امروزه مشاوره تحصیلی در تمامی مقاطع عضوی ناگسستنی از فرآیند تحصیل محسوب می شود. در گذشته، بر خلاف امروز، تنها دانش آموزان پیش دانشگاهی از مشاوره تحصیلی استفاده می کردند و والدین و مشاوران معتقد بودند دانش آموزان تنها در مقطع کنکور و برای ورود به دانشگاه نیاز به استفاده از مشاور تحصیلی دارند.

دوران دبستان، پایه و اساس علاقه و موفقیت در تحصیل به ویژه در سال های آتی را برای دانش آموز رقم می زند. در حقیقت می توان گفت دوران دبستان به طور غیر مستقیم بر موفقیت و پیشرفت علمی و کاری یک کودک در بزرگسالی موثر است. از این رو استفاده از مشاور تحصیلی در دوران دبستان باعث می شود نقاط قوت و ضعف دانش آموز توسط مشاور شناخته و با اطلاع به والدین مرتفع گردد تا جلوی مشکلات آینده کودک در مقاطع بالاتر را گرفته و از موانع تحصیلی برای دانش آموز و دغدغه های آن برای خانواده وی بکاهد.

حال آن که برای خانواده کودکان دبستانی استفاده از مشاوره حضوری و رفت و آمد بسیار سخت بوده و اکثرا مایل هستند بتوانند در ساعات روز سوالاتشان را پرسیده و پاسخ های آنی از مشاور دریافت کنند.

بسیاری از پدران و مادران کودکان دبستانی جوان و بی تجربه هستند لذا به راهنمایی و مشاوره یک هدایتگر تحصیلی حاذق احتیاج دارند. مشاوره آنلاین می تواند فرصت خوبی برای این دست از والدین باشد که در مواقع حساس چگونه با فرزند خود برخورد کنند. آن ها می توانند در ساعات مختلف روز با مشاور تماس گرفته یا برای وی پیام بگذراند و مشاور می تواند از طریق عکس، ویدئو یا فایل صوتی آن ها را راهنمایی کند یا مطالب آموزشی را در اختیار آن ها قرار دهد.

 

برای مشاوره تحصیلی کودکان تک جلسه ای به صورت تلفنی ابتدا بر روی دکمه ی مشاهده کلیک کنید با کلیک بر روی دکمه ی زیر به صفحه پرداخت منتقل میشوید و پس از پرداخت به صورت اتوماتیک به صفحه ی رزرو وقت مشاوره منتقل میشوید و پس از رزرو وقت مشاوران ما حداکثر تا 8 ساعت بعد با شما تماس خواهند گرفت.




گروه آموزشی و مشاوره سیترا مشاوره ,تحصیلی ,مشاور ,دانش ,کودکان ,استفاده ,مشاوره تحصیلی ,دانش آموز ,کودکان دبستانی ,تحصیلی کودکان ,منتقل میشوید ,مشاوره تحصیلی کودکان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

برق فروش فلزیاب شیراز کیو آر ایکس: خرید هاست، خرید سرور مجازی و سرور اختصاصی خرید دامنه و لاینسس سالن زیبایی گل نرگس متا دکتور | عرضه کننده انواع متال دتکتور09197977577 سلام محتوا مطالب بروز