پروتز مو درمان نیست، بهترین و سریع ترین روش ترمیم مو است، زمانی که هیچ یک از روش های درمانی کارساز نیست. زیبایی گرایشی کاملا طبیعی بین همه انسان ها می باشد و زیبایی مو تاثیر بسزایی روی زیبایی ظاهر انسان دارد. اعتماد به نفس افرادی که موی زیبایی دارند بیش تر از سایر افراد می باشد. اگر مخالف این موضوع هستید کافیه یک بار تجربه کنید.

روش های مختلف ترمیم مو چیست ؟

انسان از ديرباز روش هاي متنوعي را بازگرداندن موهاي از دست رفته امتحان كرده است. از درمان هاي طبيعي و سنتي، استفاده از دارو و مكمل هاي دارويي تا كاشت مو و كلاه گيس. اما هر كدام از اين روش ها مزایا و معایبی دارند و گاهی نیز کارساز نیستند.
کاشت مو : کاشت مو رایج ترین روش ترمیم مو در حال حاضر می باشد اما معایب زیادی دارد که باید قبل از اقدام به آن حتما بدانید. تضمینی در نتیجه مطلوب در این روش وجود ندارد.
کلاه گیس : کلاه گیس روشی که بشر از آن در گذشته بیشتر استفاده میکرد و به دلیل طبیعی نبودن حالت مو به مرور زمان این روش را کنار گذاشت.
پروتز مو : این روش ترمیمی جدیدترین روشی است که برای زیبایی مو انجام میشود. نتیجه مطلوب در کوتاه ترین زمان، بدون عمل، طبیعی ترین حالت، قابل بازگشت به حالت اولیه


هوپو زیبایی ,انسان ,طبیعی ,پروتز ,نتیجه مطلوب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انجمن اسلامی ورزشکاران مشاور ایمنی درب های ضد حریق گرمایش برودت پارس گروه پاورا تمامی اخبار روز ورزشی دنیا تخفیف دونی بهارانه ????