نقش کاغذ دیواری در دنیای امروز و در دکوراسیون داخلی غیر قابل انکار است. هنگامی‌که قصد تغییر دکوراسیون داخلی خانه را دارید اولین چیزی که به ذهن می‌رسد ایجاد تغییراتی در رنگ دیوارها است. اگر تمایل به تک رنگ بودن دیوارها و سادگی آن‌ها داشته باشید می‌توانید از رنگ استفاده نمایید، اما اگر به دنبال ایجاد تغییراتی بزرگ‌تر مانند ایجاد طرح‌ها و رنگ‌های خاص و متفاوت باشید تنها چیزی که می‌تواند به شما کمک کند تزیین دیوار منزل به کمک کاغذ دیواری است. امروزه نقش کاغذ دیواری در ایجاد فضاهای زیبا و منحصر به فرد در خانه بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

برخی کاغذ دیواری ها به دلیل طرح های خاصی که دارند می‌توانند فضا را بزرگ‌تر از آنچه هست نمایش دهند یا برعکس فضا را کوچک‌تر نشان دهند. همچنین به کمک کاغذ دیواری شما می‌توانید عیوب‌ دیوارها را بپوشانید. کاری که با استفاده از رنگ چندان آسان به نظر نمی‌رسد. به‌عنوان‌مثال اگر سقف خانه شما کوتاه است با استفاده از کاغذ دیواری هایی با خطوط عمودی می‌توانید سقف را بلندتر جلوه دهید و یا با استفاده از کاغذ دیواری هایی با خطوط افقی اتاق را وسیع‌تر و عریض‌تر نمایش دهید.

 

یکی دیگر از مواردی که نشان‌دهنده اهمیت نقش کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی منزل است، قابلیت تنظیم درجه روشنایی خانه با استفاده از این متریال می‌باشد. اگر اتاق شما به هر دلیل از نور کمی برخوردار است می‌توانید در کنار استفاده از آینه‌ها، با به کارگیری کاغذ دیواری های براق به افزایش نور اتاق کمک کنید و در کنار آن طرحی زیبا و چشمگیر داشته باشید. درصورتی‌که اتاق شما بیش از حد نور دارد به طوری‌که باعث شده هویت خود را از دست ‌دهد نیز می‌توانید با انتخاب کاغذ دیواری های مخملی و پرکار مقداری از این نور را کم و تعادل را در اتاق برقرار کنید.

ایجاد نقطه کانونی با استفاده از کاغذ دیواری

شما می‌توانید با استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار یک نقطه کانونی در خانه‌ی خود ایجاد کنید و یا با استفاده از طرح های متفاوت کاغذ دیواری برای هر دیوار فضایی متفاوت داشته باشید. علاوه بر آن استفاده از کاغذ دیواری های قابل شستشو باعث می‌شود نظافت دیوارها بسیار سریع‌تر و آسان‌تر انجام شود. در مجموع انتخاب صحیح ترکیب رنگ کاغذ دیواری و ترکیب طرح کاغذ دیواری می‌تواند نقش بسیار مؤثری در هر چه بهتر شدن فضای خانه شما داشته باشد. حال که با نقش کاغذ دیواری و اهمیت آن در دکوراسیون داخلی منزل آشنا شدید نوبت به انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای خانه‌ی شما می‌رسد. برای انتخاب صحیح کاغذ دیواری بهتر است پیش از اطلاعاتی در مورد انواع کاغذ دیواری و بهترین ترکیب رنگ آن داشته باشید.

 

منبع: شرکت معماری و دکوراسیون داخلی تهران دیزاین سنتر


طراحی داخلی کاغذ ,دیواری ,استفاده ,می‌توانید ,ایجاد ,داخلی ,کاغذ دیواری ,دکوراسیون داخلی ,داشته باشید ,نقطه کانونی ,انتخاب صحیح منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایه ویان منجنیق EMDAD AMLAK OF IRAN بازار رسمی املاک و خدمات ساختمانی ایران-امداد املاک ایران غذا باز