قیمت شارپ MX-M464N

قیمت شارپ MX-M464N به دلیل اینکه یک دستگاه 4 کاره است بسیار مناسب می باشد. زیرا با یک دستگاه می توانید تمام کارهای خود از قبیل کپی، پرینت، اسکن و فکس را انجام دهید. بنابراین دستگاه کپی چند کاره از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. از طرفی دستگاه چند منظوره برای افرادی که فضای کافی ندارند یک انتخاب ایده آل به شمار می آید.

بهتر است بدانید که قیمت ماشین های اداری از قبیل قیمت شارپ MX-M464N   تا حد زیادی به نده و گاهی که از آن اری می کنید بستگی دارد. زیرا ندگان و گاه های معتبر قیمت های مناسب تری را به مشتریان ارائه می دهند. از دیگر عوامل موثر بر قیمت دستگاه های کپی استوک یا آکبند ن و انتخاب یا حذف آپشن های اختیاری دستگاه می باشد.

قبل از فتوکپی شارپ MX-M464N بهتر است با ویژگی های آن آشنا شوید. زیرا ویژگی های دستگاه بر قیمت شارپ MX-M464N تاثیرگذار هستند. رزولوشن این مدل دستگاه کپی در حالت پرینت و کپی 600*600 dpi می باشد. بنابراین با این دستگاه کپی می توانید از چاپ با کیفیت و وضوحیت بالا بهره مند شوید.

همچنین با این دستگاه کپی می توانید 999 برگه را به صورت متوالی کپی کنید. قابلیت زوم در این دستگاه 25 تا 400 درصد می باشد. حداکثر سایز کاغذ مورد استفاده این دستگاه A3 است. مدت زمان گرم شدن دستگاه 12 ثانیه می باشد. این دستگاه کپی قادر است اولین کپی را در مدت زمان 3.9 ثانیه آماده کند.

بنابراین از نظر گرم شدن و تهیه اولین کپی از سرعت و عملکرد بالایی برخوردار است. از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه کپی ظرفیت ورودی کاغذ بالای آن است. ظرفیت حداکثر کاغذ در این مدل دستگاه کپی 3500 برگ می باشد. بنابراین تا مدت زمان طولانی احتیاجی به پر کردن سینی دستگاه نخواهید داشت.

فتوکپی شارپ MX-M464N به دلیل چند منظوره بودن از سرعت های مختلفی برخوردار است. سرعت کپی این مدل دستگاه کپی 46 صفحه در هر دقیقه برای A4 و 24 صفحه در هر دقیقه برای A3 می باشدادامه مطلب درکپی ایران.جهت مشاوره09148659399


کپی ایران دستگاه ,قیمت ,شارپ ,m464n ,بنابراین ,سرعت ,قیمت شارپ ,دقیقه برای ,باشد بنابراین ,فتوکپی شارپ , دستگاه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مستند باز ,موسیقی و فیلم و بهترین سگ ها اجناس فوق العاده دانلود کارتون مووی کا Braydenyodhh0 Rede خبر فوری