نکاتی در رابطه با هیچهایک


بسیار در رابطه با هیچهایک ازم سوال می شود.  هیچهایک شیوه ای برای حمل و نقل و جابجایی در سفر است (به صورت مجانی) و نیز میتواند جزئی از سبک سفر کردنتان باشد. همیچنین راهکاری برای کاهش هزینه های  سفرتان.میتونم بگم در کل سفرهایی که داشته ام سه یا چهار بار هیچهایک کرده ام و البته یک بار هم با ماشین پلیس توریست در کشور فیلیپین????.  به نظرم اسم قشنگی داره و در جمع دوستداران اهل سفر فراگیر شده. ولی اینکه هیچهایک نکنید دلیل بر نقصان سفرتان نیست. مزایا و محاسن آن را کم و بیش اکثرا میدانید این قسمت جوانب دیگر آن را میگم که کمتر ذکر شده: 
.در خیلی از کشورها هیچهایک به نسبت منسوخ شده و مردمان آن کشور به شدت اقتصادی فکر می کنند ( توجه به مصرف سوخت بیشتر) و اینکه از توریست توقع هزینه کردن در کشورشان را دارند
. بعضی دیگر نقاط با توجه به هزینه حمل و نقل پایین و مسافتهای طولانی باعث اتلاف وقت است. اگر زمان برایتان مهم باشد‌
 دیگر کشورهایی که کمتر زبان انگلیسی بلد هستند و معمولا رانندگانی که سوار می کنند توقع هم صحبتی و معاشرت دارند.در کشورهایی که نا امن هستند ، هیچهایک ریسک بالایی دارد و اگر زبان ارتباطی شان را ندانید راهی برای صحبت و بیدار کردن وجدانشان نخواهید داشت. یکی از دوستان میگفت : با لبخندی مهربان و بیدار کردن وجدان انسان دوستانه ادم ها میتوان انها را از ارتکاب به پلیدی بازداشت.گاها افرادی به قصدی نادرست سر راه شما قرار می گیرند که در این صورت به هیچ وجه این راهکار موثر نخواهد بود و.

نویسنده:نیلوفر مشایخی


https://instagram.com/baniloo_?utm_source=ig_profile_share&igshid=1067r10hcjx11



عشق سفر هیچهایک ,زبان ,هزینه ,رابطه ,نیلوفر مشایخی ,بیدار کردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش پکیج بوتان ایران رادیاتور در شیراز بهترین سایت سایت لر موزیک | سایت آهنگ لری شماره خاله دنیای وب دانی انلاین آشپزی