عدم امنیت در رابطه شما؟ 5 نکته برای هرگز خسته شدن

به نظر می رسد بسیاری از خانمها آنچه را مردان می نامند "ناامنی زن" است. آنچه ما دوست نداریم واقعیت است. اما آیا وقت آن رسیده است که بهترین خود را نشان دهید و همه چیز دیگر را کنار بگذارید؟ به یاد بیاورید که چند بار در مقابل آینه ایستاده اید ، لباس و لباس را از کمد خود بیرون می کشید ، چند بار به این "چیزی" که شما را مسخره می کند سوار شدید ، و چند بار فقط ساعت ها رنگ می کردید زیرا فقط مطمئن نیستید که آیا آن را دوست داری؟

جواب یکی است: خیلی زیاد!

 

تا کنون همه خوب است! شما در مرحله عادی هستید. اما اگر ناامنی شما عمیق تر شود ، باید سریعاً تاکتیک خود را تغییر دهید ، زیرا احتمالاً سریعتر از آنچه فکر می کنید خسته خواهید شد.

 

مردان نمی توانند مدت طولانی با زن بمانند که هیچ تصوری از آنچه که می خواهد نیست ، دائماً به آنها معلق است ، حسادت (بیشتر اوقات بدون دلیل) و از همه مهمتر است؟ این باعث می شود rattlesnakes!

 

بنابراین موارد زیر را انجام دهید و مطمئن باشید که چیزهای خاص خود را خواهید داشت بدون توجه به آنچه!

1. یاد بگیرید که طنز داشته باشید

مهم نیست که ورزش ، حداقل آن را امتحان کنید! هیچ چیز ی تر از یک زن غیر پیچیده وجود ندارد ، به شوخی دیگران می خندد ، باعث می شود کسی بخندد و مهمتر از همه دانستن چگونگی خود پذیرایی است. همیشه همه بدون اغراق! منظور ما این نبود که طرف نه خود را گم کنیم.

 

2. حسود نباشید

آیا از صحبت با یک همکار از دفتر حسادت می کنید؟ آیا از صحبت در یک فیس بوک با یک دوست کودکی حسادت می کنید؟ آیا شما حسود هستید که یک دختر زیبا می تواند در خیابان نگاه کند؟ شما کمی اغراق آمیز هستید؟ بله من با شما صحبت می کنم! اعتماد به نفس شما کجا رفت؟ هرچه او بگوید ، هرچه نگاه کند (هر کس به DNA آن نگاه کند) ، واقعاً مهم نیست ، زیرا بدیهی است که بودن با شما به معنای چیزی است. البته ، ما در مورد رفتارهای عادی صحبت می کنیم و نه چیزی که باعث احساس بد شما شود. بنابراین سعی کنید تفاوت را درک کنید ، و . مطمئن باشید!

3. از سلاح های جادویی خود استفاده کنید

در اینجا ، شما به توضیحات زیادی نیاز ندارید. چه مردی نمی خواهد زنی که در رابطه جنسی خوب باشد؟ از همه گذشته ، آیا شما همان را از او نمی خواهید؟ شور و اشتیاقی را که در درون شما وجود دارد ، بیرون بیاورید ، با خود احساس راحتی کنید (ضروری) ، ترفندهای جدید را یاد بگیرید ، حالت های جدید را امتحان کنید و از آن لذت ببرید!

4. از . الهه ای که در درون شما پنهان شده است بیرون کنید

همانطور که می دانید ، مردان انواع بصری هستند. بنابراین باید همیشه مرتب و زیبا باشید. پس از همه ، آیا ما رابطه جنسی خوبی محسوب نمی شود؟ ما نگفتیم كه بیش از حد از آن استفاده كنید ، زیرا راز دیگری كه باید بدانید این است كه بیشتر مردان این زن را ساده می خواهند. بنابراین به یاد داشته باشید: زیبا ، بدون اغراق .

5- مستقل باشید

ما ن اغلب چسبیدن به یک مرد اشتباه می کنیم. اشتباه بزرگ! در درون رابطه ، هر کس به فضای و زمان خاص خود احتیاج دارد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که زندگی خود را فراتر از آن داشته باشید. پول خود را بدست آورید و بدون اینکه دوستانتان را از دست بدهید ، با دوست دختران قدم بزنید.


javadtaken آنچه ,رابطه ,بنابراین ,صحبت ,دوست ,مردان ,داشته باشید ,امتحان کنید ,رابطه جنسی ,بدون اغراق ,مطمئن باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت فرقه ی قاتلان - دانلود بازی کم حجم و رایگان جدیدترین اخبار تغذیه گیاهان آکواریومی خرید اینترنتی مدیرکده | دانلود نمونه سوال و جزوه باربری تهران ????خوش اومدین????