انگشتر فیروزه

انگشتر فیروزه نیشابور مردانه فاخر با کد R173

امروز قصد معرفی یکی از زیباترین و چشم نواز ترین انگشتر مردانه فیروزه نیشابور سایت زرسی به شما عزیزان را داریم. این انگشتر مردانه فیروزه نیشابور فاخر یکی دیگر انگشترهای دست ساز فیروزه نیشابور سایت زرسی بوده که به خاطر مخراج کاری منظم و قلم زنی زیبا ، این انگشتر مردانه فیروزه را به انگشتری خاص و متفاوت مبدل نموده است. رکاب این انگشتر فیروزه نیشابور کاملا دست ساز بوده و از نقره با عیار بالای ۹۲۵ ساخته شده است. 12عدد برلیان معدنی و طبیعی مخراج شده و نگین فیروزه نیشابور که روی رکاب این انگشتر نقره مردانه دست ساز قرار گرفته ، جذابیت خاصی به انگشتر بخشیده است. در طراحی این انگشتر مردانه دست ساز از نقوش قلمزنی فاخر و همچنین سبک سیاه قلم استفاده شده است. اگر به دنبال انگشتر فیروزه نیشابور مردانه هستید سایت زرسی بهترین گزینه می باشد.

 

همانطور که مشاهده کردید انگشتر هایی که در مهر ماه 98 به ویترین سایت زرسی اضافه شده یکی از بهترین و فاخرترین انگشتر نقره مردانه دست ساز است.این گونه انگشتر های نقره به نوعی است که مناسب سلیقه هر فردی ساخته و طراحی شده و دست مشتریان عزیز را در انتخاب این گونه انگشتر نقره مردانه دست ساز باز گذاشته شده است.سایت زرسی در نظر دارد که با ادامه روند افزایش انگشتر های فاخر خود در جلب هر چه بیشتر مشتریان خود بکوشد و با همراهی و همدلی شما عزیزان قطعا به این هدف بزرگ خواهیم رسید.

 

همانطور که گفتیم شما هموطنان عزیز می توانید با مراجعه به صفحه ی محصولات سایت زرسی نسبت به  انگشتر نقره مردانه دست ساز مورد نظر، اقدام نمایید.

 

 
مطالب گوهر شناسی انگشتر ,مردانه ,سایت ,نقره ,فیروزه ,زرسی ,سایت زرسی ,فیروزه نیشابور ,نقره مردانه ,انگشتر نقره ,انگشتر مردانه ,انگشتر فیروزه نیشابور ,انگشتر مرد? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کاریابی بین المللی کارپیرا-نمایندگی آ.غربی-با مجوز رسمی از وزارت کار " WhiteLc "گروه دوبلاژ اژدهای قرمز مشاور ایمنی سیستم اطفاء حریق دستی و خودکار گرمایش برودت پارس کلمات فکری شده K House خلاصه کتاب و جزوات درسی