ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08 


قیمت : 113000 تومان


برند : TTY


پستی ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08 


قیمت ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08


 


نقد و بررسی تخصصی

مدل GT08 محصول برند تی تی وای است که نسبت به ساعت‌های هوشمند برندهای معتبر قیمت پایین‌تری دارد. این ساعت هوشمند به امکانات اولیه مجهز شده که نیازهای ابتدایی کاربر را برطرف می‌کند.

معرفی

مدل GT08 یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه است که امکانات کاربردی برای آن در نظر گرفته شده است. این ساعت هوشمند از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل می‌شود و قابلیت‌های ورزشی و روزمره دارد. در ادامه به نقد و بررسی این محصول برند تی تی وای خواهیم پرداخت.

طراحی

بدنه‌ی ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08 از پلاستیک و فلز ساخته شده است. پشت قاب که قابلیت باز شدن نیز دارد از جنس پلاستیک است و قاب رویی یا بدنه‌ی اصلی از جنس فلز است. بند ساعت نیز از جنس لاستیک ساخته شده که انعطاف بسیار خوبی دارد و روی دست راحت است. قفلی که برای این مدل در نظر گرفته شده پین بند است که به سادگی باز و بسته می‌شود.

قابلیت‌ها

 

مدل GT08 به یک صفحه‌نمایش لمسی 1.54 اینچ مجهز است. این دستگاه قابلیت نصب سیم‌کارت نیز دارد. از جمله قابلیت‌های این ساعت هوشمند می‌توان به نمایش اعلان‌های مختلف پیامک، ایمیل و دیگر اپلیکیشن‌ها، گام‌شمار، پایش وضعیت خواب و شتاب‌سنج اشاره کرد. وجود سیم کارت نیزامکان شماره‌گیری و پاسخگویی به تماس‌های دریافتی را فراهم کرده است. البته باید گفت که این ساعت هوشمند قابلیت نمایش پیام‌های فارسی را ندارد. کنترل پخش موسیقی نیز از قابلیت‌های این مدل است. گفتنی است این ساعت هوشمند از طریق بلوتوث به تلفن همراه وصل می‌شود و با دستگاه‌های اندروید 4.4 به بالا سازگاری دارد. البته برای استفاده از اکثر قابلیت‌های این مدل به اپلیکیشن Fundo Companion یا BT Notification نیاز است.

جمع‌بندی

قیمت پایین این ساعت هوشمند نسبت به محصولات برندهای معتبر تنها نقطه قوت آن محسوب می‌شود. در نتیجه اگر به دنبال یک ساعت هوشمند ارزان هستید که بتواند نیازهای روزمره و انتظارات اولیه‌ی شما را برآورده کند، مدل GT08 می‌تواند گزینه‌ مناسبی باشد.


 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


ساعت هوشمند «تی‌تی‌وای» مدل «GT08» یکی از مدل‌های جالب و کارآمد است که از قابلیت‌های قابل‌توجهی بهره می‌برد. آنچه این ساعت را از اغلب مدل‌های معروف و گران‌قیمت متمایز می‌کند، قابلیت نصب سیم‌کارت و کارت حافظه است. بدین‌ترتیب، این مدل را می‌توان یک واچ‌فون یا تلفن ساعتی (Watch Phone) نیز در نظر گرفت. قابلیت جذاب دیگری که در کمتر ساعت هوشمندی مشاهده می‌شود، برخورداری از دوربین است. البته این موضوع بدین معنی نیست که برای استفاده از تمام قابلیت‌های ساعت هوشمند TTY GT08 نیاز است که یک سیم‌کارت مجزا روی آن نصب باشد. این مدل قابلیت ارتباط با تلفن هوشمند و اندرویدی شما را نیز دارد. قابلیت برقراری تماس یا پاسخ به تماس‌های دریافتی هم ویژگی بارز و حائز اهمیت این مدل است. برخورداری از میکروفون و اسپیکر داخلی، این امکان را برای کاربر میسر می‌سازد تا نه‌تنها تماس‌های دریافتی از سیم‌کارت یا تلفن هوشمند متصل‌شده به ساعت را کنترل کند، بلکه به لیست مخاطبان خود دسترسی یافته یا هر شماره‌ی دلخواهی را شماره‌گیری کند. برای اتصال ساعت هوشمند به تلفن همراه، نیاز است یکی از اپلیکیشن‌های مورد نیاز (از جمله Fundo Companion یا BT Notification که نیازمند اندروید 4.3 یا بالاتر است) را روی گوشی اندرویدی خود نصب کرده باشید. این مدل امکان نمایش کاراکترهای زبان فارسی را ندارد؛ ولی اعلان‌های مختلف تلفن هوشمند و همچنین پیامک‌هایی را که برای سیم‌کارت ارسال می‌شود، نمایش می‌دهد. دو قابلیت گام‌شمار و پایش وضعیت خواب هم برای این مدل در نظر گرفته شده است که برای استفاده از آن باید برنامه‌ی مربوطه را روی ساعت فعال کنید. امکان تغییر صفحات ساعت اصلی (Watch Face) هم قابلیت جالبی است که می‌تواند برای طرفداران این گجت جذاب باشد. دوربین ساعت هم در نوع خود کیفیت متوسطی دارد و تصاویر گرفته‎شده را در کارت‌حافظه‌ای که روی ساعت نصب می‌کنید، ذخیره خواهد کرد. در مجموع این مدل را با توجه به مشخصات کیفی و قابلیت‌های متنوع، باتری با ظرفیت بالا و برخورداری از قابلیت تماس می‌توان یکی از گزینه‌های جذاب و مهیج در این بازه‌ی قیمت برشمرد.


 



تصاویر بیشتر


 



ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08
ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08
ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08


 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08
ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08
ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08


 


 


ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08 ارزان , ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08 با قیمت ارزان , TTY ارزان , TTY با قیمت ارزان , پستی ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08 , اینترنتی ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08, ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08 با قیمت 113000 , ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08 فقط 113000 , TTY ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08 , TTY با قیمت 113000,kharid ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08, gheymat ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08  


آرلیس ساعت ,هوشمند ,gt08 ,قابلیت ,تلفن ,قابلیت‌های ,ساعت هوشمند , ساعت ,gt08 ,تماس‌های دریافتی ,برای استفاده ,مشاهده جزئیات محصول منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قیمت قطعات بیل مکانیکی همه جا و همه چیز مشاوره کنکور لینکدونی تلگرام حیات پیام شیعه | Shia دلنوشته های خطخطی تجهیزات دندانپزشکی آرشیدنت