مهمترین چالش‌ های مبل راحتی استاندارد اینها هستند:

  • ارتفاع نشیمن مبل راحتی استاندارد چقدر است؟

  • تکیه گاه مبل راحتی استاندارد میبایست چه زاویه ای داشته باشد؟

  • عمق استاندارد مبل راحتی چقدر است؟

  • یک مبل ال استاندارد میبایست چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

حال تصور کنید مبلغ زیادی برای مبل داده‌اید ولی به لحاظ ابعادی برای خانه شما مناسب نیست. این مورد می‌تواند خستگی ناشی از را در تن شما به جای بگذارد.

بیشتر سازندگان مبل به ابعاد استاندارد مبل در طراحی دکوراسیون داخلی توجه بسیار دارند. اما باز هم چک کردن این ابعاد قبل از و بررسی تناسب آن با فضای خانه ضروری خواهد بود، چرا که ممکن است اشتباهاتی در این زمینه رخ داده باشد.

در این مطلب به بررسی ابعاد استاندارد مبل راحتی در طراحی دکوراسیون داخلی پرداخته‌ایم.

ابعاد استاندارد مبل راحتی در طراحی دکوراسیون داخلی

به طور کلی در رابطه با ابعاد استاندارد مبل راحتی برای اتاق‌های بزرگ مبل بزرگ و برای اتاق‌های کوچک از مبل‌هایی با ابعاد کوچک استفاده می‌کنیم. ولی نمی‌توان این اندازه گیری را دقیق شمرد. زیرا ممکن است ابعاد مد نظر ما با چیزی که در نگاه بقیه کوچک و یا بزرگ تلقی می‌شود تفاوت‌هایی داشته باشد.

برای داشتن ابعاد دقیق از مبل راحتی نیاز است طول و عرض اصولی مبل و همچنین عمق استاندارد مبل را بدانیم.

در ادامه این دو مقدار برای انواع مختلف مبل‌های راحتی بیان می‌شود که می‌تواند در هنگام به شما کمک کند. البته این مورد نیز حائز اهمیت است که در زمان تنها به دانستن ابعاد گفته شده اکتفا نکرده و از نده نیز م بگیرید.

استاندارد مبل راحتی سه نفره

مبل‌های راحتی سه نفره بیشترین استفاده را در دکوراسیون خانه‌های ایرانی دارد.

اندازه مبل راحتی سه نفره استاندارد دارای عرض ۲۱۴ سانتی متر و عمق ۸۹ سانتی‌متر هستند. البته این مقادیر تا ۵ سانتی‌متر در کاناپه سه نفره قابل جا به جایی است.

گفتنی است به جز مبل‌های راحتی سه نفره، مبل‌های ال نیز در ابعاد گوناگونی راه خود را به خانه‌های ایرانی باز کرده و جز جدانشدنی از دکوراسیون خانه‌ها به شمار می‌روند. در ادامه مطلب انواع مختلفی از مبل‌های ال را با ابعاد آن‌ها شرح داده‌ایم.

 

منبع: شرکت معماری و دکوراسیون داخلی تهران دیزاین سنتر


طراحی داخلی راحتی ,ابعاد ,استاندارد ,دکوراسیون ,مبل‌های ,داخلی ,دکوراسیون داخلی ,مبل‌های راحتی ,راحتی استاندارد ,ابعاد استاندارد ,چقدر است؟ ,طراحی دکورا? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی اخبار استخدام سامانه طراحی جولیا تلاشگران صلح سبز اخبار ورزشی کارگاه شاهنامه خوانی آنلاین