بازی Hunt Showdown یکی از بازی های منتشر شده توسط شرکت Crytek می باشد. این بازی در تاریخ 22 فوریه 2018 بر روی پلتفرم پی سی عرضه گردیده و جزو بازی های اکشن می باشد. داستان بازی از زمانی آغاز می شود که عصر تاریکی همه جا را فراگرفته و هیولا و موجودات ترسناک زمین را فراگرفته و غرش و صداهای هولناک آن باعث ایجاد رعب و وحشت در دل مردم شده است و حال بایستی شما با این موجودات هولناک را در مکان های مختلف و علاوه بر آن تاریک پیدا کرده و برای همیشه آن ها را نابود کنید اما تعداد آن ها بیشتر از تعداد انگشتان دست می باشد و باعث افزایش درگیری های بازی شده است. 

علاوه بر موفق شدن در نابودی هر هیولا نیز جایزه های مختلفی را نیز می توانید کسب کنید و خود را قوی تر کنید . جایزه های مثل اسلحه های جدیدتر و قوی تر نسبت به اسلحه های قبلی. شما در این بازی می توانید علاوه بر تلاش برای نابودی هیولاها، با دوستان خود نیز به صورت تیم های مختلف 5 نفری و یا 10 نفری نیز رقابت کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید اما کشته شدن توسط رقیبان احتمال بیشتری با کشته شدن توسط موجودات خطرناک می باشد . اما هر چه قدر ریسک بیشتری در نظر بگیرید جایزه بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. وبسایت پیشنهاد میکند دانلود بازی Hunt Showdown برای کامپیوتر را از دست ندهید.


دانلود بازی,بازی آندروید,بازی کم حجم شده,رزگیم,Rozgame.ir بازی ,بیشتری ,دانلود ,جایزه ,علاوه ,hunt ,بازی hunt ,دانلود بازی ,hunt showdown منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست تـــکفا, مرجع بازی و سرگرمی bornatejarat ویت روید تورکمن دیلی خرید اینترنتی کسب درآمد اینترنتی