چگونه یک دعوا می تواند در روابط شما خوب باشد؟

اوکاواکا در یک رابطه نمک و فلفل است ، اما باید با اعتدال و به دلایل جدی انجام شود. از "چنگ زدن" با شریک زندگی خود دریغ نکنید زیرا می توانید مواردی را که انتظارش را ندارید ببینید و به شما در بهبود رابطه کمک می کند.

 

احساسات منفی را پاک می کند

هیچ چیز بدتر از این نیست که بسیاری از امور را در یک رابطه بگذاریم بدون اینکه گفته شود. شما جمع می شوید ، جمع می شوید و در مقطعی شیوع آن رخ خواهد داد! اما این شیوع لزوماً به معنای آن نیست که منجر به گسست یا گسست در روابط شما شود. رفتن به هر دعوا که منجر به رابطه شود می تواند نجات بخش باشد. دوری از نزاع ها منجر به انباشت مشکلات می شود. درگیری در یک رابطه مثمر ثمر است زیرا مشکلات عاطفی ناشی از آن را "پاکسازی" می کند. پس از دعوا ، انرژی منفی برداشته می شود و می توانید مکالمه آرام با شریک زندگی خود ادامه دهید.

می بینید که شریک زندگی شما واقعاً چه فکر می کند

 

در یک نزاع "خوب" ، کسی به دنبال کاهش یا آسیب رساندن دیگری نیست. این پرسپکتیو است که شما باید برای مقابله با شریک زندگی خود مقابله کنید. بنابراین شما می توانید آنچه را که در مورد او فکر می کنید بدون پایین آوردن یا پایین آمدن او ، درست مثل او بگویید. اگر یاد بگیرید که به مشاجرات گوش دهید ، خواهید فهمید که همسرتان واقعاً درباره شما یا رابطه شما چه فکر می کند و بنابراین می توانید نتیجه گیری های خود را به دست آورید.

شما یاد می گیرید که سازش کنید

 

درگیری واقعی چیزی است که منجر به سازش خواهد شد. او به دنبال برندگان و بازندگان نیست. بزرگترین نتیجه حاصل از نزاع هنگامی حاصل می شود که میانگین راه حل پیدا شود. این مصالحه نشان می دهد که شما هر دو می خواهید با هم ادامه دهید و حاضر هستید یک قدم عقب بردارید. شما با شریک زندگی خود همیشه و همیشه موافق نخواهید بود ، اما مهم است که هم بدانید که می توانید راه حل را پیدا کنید و نه کسی در حال حرکت است!

منبع: همسرتایم https://hamsartime.ir/
javadtaken رابطه ,زندگی ,توانید ,شریک ,منجر ,دعوا ,شریک زندگی ,ادامه دهید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قالیشویی در اصفهان | خلیج فارس فری فارسی دانلود رایگان جدیدترین سریال های ترکی آرایشی و مراقبت پوست نجوم و فضانوردی اموزش مجازی دوره بازرسی جوش سطح 1و2 با مدرک بین المللی ارزانی مـــعـــجـــزه زنــــدگـــیــــم گروه خدمات دیجیتال یارا