بهترین فیلم های اکشن 2020 ،در این روزهای که بیماری کرونا همه جا را فرا گرفته  تنها راه ماندن در خانه است، زیرا ممکن در صورت رفتن به بیرون بدون دلیل سلامتی خود و اعضای خانواده را به خطر بیاندازید. در این مقاله قصد داریم برای سرگرم شدن شما دوستان گرامی در فضای خسته کننده قرنطینه لیست بهترین فیلم و سریال های خارجی را برای شما معرفی کنیم.

همه از فیلم های تخیلی و اکشن خوشمان می آید،نمونه ای این فیلم های می توانیم به فیلم های ابر قهرمانی اشاره کنیم، هر چند این فیلم های بر اساس داستان واقعی نیستند و از جنبه سرگرمی نگاه کنیم. فیلم های و سریال خوبی برای گذراندن اوقات فراغت هستند.

دانلود فیلم Bloodshot 2020

فیلم #بلادشات با هنر نمایی vin-diesel یکی از بهترین فیلم های اکشن می توانیم نام  ببریم، شاید وین دزیل یا مارک سینکلر وینسنت را با بازی در فیلم سریع و خشن همه ما بشناسیم.

خلاصه داستان فیلم بلادشات:

در این فیلم فردی نام ری گریسون در یک ادم ربای همسر خود را از دست می دهد و بعد از قاتل همسر خود می خواهد که او را بکشد و گرنه هر جا باشد او را پیدا کرده و بدون هیچ شانسی او را می کشد، سپس قاتل ری گریسون را  می کشد. اما وقتی ری از خواب بر می خیزد می‌بیند اتفاقاتی برای او افتاده است، او دارای قدرت ابرقهرمانی است، به گونه ای که در بدن او میلیونها موجوداتی هستند که بدون او را بازسازی می کنند،اما این پایان کار نیست افرادی این تکتلوژی یا فناوری داخل بدن او گذاشته اند تا به اهداف خود برسند.

مشاهده بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۰ در قرنطینه



جدیدترین مطالب روز فیلم ,است، ,اکشن ,بهترین فیلم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

امین-اندروید | دانلود بازی و نرم افزار اندروید پایگاه قرآنی-فرهنگی دارالقرآن تخفیف ویژه فقط برای امروز کنکور 100 درصد