" دانلود بازی گشت پلیس 1 با پول بی نهایت مود شده "

- گشت پلیس یک نسخه مود شده برای اندروید رایگان

 » نسخه نهایی 3.9 در سایت قرار گرفت.

 

بازی گشت پلیس یک بازی جدید ایرانی است که توسط استودیو هنر نور و حرکت توسعه داده شده و برای پلتفرم اندروید منتشر شده است. این بازی داستان یک پلیس گشت است که شما هدایت آن را به عهده دارید، در واقع شما باید در خیابان های تهران گشت بزنید و مجرم پیدا به محض پیدا کردن باید به تعقیب و گریز بپردازید و دستگیرش کنید.


در بازی گشت پلیس شما باید به خیابان ها و مکان های مختلف شهر تهران به صورت شبانه روزی گشت بزنید و مجرمان مختلف را پیدا و دستگیر کنید و با تکرار این کار رتبه خود را ارتقاء می دهید، باشگاه تیراندازی نیز در بازی وجود دارد که می توانید در آن جا با تفنگ تمرین کنید تا هدف گیری های خود را ترمیم ببخشید و مهارت بیشتری کسب کنید، آیتم ها مخفی نیز در بازی وجود دارد که آن ها را از طریق شبکه های اجتماعی بازی می بایستی کشف کنید. هم اکنون می توانید این بازی بسیار جذاب را به همراه نسخه مود شده آن از دارک روید دریافت کنید.


| دارک روید | اعماق تاریک اندروید | بازی ,پلیس ,اندروید ,پیدا ,نسخه ,وجود دارد ,بازی وجود ,دانلود بازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سحا فایل هر چی که بخوای خندانده آموزش نوشتن و خواندن زبان بلوچی دانلود آهنگ جدید فروش قطعات ماشین های ایرانی کتابخانه عمومی مرحوم مهندس حسین گران سیستم همکاری در فروش لیان آنلاین مدرسه شاداب