شیائومی از گوشی جدیدش redmi K30 pro رونمایی کرد

 

شیائومی این پرچم دار خود را با قیمت یک گوشی میان رده روانه بازار کرده است و همچنان مثل قبل بازار گرمی دارد . همانطور که قبلا مشاهده کردید طرفداران K20 pro یا mi9t pri بسیار زیاد بودند و این گوشی در رقابت با پرچمداران هم رده خود نتایج قابل قبولی گرفت.

اکنون گوشی جدید شیائومی با امکانات و جلوه جدید و خارق العاده ای وارد بازار خواهد شد .

البته ناگفته نماند که شکل ظاهری این گوشی با گوشی نسل قبلی شیائومی یعنی redmi K30 متفاوت است .

در ابتدای کار دوربین های سلفی و پشتی گوشی نظر همگان را جلب میکند . دوربین های پشتی در یک قسمت دایره ای به صورت مربعی جای گرفته اند و یکی از خلاقانه ترین کارای برند شیائومی در این گوشی است . از طرف دیگر دوربین سلفی آن مانند گوشی های قبلیش به صورت پاپ آپ طراحی شده است و بعد از رفتن به دوربین سلفی از قسمت بالای آن دوربین سلفی خارج میشود .

یکی از امکانات خوب این گوشی پشتیبانی از فناوری اینترنت نسل پنجم یا همان اینترنت 5G است و با داشتن چیپست اسنپدراگون 865 به راحتی از این شبکه اینترنتی پشتیبانی میکند .

بیشتر قسمت جلوی آن را صفحه نمایش 6.67 اینجی ایمولد با رزولوشن 1080P  تشکیل میدهد و این صفحه نمایش از +HDR10 پشتیبانی میکند .

در قسمت دوربین های پشتی شیائومی با قرار دادن لرزشگیر اپتیکال به دوربین 64 مگاپیکلسی خود آن را مورد پسند بسیاری از کاربران کرده است . چرا که بسیاری از کاربران به لرزشگیر اپتیکال علاقه ویژه ای دارند  . در کنار این دوربین دوربین 13 مگاپیکسلی که دارای لنز فوق عریض میباشد قرار دارد و بعد از ان دوربین های ماکروی 5 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق جای گرفته اند .

از امکانات دیگر گوشی شیائوی کا 30 پرو مقاومت بالای آن به آب و گردو غبار است . باتری موجود در این گوشی 4700 میلی آمپر ساعت میباشد که با شارژ سریع 33 واتی عرضه شده است .

قیمت گوشی شیائومی K30 pro :

مدل پایین این گوشی با دارا بودن 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در کشور چین 428 دلار فروخته خواهد شد و مدل بالای گوشی شیائومی کا 30 پرو با دارا بودن 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 565 دلار قیمت خواهد داشت .

 

شیائومی از گوشی جدیدش redmi k30 pro رونمایی کرد


بازار گوشی | قیمت گوشی | قیمت لپ تاپ | قیمت موبایل گوشی ,دوربین ,شیائومی ,قیمت ,حافظه ,قسمت ,گیگابایت حافظه ,دوربین سلفی ,گوشی شیائومی ,دارا بودن ,حافظه داخلی ,گیگابایت حافظه داخلی ,گوشی جدیدش redm منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وب بی کی فان ((*کلبه تنهایی*)) اسنپ هیپ هاپی شو گروه مهندسین مهاب nicolassmdqib372 Webbplats اجناس فوق العاده