پمپ آب خانگی لیو مدل 1.5 اسب

شرکت لئو یکی از تولید کنندگان مطرح و بزرگ چینی متشکل از چند کارخانه است که در زمینه تولید انواع پمپ در حال فعالیت است. یکی از افتخارات لیو این است که به عنوان اولین تولید کننده پمپ توانست سهام خود را وارد بورس چین نماید. امروزه محصولات این شرکت به بیش از 120 کشور دنیا صادر می شود. که بالای 60% از محصولات آن به کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می گردد.

پمپ دو پروانه لئو مدل 2ACM110

پمپ خانگی  ساخت کشور چین از نوع دو پروانه است که برای پمپ کردن مایعات سرد و گرم و سیال های غیر خورنده و تمیز مناسب می باشد. این پمپ را می توانید برای افزایش فشار آب مصرفی در مصارف خانگی و همچنین جهت پمپ تزریق دیگ بخار استفاده نمود. از امتیاز های این پمپ می توان به صدای کم، سادگی ساختمان و کاربرد آسان آن اشاره نمود. دیگر مزایای این پمپ آب خانگی به امکان حمل و نقل آسان به دلیل سبک بودن وزن آن نام برد. بدنه پمپ 2ACM از جنس چدن و پروانه آن از جنس برنج است.

پمپ دو پروانه لئو مدل 2ACM110

مشخصات پمپ دو پروانه لئو مدل 2ACM110

پمپ دو پروانه لئو مدل 2ACM110 دارای حداکثر فشار یا ارتفاع ( هد) 47 متر و بیشترین آبدهی یا دبی 8.7 متر مکعب در ساعت می باشد که می توان از آن برای ساختمان مسی استفاده نمود. سایز دهانه ورودی 2ACM110 برابر 1-1.2 اینچ است. دمای مجاز سیال مورد استفاده 80 درجه سانتی گراد است. دارای ولتاژ 230 ولت است. مجهز به شیر هواگیری برنجی که با دست به راحتی باز و بسته می شود و همچنین دارای پیچ برنجی تخلیه بدنه یا هوزینگ بوده که در هوای سرد برای جلوگیری از یخ زدگی پمپ می توان توسط این پیچ سیال موجود در آن را تخلیه کرد. جنس پایه 2ACM110 لیو چدنی است. کلاس عایق حرارتی آن F است. این پمپ با توجه به کیفت بالای آن و از طرفی قیمت مناسب جزء گزینه های مناسب برای منازل و آپارتمان های مسی است. این پمپ دارای گارانتی 24 ماهه است.


ویدفکتور پروانه ,2acm110 ,دارای ,توان ,نمود ,سیال ,استفاده نمود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جهان زیست شناسیBiology آوند پرینتر یدک کش و امدادخودرو آموزشگاه رانندگی در مشهد،آموزشگاه آنلاین رانندگی مشهد طاهر نیوز - اخبار جدید ZIBAKENAR amozeshgahfanni