ردیاب خودرو بهیاب مدل BT654 


قیمت : 995000 تومان


برند : Miscellaneous


پستی ردیاب خودرو بهیاب مدل BT654 


قیمت ردیاب خودرو بهیاب مدل BT654 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ردیاب خودرو بهیاب مدل BT654


 



 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


ردیاب خودرو، وسیله‌ای است سخت‌افزاری و کوچک که می‌تواند به صورت مخفی در داخل خودرو قرار گرفته و به وسیله سیم‌ کارتی که داخل آن قرار گرفته، اطلاعات متفاوتی نظیر موقعیت جغرافیایی، سرعت، مسیر حرکت خودرو و. را از طریق پیامک و یا اتصال به اینترنت برای مالک خودرو ارسال کند.

ردیاب خودرو بهیاب مدل BT654 محصولی کاملا ایرانی بوده که قابلیت اتصال به انواع خودروهای سبک و سنگین را دارا بوده، دارای باتری پشتیبان 1200 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد و همچنین امکان ذخیره‌سازی اطلاعات در بازه زمانی 3 ماهه (قبل از تاریخ روز) را دارد.

این ردیاب بواسطه سیم کارت داخل خود به شبکه اینترنت متصل شده و به وسیله آنتن GPS متصل به آن، موقعیت جغرافیایی را دریافت کرده و اطلاعات را از طریق SMS و اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و ios برای کاربر ارسال می‌کند. ردیاب BT654 علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های عمومی ردیاب‌های بهیاب نظیر مشاهده و ردیابی لحظه‌ای خودرو، مشاهده مسیرهای پیموده شده، گزارش مسافت طی شده، امکان ثبت و نگهداری مکان‌ها و مسافت‌های طی شده در طول 10 سال گذشته، تعیین محدودیت سرعت برای خودرو و اعلام هشدار در صورت سرعت غیرمجاز، قابلیت جئوفنسینگ یعنی تعیین محدوده جغرافیایی خاص برای تردد خودرو و هشدار در صورت خروج از محدوده، ارائه گزارش از سنسورهای محیطی، هشدار هنگام جابجایی (حرکت) خودرو خاموش (حمل با جرثقيل)، هشدار در صورت روشن شدن خودرو و. همچنین امکان اتصال چند سنسور دما به یک دستگاه ردیاب از طریق پروتکل One-Wire و سنسور تشخیص حرکت را دارا می‌باشد.

از ویژگی‌های متمایزکننده این ردیاب خودرو می‌توان به دارا بودن شتاب‌سنج که قادر به تشخیص حرکت خودرو بوده (برای مثال حمل با جرثقیل) و اعلام هشدار در صورت اتمام شارژ سیم کارت که برای این سیستم نسبت به سیستم‌های مشابه یک مزیت و برتری محسوس ایجاد می‌کند، اشاره کرد. با اتصال این ردیاب به گیر خودرو، خودروی شما به سیستم ضد سرقتی با امنیت بسیار بالا مجهز شده که نسبت به نمونه‌های موجود در بازار دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار بیشتری خواهد بود. در صورتیکه خودروی شما سرقت شود قادر خواهید بود پس از اولین توقف خودرو مانع روشن شدن دوباره آن شده و به راحتی خودروی خود را در هر مکانی که باشد، ردیابی نمایید.

علاوه بر این سامانه مدیریتی بهیاب پلاس که امکان کنترل و مانیتورینگ گروهی خودروها را فراهم می‌کند از قابلیت‌های ویژه نرم‌افزاری این سامانه می‌باشد. از جمله امکانات این سامانه می‌توان به امکان تعریف و گروه‌بندی و نمایش خودروها، تعریف سطوح دسترسی متفاوت، تعریف مأموریت خودرو یا سیستم دیسپاچینگ، گزارش‌های مصرف سوخت، ثبت زمان بارگیری از لحظه شروع تا پایان و تعداد دفعات بارگیری و. اشاره کرد.


 



تصاویر بیشتر


 



ردیاب خودرو بهیاب مدل BT654




 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


ردیاب خودرو بهیاب مدل BT654 ارزان , ردیاب خودرو بهیاب مدل BT654 با قیمت ارزان , Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , پستی ردیاب خودرو بهیاب مدل BT654 , اینترنتی ردیاب خودرو بهیاب مدل BT654, ردیاب خودرو بهیاب مدل BT654 با قیمت 995000 , ردیاب خودرو بهیاب مدل BT654 فقط 995000 , Miscellaneous ردیاب خودرو بهیاب مدل BT654 , Miscellaneous با قیمت 995000,kharid ردیاب خودرو بهیاب مدل BT654, gheymat ردیاب خودرو بهیاب مدل BT654  


سایتی برای همه خودرو ,ردیاب ,بهیاب ,bt654 ,هشدار ,صورت ,ردیاب خودرو ,خودرو بهیاب , ردیاب ,کلیک نمایید ,bt654 ,ردیاب خودرو بهیاب , ردیاب خودرو ,مشاهده جز? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ما دو تا جی تی آی اهواز معرفی کالا فروشگاهی صادق فلاح دانلود آهنگ جدید ----- راد چنلز | معرفی کانال و پیج تـــضـــمــیـن بــار Games And Software آموزش مهندسی برق