ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9 


قیمت : 760000 تومان


برند : Miscellaneous


پستی ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9 


قیمت ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9


 



 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9 دارای صفحه ای دایره ای شکل رنگی و تمام لمسی با کیفیت و رزولوشن بالا می باشد که در زیر نور آفتاب نیز کیفیت قابل قبولی را دارا می باشد زیرا قابلیت کم یا زیاد کردن نور صفحه نمایش را دارد و شما میتوانید با توجه به نیاز خود نور صفحه را کم یا زیاد نمایید.
همچنین این ساعت بندهای قابل تعویض دارد اما باید توجه داشته باشید فقط بندهای سیلیی اپل واچ با این ساعت سازگار می باشد و بندهای فلزی و . به این ساعت نمیخورد.
از طرفی یکی دیگر از قابلیت های این ساعت امکان مشاهده دقیق درصد عددی باتری باقیمانده از داخل نرم افزار گوشی می باشد.
این ساعت همواره مانند پزشک همیشه شما را یاری میکند و هر زمان و در هر مکانی که لازم باشد میتواند ضربان قلب و فشارخون شما را محاسبه کرده و اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار دهد.
ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9 دارای آداپتور شارژ با کیفیت در داخل بسته بندی ساعت می باشد که بسته به نوع و مدل ساعت مدل آداپتور تغییر میکند به همین دلیل میزان طول عمر باتری ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9 نسبت به مدل های قبلی بیشتر می باشد زیرا که مخاطبان قبلا به ناچار باید از آداپتورهای تلفن همراه خود برای شارژ کردن ساعت استفاده مینمودند که این امر باعث ضعیف شدن باتری و کم شدن طول عمر باتری ساعت میشد.
همچنین ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9 دارای استاندارد ضد آب IP67 می باشد و میتواند از نفوذ آب به درون ساعت جلوگیری کند پس دیگر نباید نگران خیس شدن ساعت یا افتادن ساعت داخل آب باشید البته توصیه ما این است که از فرو بردن ساعت در زیر آب خودداری نمایید زیرا ممکن است آب به درون ساعت نفوذ نماید.
ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9 میتواند شما را برای انجام ورزش های روزمره یا اینکه در حالت عادی با مد های متفاوت ورزشی یاری کند و هر زمانی که شما نیاز به محاسبه فشار خون یا ضربان قلب داشتید به شما کمک کند.
شما میتوانید با ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9 زمانی که به پیاده روی یا ورزش میپردازید میزان مسافت , قدم های پیموده شده و کالری که در آن مسیر سوزانده اید را مشاهده کنید.
یکی دیگر از قابلیت های ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9 که میتوان به آن اشاره کرد دارا بودن هشدار لرزشی برای اعلام تماس و پیامک های دریافتی و پیام ها و اطلاعیه هایی که در شبکه های مجازی برای شما ارسال میشود .
همچنین ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9 قابلیت کنترل کیفیت خواب را نیز دارا می باشد که به شما میتواند کمک مفیدی کند و برای کسانی که در روز زمان زیادی را پشت میز طی میکنند و تحرکی ندارند دارای مد یادآوری عدم تحرک نیز می باشد.


 



تصاویر بیشتر


 



ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9
ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9 ارزان , ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9 با قیمت ارزان , Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , پستی ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9 , اینترنتی ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9, ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9 با قیمت 760000 , ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9 فقط 760000 , Miscellaneous ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9 , Miscellaneous با قیمت 760000,kharid ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9, gheymat ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل WearFit 9  


ناودون ساعت ,wearfit ,کالکشن ,گیفت ,هوشمند ,نمایید ,هوشمند گیفت ,گیفت کالکشن ,ساعت هوشمند , ساعت ,کلیک نمایید ,مشاهده جزئیات محصول منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Liacciygf939 site خریدو فروش فلزیاب آنتنی در تهران 09372131009 طنین متین سرو خریدار ضایعات کاغذ باطله و کتاب و روزنامه درآمد میلیونی واقعی یادگیری زبان economicbranding.com فروشگاه فلزات