فناوری اطلاعات با حضور اینترنت اشیا

جای تعجب نیست که با همه پیشرفت های فناوری که در طول چند دهه گذشته شاهدش بودیم، جهان نیز هوشمندتر و به هم متصل تر از گذشته شده باشد. دیگر آن روزها که رایانه ها و دستگاه ها فقط در شرکت های بزرگ یافت می شد یا تنها چند برند معتبر از این وسایل استفاده می کردند گذشته است.  واقعیت این است که این روزها رایانه و دستگاه های پیشرفته هر جایی همچون خانه ها، ساختمان ها، دفاتر و حتی در جیبمان نیز یافت می شوند.

زیبایی اینترنت اشیا در این است که همه دستگاه ها می توانند با هم در ارتباط باشند. در این اتصال، دستگاه ها با یکدیگر و با کاربران ارتباط برقرار می کنند تا بتوانند از طریق فرآیندهای هوشمند حجم وسیعی از داده ها را تولید و پخش کنند. بر اساس تعریف سایت Deloitte، اینترنت اشیا مجموعه ای از فناوری های و فرآیندهای تجاری وابسته است که دستگاه ها را قادر می سازد اطلاعات را با هم رد و بدل کنند و فرصتی را فراهم می آورد تا بر اساس منبع جدید اطلاعات شرایط ارزیابی و بر اساس آن رفتار شود. بر اساس گفته های نیک جونیز رییس بخش تحقیقات در گارتنر، اینترنت اشیا تلاش می کند فرصت های جدیدی برای نوآوری در عرصه کسب وکارهای جدید فراهم آورد و بیشتر این ها از فناوری های جدید یا بهبود یافته بهره خواهند بود.


تیم تولید محتوای بهیدو دستگاه ,جدید ,فناوری ,اساس ,گذشته ,اطلاعات ,اینترنت اشیا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انرژي خورشيدي -Solar Energy جانی و دلی... انواع ساعت مچی در سایت ما لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دانلود تحقیق