کانکیو و منتل سنگ شکن هیدروکن

کانکیو منتل هیدروکن یکی از قطعات اصلی و مهم در سنگ شکن های هیدروکن (مخروطی) میباشد . این قطعه از چدن ، چدن منگنزی و یا چدن منگنزی مولیبدن دار ساخته میشود. کانکیو منتل هیدروکن که در اصل دو قطعه هستند که در کنار همدیگر به عنوان یک چکش برای سنگ شکن عمل میکنند. به این صورت که سنگ ها و مواد خرد شونده از بالای دستگاه به داخل ریخته میشوند . با توجه به ضخامت و قطر مواد خردشونده فاصله بین این دو قطعه را نسبت به یکدیگر تنظیم میکنند تا مواد خردشونده بعد از وارد شدن بین این دو قطعه قرار بگیرند . این دو قطعه با توجه به حرکت شفت اصلی هیدروکن که به صورت دورانی است حرکت میکنند و سنگ ها و مواد خرد شونده با برخورد بین این دو قطعه خرد میشوند .

تنظیم خروجی بار که سایز مواد خرد شونده را نشان میدهد با تنظیم قسمت انتهایی کانکیو منتل انجام میگیرد . این قطعات نیز به دلیل تماس مستقیم با سنگ ها باید از آلیاژی ساخته شوند که دارای مقاومت بالایی در مقابل ضربه و سایش باشند . به همین دلیل میتوان با چند آلیاز مختلف مانند چدن مرغوب ، چدن منگنزی و منگنزی مولیبدن دار ساخت . با توجه به قیمت بالای قطعات منگنزی میتوان از نوع چدنی این قطعه استفاده نمود. البته باید در ساخت این نوع نیز از موادی استفاده شود که عمری مفید داشته باشند و در برابر ضربه و سایش مقاوم باشند .


سنگ شکن فکی ، سنگ شکن مخروطی و سنگ شکن کوبیت قطعه ,مواد ,هیدروکن ,منتل ,توجه ,باشند ,مواد خردشونده ,کانکیو منتل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه مشاوره درسی دانلود همه چی,بازی,نرم افزار,تم,فیلم,موبایل,بازی اندروید,مستند وبگاه شخصی سعید کافی انارکی - ساربان home appliance نگرش سیستمی به اعتیاد decor-off ...