قیمت شارپ 351

شارپ 351 یک دستگاه چند منظوره است که با آن می توانید نیازهای خود را برطرف کنید. با استفاده از این دستگاه می توانید از کیفیت چاپ 720 dpi بهره مند شوید. بنابراین این دستگاه کپی می تواند جزئیات و وضوح مورد نیاز را در فایل ها و اسناد مختلف به نمایش بگذارد.

دستگاه شارپ 351 در انجام عملیات های چاپ، کپی، اسکن از سرعت مناسب و قابل قبولی برخوردار می باشد. با این مدل دستگاه کپی می توانید در هر دقیقه 45 برگه را کپی و یا پرینت بگیرید. بنابراین می توانید نیازهای کاری روزانه خود را با این دستگاه برطرف کنید.

اگر دستگاه چاپ را برای مراکز چاپ و نشر اری کنید از بیشترین کارهایی که با دستگاه چاپ انجام خواهید داد کپی دو طرفه خواهد بود. بنابراین این دستگاه به شما این امکان را می دهد به صورت خودکار از دو طرف برگه کپی بگیرید و نیازی به جابجا کردن برگه اصلی نداشته باشید. قابلیت کپی دو طرفه باعث افزایش سرعت عملکرد دستگاه خواهد شد. شارپ 351 از کپی دوطرفه برخوردار است.

بهتر است بدانید که قیمت شارپ 351 در سایت های مختلف متفاوت است. زیرا درجه بندی و میزان کارکرد این دستگاه ها متفاوت می باشد. شارپ 351 با دارا بودن صفحه نمایشگر لمسی از کاربرد آسان و مدیریت راحت تری برخوردار است. از طریق این صفحه نمایشی می توانید تمامی اطلاعات موردنیازتان را مشاهده کنید. همچنین دستگاه شارپ 351 دارای 4 مخزن 500 برگی است. در مجموع این مدل دستگاه کپی می تواند 2000 برگه را در خود نگه دارد. بنابراین برای مدت زمان طولانی احتیاجی نیست دستگاه را پر کنید.

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد می توان گفت پرداخت قیمت شارپ 351از نظر اقتصادی توجیه پذیر می باشد. زیرا این دستگاه از نظر عملکرد و کارایی در سطح خوبی قرار دارد. همچنین این دستگاه چند منظوره است و با یک دستگاه می توانید تمامی نیازهای خود را برطرف سازید. حتی الامکان سعی کنید دستگاه استوک را از گاه معتبر اری کنید. گاهی معتبر است که خود وارد کننده دستگاه استوک باشد.

.ادامه مطلب درکپی ایران.جهت مشاوره09148659399


کپی ایران دستگاه ,شارپ ,توانید ,بنابراین ,برگه ,برخوردار ,قیمت شارپ ,توانید تمامی ,دستگاه استوک ,اری کنید ,دستگاه شارپ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بیا برا خرید املاک سایت درسی|ویرگول|دانلودنمونه سوال|سوالات هفتم هشتم نهم|پایه هفتم ،هشتم، نهم |گام به گام فروشگاه آنلاین یکم بیشتر بمون گل سنگ خرید اینترنتی دانلود فیلم و سریال ایرانی