ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001 


قیمت : 250000 تومان


برند : Miscellaneous


پستی ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001 


قیمت ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001


 


معرفی

امروزه با پیشرفت گجت‌­های پوشیدنی این کالا ها علاوه بر زیبایی، امکانات بسیاری برای کاربران فراهم می‌کنند. از همان اوایل ورود ساعت هوشمند به بازار، این گجت توانست تمامی توجهات را به خود جلب کند. ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 یک انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال یک ساعت هوشمند هستند.

تاریخچه ساعت هوشمند

اولین ساعت های هوشمند را می‌توان همان ساعت‌هایی دیجیتالی که در دوران کودکی از آن استفاده می­‌کردیم بدانیم. اما شاید بتوانیم اولین ساعت هوشمند به معنای واقعی را ساعت هوشمند سیکو بدانیم. Pulsar یکی از برندهایی است که سیکو آن را سال 1978 . با نگاه به  NL C01 یک گجت اولیه را می‌بینیم که تقریبا هیچ چیز برای ارائه ندارد. ولی این ساعت در زمان خود حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است. این ساعت قادر به ذخیره 24 رقم اطلاعات بود. با پیشرفت فناوری، روز‌ به روز این ساعت‌‌ها کامل‌تر شده امکانات بیشتری برای آن‌ها تعبیه شد. تا امروز که ساعت‌های هوشمند با کارایی بالا گوشی‌­­های هوشمند شده اند.   

طراحی و ساخت

طراحی ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الهام گرفته از ساعت‌­های هوشمند اپل است. صفحه نمایش مستطیل شکل این مدل خاص و زیبا است. این کالا ساعت برای آقایان و خانم‌­ها در تمامی سنین مناسب است و شما می­‌توانید از این گجت در همه‌­جا استفاده کنید. صفحه مربعی شکل این کالا، مانند یک گوشی هوشمند با ابعاد کوچک بر روی مج دستانتان است. طراحی این محصول به صورتی بوده است که به راحتی با تمامی لباس‌های شما ست می‌­شود و علاوه بر کارایی فوق­العاده، ظاهری شکیل‌­تر خواهید داشت. جنس بدنه این ساعت پلاستیک و جنس بند آن لاستیکی است. برند تی سریز برای این کالا 5 رنگ مشکی، نقره‌ای، طلایی، رزگلد و سفید در نظر گرفته است. این مدل بسیار سبک است و شما را در استفاده‌های دراز­مدت خسته نخواهد کرد.

امکانات

ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل می‌شود و شما می‌­توانید به راحتی از امکانات این کالا بهره‌مند شوید. یکی از قابلیت­‌های این ساعت، بهره‌مندی از ویژگی گام شمار است. شما به وسیله این کالا می توانید تعداد قدم هایتان را محاسبه کنید. با محاسبه تعداد قد‌م‌­ها شما قادر به تخمین مسافت طی شده در روز و میزان تحرکتان هستید. این ویژگی در دنیای امروزی که تحرک و ورزش در زندگی روزمره کم شده است، بسیار ارزشمند است. شما می­توانید هر روز هدفی برای میزان پیاده‌روی تعیین کنید، در نهایت با استفاده از این ساعت هوشمند تعداد گام­‌هایتان را محاسبه کنید.این مدل قابلیت نصب سیم‌کارت و کارت حافظه دارد. ویژگی برقراری تماس یا پاسخ به تماس‌های دریافتی،یکی دیگر از امکانات با اهمیت این محصول است که موجب می‌شود زمانی که تمایل به استفاده از گوشی هوشمندتان را ندارید با استفاده از این ساعت قادر هستید نیاز‌های روزمره‌تان را برطرف کنید.


 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


ساعت هوشمند «WE DZ09» از سری تی، محصولی خوش‌ساخت برای استفاده‌های روزمره است. این محصول بدنه‌ای فلزی دارد که به استحکام آن افزوده است. این مدل در رنگ‌های متنوعی عرضه شده تا کاربران با سلیقه‌های مختلف بتوانند این ساعت را در رنگ موردعلاقه‌شان اری کنند. این ساعت هوشمند، با دستگاه‌های اندرویدی سازگار است با اتصال بلوتوث به آن‌ها وصل می‌شود. این دستگاه که از نمایشگر رنگی و لمسی بهره می‌برد به رابط کاربری بسیار آسانی مجهز شده تا کاربران با کمترین دانش نیز بتوانند از آن استفاده کنند. اپلیکیشن‌های کاربردی متعددی در WE DZ09 نصب شده است؛ این اپلیکیشن‌ها شامل، گام شمار، فایل منیجر، QR Code، آلارم، Anti-Lost و . می‌شود. باتری این محصول 380 میلی‌آمپر ساعتی است و طول عمری در حدود 6 ساعت دارد. در صورتی که ساعت هوشمندتان را گم کردید می‌توانید با قابلیت Anti-Lost آن را بیابید.


 



تصاویر بیشتر


 



ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001
ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001
ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001


 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001
ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001
ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001


 


 


ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001 ارزان , ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001 با قیمت ارزان , Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , پستی ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001 , اینترنتی ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001, ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001 با قیمت 250000 , ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001 فقط 250000 , Miscellaneous ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001 , Miscellaneous با قیمت 250000,kharid ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001, gheymat ساعت هوشمند وی سریز مدل WE DZ09 الف001  


اینجا همه چی هست ساعت ,هوشمند ,dz09 ,سریز ,الف001 ,کالا ,ساعت هوشمند ,dz09 الف001 , ساعت ,سریز مدل we , miscellaneous ,مشاهده جزئیات محصول منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دبیرستان علامه حلّی گنبد دانلود فیلم و سریال شرکت تاسیسات نفت و گاز بانه ارزان فروشگاه آنلاین بزرگترین مرجع کشور فرانسه دانلودستان nilu joon اجناس فوق العاده فروش کاغذ a4 درچالوس نوشهر کلاردشت