لگینگ نه کد 31 


قیمت : 150000 تومان


برند : Miscellaneous


پستی لگینگ نه کد 31 


قیمت لگینگ نه کد 31 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



لگینگ نه کد 31


 



 


رنگ بژ

هر کدام از ما در روز چند دقیقه به این موضوع فکر می‌کنیم که چه لباسی بخریم یا کدام بلوز را با کدام شلوار بپوشیم تا خوش‌پوش‌تر و خوش‌لباس‌تر به نظر برسیم. درباره رنگ بژ لازم است بدانید، این رنگ طرفداران خاص خود را دارد و برای افرادی که رنگ پوست روشن و چشم و موهای بوری دارند بسیار مناسب است. استفاده از لباس‌هایی با رنگ بژ این افراد را جذاب ودوست داشتنی جلوه می‌دهد. این رنگ با رنگ‌های شاد مانند قرمز و نارنجی به خوبی ست می‌شود و گرمای خاصی به استایل افراد می‌بخشد. رنگ بژ به دلیل رنگ متفاوتی که دارد می تواند با تعداد زیادی از رنگ‌ها ست شود. این رنگ از آن دسته رنگ‎هایی است که از مد نمی‌افتد و در سبک مدرن و سبک کلاسیک قابل استفاده است. شما می‎توانید با انتخاب ستی زیبا، جذابیت رنگ بژ را حفظ کنید.

راحت و کاربردی

کمربند، دکمه، زیپ و قزن برای بسیاری از افراد دچار کلافه بودن و اذیت آن‌های می‌شود. حالا زمان آن رسیده که یک شلوار با کمر کشی نرم و راحت را جایگزین تمام این‌ها کنید. زیپ، دکمه، بند و. همه عواملی دست‌وپاگیر برای یک شلوار راحتی هستند که بیشتر برای زیبایی و ظاهری متفاوت روی شلوار دوخته شده‌اند. هیچ چیز مهم‌تر از یک کمر کشی نرم و راحت نیست، کشی که در عین حال مقاوم هم است و به ناحیه کمر و شکم فرد فشار وارد نمی‌کند. ضمن این که فاق نسبتا بلند آن برای گرم نگه داشتن این نواحی بسیار کمک کننده خواهد بود. دوخت این شلوار در ناحیه شلوار، دم پا و تمام درزها با دقت و حساسیت انجام شده است. برای افزایش عمر مفید الیاف این لباس آن را در حداکثر دمای 30 درجه سانتی‌گراد شستشو کنید تا از همراهی همیشگی آن در روزهای سرد و گرم سال اطمینان داشته باشید.

جذب و تک رنگ

فرم این شلوار جذب است و حس آن مانند یک پوست دوم روی پای شما خواهد بود. نوع پارچه این شلوار حالت ساده است که خاصیت کشسانی بالایی دارد. این خاصیت شلوار باعث می‌شود که با وجود فرم جذب، امکان انجام حرکات آزادانه و تحرک فراهم شود. لگینگ معمولا در مدل‌های بلند تا قوزک پا طراحی و تولید می‌شود، بعضی مدل‌های آن نیز دارای رکاب کف پا هستند یا پاشنه پا را هم می پوشانند. این نوع پوشش کاربردهای متفاوتی مانند استفاده برای گرما، ورزش یا زیبایی دارد که مورد آخر بیشتر مورد توجه خانم‌ها قرار می‌گیرد. اینکه می‌خواهید با شلوار چه چیزی بپوشید در انتخاب قد شلوار موثر است. باید شلواری انتخاب کنید که با لباس شما ست شود. زیبایی در سادگی است. اما گاهی یک تغییر کوچک در همین سادگی نه تنها از زیبایی می‌کاهد که حال و هوای متفاوتی هم به آن می‌دهد. وجود دو جیب در قسمت پشت لگ این تغییر را ایجاد کرده است. پوشیدنی‎‌های ساده برای هر موقعیتی به راحتی قابل استفاده است و به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال لباس‌هایی ساده، راحت و در عین حال شیک هستند.

 


 


 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


استفاده از این لگینگ های ساده نه تنها در محیط بیرون و منزل بلکه برای فعالیت‌های ورزشی مناسب است. این مدل از شلوارهای نه، جزء پرکاربردترین لباس‌ها به شمار می‌آیند و باتوجه به استایل روزمره خود، می‌توانید کفش مناسبی با آن ست کنید. این لگینک نه یک شلوار جذب با پارچه‌ای ساده است که برای استفاده روزمره بانوان تولید شده است. لگینگ کمری کشی و قد بلند دارد که می‌تواند موردپسند اکثر خانم‌های شیک پوش قرار گیرد. نداشتن دکمه و زیپ در قسمت جلوی شلوار یکی از ویژگی‌های برجسته این مدل به شمار می‌آید. همچنین در قسمت پشت لگ دو جیب تعبیه شده است. لازم به ذکر است، برای شستشو و اتو کشی لگ بهتر است در دمای 30 درجه سانتی گراد شسته و با دمای کم اتوکشی شود. پس اگر به دنبال لگینگ ساده و راحت هستید، این مدل انتخاب خوبی برای شما است.


 



تصاویر بیشتر


 



لگینگ نه کد 31
لگینگ نه کد 31



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


لگینگ نه کد 31 ارزان , لگینگ نه کد 31 با قیمت ارزان , Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , پستی لگینگ نه کد 31 , اینترنتی لگینگ نه کد 31, لگینگ نه کد 31 با قیمت 150000 , لگینگ نه کد 31 فقط 150000 , Miscellaneous لگینگ نه کد 31 , Miscellaneous با قیمت 150000,kharid لگینگ نه کد 31, gheymat لگینگ نه کد 31  


هرچی بخوای لگینگ ,نه ,شلوار ,ساده ,استفاده ,زیبایی ,لگینگ نه , لگینگ ,کلیک نمایید , miscellaneous ,دیجی کالا , لگینگ نه ,مشاهده جزئیات محصول منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

در جست و جوی خویش افتتاح حساب بانکی مینور DIGIKALA