روابط ده قدم برای اینکه عاشق او شوید

شما او را مدتی دیده اید اما او هیچ حرکتی نمی کند. جرات نمی کنی؟ علاقه ای ندارید؟ هرچه که باشد تصمیمی اتخاذ کرده اید که خودتان باشید. خوشبختانه راهی وجود دارد که باعث شود او عاشق شما شود. شاید به اندازه عنوان عنوان عصبانی نباشد اما قطعاً او را به شما علاقه مند کند. این مراحل را دنبال کنید و برای یک رابطه آماده شوید!

 

Εις آیا می خواهید او را اغوا کنید؟ دامن های کوچک و گردنبندهای عمیق را فراموش کردم. برای جلب توجه او باید بر چشمان خود تأکید کنید. گفته می شود عاشق شدن با چشمان شما عاشق شدن راحت تر است.

ει آیا شما هر دو از فوتبال لذت می برید؟ آیا شما هر دو از غذای خوب لذت می برید؟ اطمینان حاصل کنید که نکات مشترک شما کمی بیشتر مورد تاکید قرار می گیرد. همه عاشق دختری هستند که علایق مشترکی دارند!

 

● مطمئن باشید. هیچ چیزی ورتر از زنی نیست که از خودش اطمینان داشته باشد!

 

● فقط دوست ندارید دروغ بگویید. اگر واقعاً رابطه ای دارید ، به زودی واقعیت واقعی را کشف خواهید کرد و دیگر به عقب برگشته اید.

 

● هرچه اوقات بیشتر او را می بینید و می بینید ، احتمال دارد که او را دوست داشته باشید. چشمانی که سریع نمی بینند فراموش می شوند .

to لبخند را فراموش نکنید ، به شوخی های او بخندید و به طور کلی به او نشان دهید که اوقات خوبی با او دارید و فضای خوبی را ایجاد می کنید.

 

● اگر پیام پیگیری را برای او ارسال می کنید و او در پاسخ به مونولوگ پاسخ نمی دهد یا پاسخ نمی دهد ، زمان آن است که به مدت یک روز ناپدید شوید. شما نمی خواهید احساس فشار کنید!

 

در مورد هر چیزی کمک بخواهید. مردان عاشق احساس نیاز هستند.


javadtaken عاشق ,شوید ,خواهید ,اینکه عاشق ,برای اینکه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

DR. VAHID TAGHIZADEH دانلود آهنگ و فیلم , سریال Lkjhgfds الان بخر تحویل بگیر شماره پسر تهرانی مهتابی Express News پرینت لوتوس مهدرمان فروشگاه گیوه کرد