ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6 


قیمت : 295000 تومان


برند : Miscellaneous


پستی ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6 


قیمت ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6


 


نقد و بررسی تخصصی

ساعت‌ها هوشمند در سال‌های اخیر محبوبیت بالایی پیدا کرده است و همین باعث شده تا کمپانی‌های زیادی اقدام به تولید و عرضه این محصولات کنند. اگر به دنبال ساعتی با امکانات در عین حال مقرون به‌صرفه هستید، ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6 یکی از گزینه‌هایتان است. در ادامه بیشتر با این مدل آشنا می‌شویم.

طراحی

ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6 شباهت بسیاری به ساعت اپل دارد. این شباهت فقط به دلیل مربعی بودن فریم این مدل نیست. جنسی که برای این ساعت در نظر گرفته شده ترکیبی از پلاستیک و فلز است. بند این ساعت لاستیکی و تفاوت آن با اپل استفاده از قفل‌بند با سگکی ساده است. این مدل به دوربین مجهز شده است.

بلوتوث

ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6 با توجه به بهره‌گیری از تکنولوژی بلوتوث می‌تواند به انواع گوشی هوشمند متصل شده و این امکان را به شما می‎دهد تا پس از اتصال بلوتوثی ساعت هوشمند و گوشی موبایل خود به یکدیگر تماس ها و پیام های دریافتی بر روی گوشی موبایل را به راحتی از طریق ساعت هوشمند پاسخ دهید.

گام شمار

استفاده از قدم شمار در کشور‌هایی مثل انگلستان، امریکا، استرالیا، فرانسه و ژاپن به‌عنوان وسیله‌ای بی‌خطر برای پیشگیری از چاقی پیشنهاد شده است. این ساعت به این حسگر مجهز شده است. اگر شما هم به ورزش‌هایی مانند دویدن با پیاده روی علاقه دارید با استفاده از این حسگر می‌توانید میزان قدم‌هایتان به همراه زمان پیاده‌روی‌تان بسنجید. این وسیله بخصوص برای بیماران قلبی، دیابتی و افرادی که مایل به کاهش وزن هستند مناسب است. قدم شمار برای خانم‌های خانه دار هنگام انجام کارهای روزمره کارایی دارد. این ساعت با استفاده از حسگر گام شمار، سطح فعالیت‌های فیزیکی و بدنی شما را آشکار می‌سازد.

مانیتورینگ خواب

ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6 قابلیت مانیتورینگ خواب را دارد. در تحقیقات علمی جدید اهمیت میزان ساعت خواب برای سلامتی به شدت توصیه شده است. این ساعت به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از مانیتورینگ خواب، میزان خواب‌ محاسبه کنید. با استفاده از این ویژگی شما از کم خوابی یا حتی خواب بیش از حدتان مطلع می‌شوید. با استفاده از این ویژگی، علاوه بر سلامت بیشتر، سرحال‌تر و پر انرژی خواهید بود.

سایر ویژگی‌ها

یکی از ویژگی‌های این مدل قابلیت استفاده از این ساعت برای عکاسی با گوشی است. اگر زمانی از گوشی‌تان فاصله داشته باشید و بخواهید عکس بگیرید می‌توانید از ساعت به عنوان ریموت استفاده کنید. ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6 علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده، به دوربین مجهز شده است. اگر جایی باشید که نتوانید یا نخواهید از دوربین گوشی‌تان استفاده کنید، می‌توانید به آسانی از دوربین ساعتتان برای ثبت تصاویر استفاده کنید. این مدل از طریق بلوتوث به گوشی هوشمندتان متصل می‌شود و شما پس از اتصال قادر هستید پیام‌ها و تماس‌هایتان را بر روی ساعت مشاهده کنید و به آن پاسخ دهید.

نتیجه‌گیری

ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6 برای افرادی که تمایل به تهیه ساعت هوشمند در عین حال از نظر اقتصادی مقرون به صرفه را دارند گزینه مناسبی است. این مدل سیم‌کارت‌خور است و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.


 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


اگر قصد تهیه ساعت هوشمند مقرون به صرفه دارید، ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6 یکی از گزینه‌هایتان است. این مدل فریمی مربعی دارد.سازندگان این ساعت تلاش کردند تا این مدل از علاوه بر کارایی، برای تمامی افراد انتخاب مناسبی باشد. اتصال این ساعت به گوشی هوشمند از طریق بلوتوث است. با اتصال این ساعت به گوشیتان قادرید از امکانات این مدل استفاده کنید. این مدل به صفحه نمایش رنگی و لمسی مجهز شده است. این صفحه نمایشگر جذابیت این ساعت را دوچندان کرده است. این ساعت به شما قابلیت مکالمه را می‌دهد. با استفاده از این قابلیت شما کمتر از گوشیتان استفاده می‌کند و خطر گم شدن آن کمتر می‌شود. این مدل علاوه بر این امکانات به دوربین مجهز شده است. شما جدا از دوربین ساعت، می‌توانید از این محصول به عنوان ریموت برای کنترل دوربین گوشیتان استفاده کنید. این ساعت وزن کمی دارد و به صورتی طراحی شده تا استفاده در طول روز دستتان را خسته نکند. از ویژگی‌های دیگر این کالا می‌‌توان به امکان پاسخ‌گویی به پیام‌ها و تماس‌ها اشاره کرد.


 



تصاویر بیشتر


 



ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6
ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6
ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6


 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6
ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6
ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6


 


 


ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6 ارزان , ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6 با قیمت ارزان , Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , پستی ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6 , اینترنتی ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6, ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6 با قیمت 295000 , ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6 فقط 295000 , Miscellaneous ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6 , Miscellaneous با قیمت 295000,kharid ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6, gheymat ساعت هوشمند ریدوکس مدل X6  


هر چی که بخوای ساعت ,هوشمند ,ریدوکس ,استفاده ,دوربین ,گوشی ,هوشمند ریدوکس ,ساعت هوشمند , ساعت ,استفاده کنید ,دوربین مجهز ,ساعت هوشمند ریدوکس ,مشاهده جزئیا? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تولیدی کتری قوری تی تی کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد Sport تک سایت ایران فایل tarjomeh0t0100 تخفیفان تیک تاک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. مذهبی-اخلاقی