآمد می باشد به این دلیل که این موتورها در بیرون از رول نصب می شود و این باعث می شود از لحاظ ظاهری بسیار مناسب باشد. موتور ساید بسیار کارآند هستند و طول عمر بالایی دارند و نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری نسبت به موتورهای دیگر دارند.

موتور ساید

این موتورها بسیار آسان می باشد می توان موتور ساید را از روش های اینترنتی و به صورت آنلاین اری کرد.


درب اتوماتیک -دوربین مدار بسته- شرکت اشل موتور ,ساید ,استفاده ,اتوماتیک ,تحمل ,بسته ,موتور ساید ,بالایی دارد ,ساید بسیار ,ساید موتور ,همچنین موتور منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروردین موزیک | دانلود آهنگ جدید دهکده سینمای خانگی ایران دانلود تحقیق فروشگاه ایران5040