قبل از شروع  آموزش اینستاگرام ،در ابتدا با این اپلیکیشن محبوب اجتماعی آشنا می شویم.امروز در این مقاله می خواهیم در ارتباط با همه آن چیزی که نیاز دارید تا در ارتباط با شبکه اجتماعی انیستاگرام بدانید برایتان بنویسیم.

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام که در انگلیسی به آن Instagram گفته می شود در واقع ترکیبی از دو کلمه instant camera و telegram می باشد که به معنای پیام رسانی فوری از طریق عکس و دوربین می باشد. انیستاگرام یک شبکه اجتماعی رایگان است که به جهت اشتراک عکس و فیلم ساخته شده است. اینستاگرام نیز مانند اکثر برنامه های رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهد تا کاربرانی را که به آن ها علاقه دارید دنبال کنید که به این عمل همان فالو کردن می گویند. فالو کردن افراد باعث می شود تا شما بتوانید در صفحه اصلی پست های اخیر افرادی را که آن ها را فالو می کنید ببینید.شما می توانید عکس ها و یا فیلم های منتشر شده از دوستان خود را با فشردن و قرمز کردن قلبی که در کنار پست آن ها می باشد لایک کنید که عمدتا لایک کردن به معنای پسندیدن می باشد و هم چنین زیر پست می توانید نظر و عقیده و یا احساس خود را بیان کنید و به اصطلاح کامنت بگذارید.

تاریخچه اینستاگرام:

سازندگان Instagram کوین سیستروم (Kevin Systrom) و مایک کریگر  (Mike Krieger)می باشند که این دو شخص بر روی پروژه ای چند منظوره به نام burbn فعالیت داشتند. این پروژه مربوط به عکاسی توسط موبایل بود.فعالیت آن ها در سانفرانسیسکو ادامه و گسترش یافت. مایک بر این باور بود که این پروژه شباهت هایی به برنامه فوراسکوئر foursquare دارد اما این در حالی بود که این پروژه می توانست ویژگی های بیشتری را شامل شود و از این رو تمرکز پروژه burbn به جهت اشتراک گذاری عکس ها ادامه پیدا کرد.

آموزش اینستاگرام و موسس اینستاگرام

بنیان گذار اینستاگرام

نسخه های برنامه اینستاگرام:

اولین نسخه این اپلیکیشن در اکتبر سال ۲۰۱۰ به صورت رسمی برای ios راه اندازی شد و طی یک ماه حدود یک میلیون کاربر به دست آورد و این آمار درحالی است که دو برنامه دیگر twitter  و foursquare در حدود دو سال به یک میلیون کاربر رسیدند.این برنامه در آوریل سال ۲۰۱۲ نیز برای سیستم عامل اندروید راه اندازی شد. در سال ۲۰۱۲ فیس بوک،این اپلیکیشن و سایت را به قیمت یک میلیارد دلار به دست آورد. امروزه آدام مصری (Adam Mosseri) به عنوان رئیس فعلی اینستاگرام فعالیت می کند.وی بیش از ۱۰ سال را با شرکت مادر اینستاگرام یعنی فیس بوک بوده و بر مهندسی،محصول و عملکرد انیستاگرام نظارت دارد.

برای مطالعه مقاله جامع آموزش اینستاگرام به سایت اصلی مراجعه نمایید.


بازاریابی دیجیتال اینستاگرام ,پروژه ,برنامه ,فعالیت ,اجتماعی ,اپلیکیشن ,میلیون کاربر ,آموزش اینستاگرام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نانوایی | تنور سنتی | تنور گلی بانک مقالات و آزمون های استخدامی ترشی جات خانگی Hamrah صفحه عسل طبیعی فرات